יום ראשון, 8 באוגוסט 2010

Coming Soon......Nail polish Holidays Collections

הבלוגים רוחשים וגועשים בנוגע לקולקציות החגים השונות שעתידות לצאת. מספר בלוגריות יצאו לתור את תערוכת היופי של Cosmoprof בלאס וגאס וחזרו עם תמונות מרהיבות של הקולקציות העתידות להגיע לקראת החגים.אין ספק , חגיגה לעיניים כיאה לקריסמס בחו"ל .

Cosmoprof היא מעין ביוטי סיטי שבה לכל חברה יש ביתן ובו היא מציגה לראווה את מרכולתה וכמובן מדברת על המותג , מה עבר בשנה החולפת ומה עתיד לבוא מבחינת החברה בשנה הקרובה. ישנן הרצאות רבות וכו'.

אז מה מעניין בביתני הלקים השונים ?

נתחיל עם China Glaze האהובים עליי - צ'יינה גלייז מתעתדת להשיק קולקציות עתידיות כמו קולקציית החגים [מלאת הגליטרים והצבע הירוק הזהוב והאדום]





































קולקצייה מקסימה לחובבות הצבעוניים והמנצנצים. כמובן שיהיו מארזי קריסמס מעניינים במיוחד כמו אלו :












































אין מה לומר. מקלות הסבא האלו -להיט! מארז מדליק שהייתי שמחה עד מאוד לקבל :)









































אין ספק , מארזים חגיגיים , מנצנצים [Lot's of Bling Blings] ובהחלט מכבדים את הפירמה. שאפו!

קולקצייה נוספת מבית צ'יינה תהיה Anchors Away . הקולקצייה הזו תצא לקראת ינואר 2011 למי שתהתה  ובינתיים ניתן להתרשם מצבעי הקרם המצפים לנו בינואר.




























































עד כאן צ'יינה גלייז. ומה בחברות האחרות ?

חברת ORLY המהוללת יוצאת בשישה גוונים מרהיבים בקולקציית Cosmic , אחרי שראיתי סווטצ'ים של הקולקציה אני חושבת שאין יותר מאסט ממנה .













































סווטצ'ים לקולקציה תוכלנה לראות כאן .

מה עוד מצפה לנו מאורלי ? ובכן גם אורלי לא נשארו חייבים במסגרת קולקציות החגים ומוציאים אף הם קולקציה מרהיבה , מנצנצת ומדליקה . כל הקולקציות השנה חוסות תחת השם הלא מקורי במיוחד Tis the season .













































והנה לכם מארז נפלא שכולל גם תיק מתנה !



















ונקנח עם אורלי כמובן בסט לכבוד ה- Halloween [לא לצפות למצוא בארץ בנות] שהוא גם משעשע וגם נחמד























ואחרונה חביבה תעלה ותבוא חברת הלקים החביבה עליי במיוחד Color Club עם קולקציות מדליקות במיוחד . ראשית הקולקציה שכבר דוברה ותצא בקרוב Untamed. הגוונים מתאימים בהחלט לסתיו חורף 2010 ולטעמי אין ספק שהם יהיו היסטריה.




















וכמובן שגם קולור קלאב טרחו והוציאו לכבוד ה-Halloween קולקציה מרהיבה לא פחות מחברותיה במארז מיוחד שכולל אפילו אבני קישוט למי שאוהבת. נחמד ביותר.
























בגזרת החגים ,הקולקציה של קולור קלאב נראית מאוד דומה לחברות המתחרות ובכלל זה גם לקולקציית ליל הקדושים. סט שנוספה לו מתנה אבני קישוט. חביב , נחמד ...לא נרשמה התעלפות באיזורי.
























מעניין לא ? כמובן שהיו עוד חברות ועוד תמונות אבל לרוב הן פחות מוכרות ופחות מעניינות ואם אתן רוצות לראות איך זה נראה מבפנים וכמה רציניות החברות שאנחנו אוהבות כשמדובר במוניטין , אתן מוזמנות להציץ כאן :









אז מה אתן אומרות ?


**למען הסר ספק כל התמונות נלקחו מהבלוגים : The daily nail     All Lacquered Up **

11 תגובות:

  1. מעודד מאוד הפוסט הזה. מתה על מארזי חג!

    השבמחק
  2. מהתחלה לסוף..
    צ'ינה גלייז כרגיל נראים הכי מעניינים.

    אורלי ממש אכזבו עם עוד העתק של catch me in your net / Charla..

    גם בגזרת קולור קלאב שגם אני מהחובבות של החברה הזאת נראה שיש למה לחכות קולקציות מלאות צבעים. בטח נמצא מה להזמין ;)

    השבמחק
  3. Vanity- באתי לעודד אותך אחרי שעממת הלקים האחרונה :-P

    Meital - אני מסכימה איתך. יש למה לחכות אין ספק. פה ושם יש אי אלו אכזבות אבל בסה"כ נראה נפלא.

    השבמחק
  4. אין לי בעיה עם ה"אכזבות" זה יותר טוב.
    אי אפשר להזמין לקים בכמויות.
    כלומר, אפשר.. השאלה כמה זה יעלה לנו..
    לכן אני מעדיפה שבכל קולקציה שיוצאת יהיו ככה 2-3 שמדברים אלי. הרבה יותר הגיוני..

    השבמחק
  5. זה יפה שאת מעדיפה :-D אני מחכה ליציאה של חלקן+ סווטצ'ים מעניינים. אני יכולה לומר לך שהקולציית ה-swiss של OPI נראתה לי מדהימה והסווטצ'ים גרמו לי ממש להתאכזב.

    השבמחק
  6. כן, אני גם התאכזבתי ממנה, מלבד היודל שבדרך אלי.
    גם מרגיש לי שיותר מידי העלו את המחירים. כבר מבאס אותי להוציא 7-8 $ על לק..
    זה גורם לי לעוד יותר משיכה לקולור קלאב וצ'ינה גלייז שבלי פלצנות מספקים את הסחורה..

    אני גם חושבת שמידה מסוימת יש "שובע" מסוים. עכשיו כשיש לי "כמות" (אנחנו מדברים כולה על 39 כשבדרך אלי 6 + עוד 4 שיוזמנו השבוע) אז לא כל גוון מדבר אלי. פתאום אני מתחילה לחשוב אם לק מסוים הוא לא דיופ של משהו שכבר יש לי וכאלה..

    השבמחק
  7. יש המון מקבילות זהות בחברות כך שאני מחפשת מה ממש מוצא חן בעיניי וקונה. אני גם ככה באובר דוז של לקים לאחרונה אז אני לא ממהרת להתלהב מכל לק שיוצא לשוק אבל קולקציות חגים תמיד משמחות אותי.

    השבמחק
  8. המארז בצורת סוכריה מדליק ממש!

    אני גם הפכתי לכזו
    אני צריכה לראות גוון שממש ידליק אותי בשביל להתלהב ממנו...

    השבמחק
  9. Peacha - נכון גם אני התאהבתי בו.יש כ"כ הרבה מבחר היום שצריך להיות בררנים. אין מה לעשות.

    השבמחק
  10. You need to lead the Google bot down a line packed with great editorial content.
    The position of the keywords is essential to your pursuit engine ranking.
    an additional place to your key phrase that can definitely improve your
    quest engine rankings.

    Feel free to visit my blog post - http://proimblogger.com/traffic-travis-review/

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן