יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

אוף טופיק עצבני [תרתי משמע]: על כסף,אימהות ונימוס אלמנטרי

בד"כ אני לא נוהגת לכתוב אוף טופיקים מהסוג הזה אבל האירוע הזה ממש הכעיס אותי ואני חושבת שיש מקום לשתף.

מעשה שהיה כך היה...

ביום חמישי האחרון בן זוגי לקח חופש כדי לפנק אותי ליום ההולדת , כך יצאנו לנו אני הוא והבן שלי בן השמונה חודשים [הרי לכם גילוי על הבולשת , אני אמא גאה] . אחרי מחשבה קצרה נבחר הלוקיישן : מתחם התחנה בת"א.

הלוקיישן הזה נבחר לא בטעות אם כי בכוונה תחילה וכי למה תשאלו ? מכיון שביקרתי בגלריית תכשיטים של שתי מעצבות [שלא אנקוב בשמן] בפעם הקודמת שביקרנו בתחנה ומצאתי לי תכשיט שייעדתי לבעלי כמתנת יום הולדת עבורי.

השעה היתה שעת צהריים חמה מאוד ובמתחם כולו נכחו בקושי 20 איש . שמחה ומאושרת נכנסתי לגלריה המיועדת , בן זוגי נכנס אחריי עם הקטנצ'יק בעגלה מספר שניות אחריי. למרבה התדהמה ביקשה ממנו המוכרת/המעצבת [היא נראתה לי כבעלת המקום ולכן אין לי מושג אם כן או לא] להוציא את העגלה עם הילד החוצה בטענה שהמקום "עמוס" .
כשאני שומעת את המילה "עמוס" אני יכולה לתאר לעצמי גלרייה צפופה , עמוסה לעייפה באנשים עד אפס מקום אבל לא ...כנראה שההגדרה של עמוס היא 3 אנשים [כולל אותי] ששניים מהם מתעניינים בארכיטקטורה של המקום ולא בתכשיטים.

אני רוצה לציין כי מדובר על גלריה שהתכשיטים בה נאמדים בסכומים מ-א-ו-ד יקרים [חלקם בדולרים] וכי מטרתי היתה לאתר את הטבעת שרציתי ולרכוש אותה במקום. כמה חבל... אני לא יודעת אם מי מהמעצבות הנכבדות הן אימהות בעצמן אבל תחושת העלבון הצורבת שאני הרגשתי באותו רגע לא ניתנת לתיאור.בצורה שמאוד לא אופיינית לי ובלי לומר מילה עשיתי אחורה פנה ועזבתי את המקום.

בן זוגי לא ויתר וניגש לגברת המכובדת לספר לה איזו מכירה היא הפסידה בזה הרגע אבל היא ענתה לו בשלווה שזה מה יש.

ולמה אני מספרת לכם את כל זה ?

מתחם התחנה מעבר לכך שהוא מקום נחמד מאוד הוא גם מקום שבין היתר נחשב "למשפחתי" . תינוק קטן שיושב בעגלה ולא מצייץ הוא לא מפגע תברואתי , כל שכן לא מפגע בכלל. הייתי מבינה אם העגלה היתה מפריעה לה והיא היתה מבקשת שנשאיר אותה בחוץ ונכנס עם התינוק אבל נדמה היה לי כי אנחנו מפריעים לה בעין.

שיעורים בנימוס , בהליכות בשירות וביחסי ציבור הם השיעורים שהייתי ממליצה לגברת הנכבדה לעבור. לא קבוצה של טיול מאורגן תכנס לגלריה שלך ותקטוף את התכשיטים הנכספים שלך , זו אני שרציתי לקנות ולא נתת לי . הפסדת לקוחה בגלל חוסר סבלנות , סובלנות , אטימות ובעיקר....בעיקר בורות . אותי לימדו שלא מסתכלים על הקנקן [AKA ג'ינס ונכפכפי אצבע] אלא במה שיש בו [או כמה כסף הוא מביא איתו LOL] .

אבל זה בסדר , יש מעצבים צעירים יותר ומוכשרים יותר שאשמח לבחור תכשיט מהמבחר שלהם.
אני את הכסף שלי אתן למי שנותן לי להרגיש רצויה .

ומה עם התכשיט שלי ?

הוא ישן לו במיטה שלו עכשיו. עליו אין תג מחיר. He's priceless .


21 תגובות:

  1. מה זה השטויות האלה בכלל? בחנויות הכי מופלצות בת"א לא היו מבקשים להוציא את העגלה עם הילד, אז במתחם התחנה המשעמם הזה שצריך לעודד אנשים לרצות לבוא לשם מרשה לעצמו?
    מה שקרה לך זה לא רק חוסר טאקט זו טיפשות!
    פשוט הזוי!

    השבמחק
  2. סליחה, לא הבנתי באיזו תחנה מדובר. עבורי "התחנה" זה קיצור של התחנה המרכזית החדשה בת"א :) ולא נראה לי שאליה התכוונת...

    בכל אופן, אני בהחלט מבינה אותך ולדעתי הגבת נכון כשוויתרת על החנות הזו. לדעתי כדאי שתתלונני גם אצל מנהלי הגלריה.

    שתהיה לך שנה טובה ומתוקה מדבש :)

    השבמחק
  3. מסכימה איתך לחלוטין!
    אני מודה שמידי פעם אני מאבדת סבלנות מול ילדים צרחניים ומעצבנים במקומות ציבוריים אבל עגלה עם תינוק??? אני ממש בהלם!
    ואני חושבת, בעיקר בגלל שאין לך מושג אם זאת המוכרת או בעלת הגלריה, שהיה יפה אם היית כותבת להם מכתב רציני. שלא רק ה"מוכרת" תדע שהיא איבדה לקוחה, שיהיה להם ברור שהיחס שלהם נרשם!

    השבמחק
  4. danra- טיפשות זו לא מילה....אבל ההפסד כולו שלה.

    אנונימי/ת- מתחם התחנה הוא מתחם באיזור חוף הים של ת"א . שופץ והפך למתחם בילוי וקניות נחמד.
    וברור שויתרתי על החנות , אם באתי עם המשפחה שלי איתה אני גם חוזרת. לא ברו לי מה עבר לה בראש.
    שנה טובה גם לך!

    השבמחק
  5. Meital - גם אני לא אוהבת לקנות במקומות עם ילדים צרחנים ובטח לא אכנס למקום עם ילד צורח. במקרה הזה הוא היה שקט כמו דג וסבלני מאוד אז הרשיתי לעצמי להכנס איתו כי מן הסתם רציתי גם את בעלי איתי. ואם אני מנחשת נכון , זו היתה אחת המעצבות.
    בעלי כבר ניגש אליה בנימוס ואמר לה את מה שאמר , היא היתה בשלה -מבחינתי עשיתי על המקום שלה איקס והמשכתי הלאה.

    השבמחק
  6. אם את כבר עושה איקס (ואת לא מתכוונת לכתוב להם) אני חושבת שמן הראוי לפרסם את שם המקום.
    זאת החוויה האישית שלך, זאת לא דיבה או משהו כזה.
    ואני חושבת שזה עשוי להעביר להם את המסר בדרך יותר כואבת לכיס מקונה בודדת אחת..

    השבמחק
  7. איזו חוצפה. איזה חוסר טקט. איזו בהמיות. את לא רוצה לדעת מה אני מאחלת לאותה מוכרת.

    השבמחק
  8. Meital- נכון שזו חוויה אישית שלי אבל אני חושבת שאם היא תקרא את הפוסט הזה היא תתבייש לבד. אין לי כוונה לפרסם את השם של המקום , זה באמת לא נותן לי כלום .

    השבמחק
  9. נעלולה- חוצפה זו מילה עדינה , כנראה "נראינו" כמי שבאו להסתכל . [אוח הציניות].

    השבמחק
  10. חשוב ביותר לציין את שם המקום הכל כך נחמד.

    השבמחק
  11. Odeliaa -נראה לי שהמחירים [בדולרים] היו רמז עבה ביותר :-]

    השבמחק
  12. מבחינתי הבעיה היא עם המילה "אם". אם היא תקרא.. הרי רוב הסיכויים שהיא לא.
    וכמובן שזאת החלטה שלך.

    השבמחק
  13. זה אשכרה טיפשות וחוצפה גם יחד!
    אני מודה שאף פעם לא משעתי על מתחם "התחנה" ואין לי מושג איפה זה. ואני חושבת שגם אם הייתה לה חנות בכיכר המדינה - אין שום סיבה בעולם לזלזל בלקוחות בצורה כזאת. אם זאת הייתה המעצבת עצמה - אז עם התנהגות כזאת היא מהר מאוד תרד מהעץ שתיפסה עליו, זה רק עניין של זמן.
    מאחלת לך בשנה החדשה רק חוויות קניה טובות! 

    השבמחק
  14. איך אמרה ג'וליה רוברטס באישה יפה לבחורה שלא רצתה למכור לה : Huge .....Huge lost!

    השבמחק
  15. איכס. זה מה שיש לי לומר.
    מוכרת טיפשה לחלוטין.
    הייתי עושה בדיוק עמוך.

    השבמחק
  16. בסופו של דבר ואו אולי בתחילתו - את הלקוחה.
    טפשות חברתית ועסקית של המוכרת והתנהגות חכמה אישית וצרכנית שלך
    ומזלטוב ליומולדת

    השבמחק
  17. באמת טיפשות צרופה מצד החנות!

    השבמחק
  18. Peacha , אנונימי/ת ו-Noa Raviv - תודה על התגובות.שמחה לדעת שאני לא רגישה מדי אלא באמת נקלעתי לסיטואציה שהיא עקב אכילס במכירות . בדיוק חשבתי לעצמי אם היה מדובר על נכה בכיסא גלגלים , האם גם לו היא היתה אומרת לצאת החוצה כי עמוס? אני בטוחה שלא.
    בינתיים אני שמחה להודיע שקיבלתי מתנה מבן הזוג כפיצוי על האוירה העכורה בחנות ההיא . אני יכולה לומר לכן שהתייחסו אלינו מאוד יפה והיתה קנייה מוצלחת .

    השבמחק
  19. ההתנהגות שלה באמת היתה בוטה ומעליבה! גם אם חשבה שאתם צריכים לעזוב היתה צריכה לבקש מכם בסבר פנים יפות. אבל את יודעת מה, איך אומרים? כל עכבה לטובה... אז עדיף שתיהני מהפיצוי שקיבלת מבעלך בלי להשאיר טינה בלב לאותה מוכרת :)

    וכמובן מזל טוב ליום הולדתך! עד מאה כעשרים!

    השבמחק
  20. איזו חוצפה. איזה חוסר טקט. איזו בהמיות. את לא רוצה לדעת מה אני מאחלת לאותה מוכרת.

    השבמחק
  21. סליחה, לא הבנתי באיזו תחנה מדובר. עבורי "התחנה" זה קיצור של התחנה המרכזית החדשה בת"א :) ולא נראה לי שאליה התכוונת...

    בכל אופן, אני בהחלט מבינה אותך ולדעתי הגבת נכון כשוויתרת על החנות הזו. לדעתי כדאי שתתלונני גם אצל מנהלי הגלריה.

    שתהיה לך שנה טובה ומתוקה מדבש :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן