יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

Evian Facial Spray -המרענן הרשמי לקיץ 2010



מי ?

אני לא יודעת מי מכן מכירה את Evian  אבל אני מאז ומתמיד הכרתי אותה כחברה בעלת שם ויוקרתית מאוד למים מינרליים ויינות איכות שניתן להשיג לרוב רק באירופה [ותאמינו לי שאלו המים היחידים שתרצו לשתות שם ובכלל] אבל כשגיליתי ש- Evian  השיקו בארץ תרסיס ריענון לפנים קפצתי על המציאה.

מה ?

לתרסיס הזה 3 פונקציות עיקריות : מרענן , מטפח ומקבע איפור

אני חייבת לומר שיש לי בבית 2 מיכלים של חברות אחרות שהדבר העיקרי שמפריע לי בהם הוא בעיקר ריח מתכתי חריף שאני נוטה לא לאהוב ולהימנע ממנו - מינרלי או לא , אני מעדיפה שלמוצר יהיה ריח טוב ואם אין אופציה כזו עדיף נטול ריח בכלל.

לעומת החברות המתחרות הספריי הזה מותז באופן נעים מאוד ולא "רטוב" מדי , הרעיון הוא נתזים של מים אבל לא בצורה מוגזמת אלא בצורה מלחחת ונעימה שתספג בעור וכמובן אהבתי את זה שהוא נטול ריח כלשהו.

על המוצר נכתב כי המים הללו מנקים את הפנים משאריות זיעה מלח וכלור [לשחייניות שבינינו] ומלווה מתאים לפעילות ספורטיבית. כמו כן שומר על מראה עור פנים מטופח מבוקר עד ערב למי שעורה יבש והלהיט -מקבע את האיפור!
כן כן , התרסיס מקבע את האיפור , מרענן ומטשטש מראה מפודר מדי שאנחנו כה נוטות להקפיד עליו כדי להממנע ממראה מבריק ומיוזע  [לייק!] .

למה ?

לטעמי מוצר כזה אמור להיות חלק בלתי נפרד אם לא MUST לתיק האיפור של כל אחת מאיתנו . אני התנסיתי באריזת הפוקט [50 מ"ל] הקטנה והיא מושלמת לנשיאה בתיק והעיצוב שלה נפלא , נקי , אלגנטי וקלאסי . זה אותו מוצר שהייתי בכיף מוציאה מהתיק בגאווה כי הוא מלא בשיק . ניסתי את המוצר על פנים נקיות ואני חייבת לומר שאכן הרגשתי לחות קלה ופנים נעימות יותר [במיוחד עכשיו עם המיזוג המייבש שעובד ללא הפסקה] ולכן החלטתי להוסיף לאוסף שלי מעבר לאריזת הפוקט גם את אריזה ביתית גדולה יותר לשימוש יומיומי שנקראת אריזת בייסיק [150 מ"ל] .

בד"כ אני לא מוסיפה תמונות שאני צילמתי אבל פעם הייתי חייבת ולו רק בגלל שהוא כזה חתיך.




איפה ?

בארץ תוכלו למצוא אותו בסניפי רשת אפריל ומאדינה מילנו ואפילו בסניפי ההולמס פלייס ובכך ישראל מצטרפת לרשימה ארוכה של 75 מדינות שמוכרות את המוצר וביניהם בתי הכלבו היוקרתיים[שכולנו אוהבים לגלגל את שמם על הלשון ]: ספורה ,סאקס , גאלרי לאפייט ובמלונות יוקרה כמו הריץ' וכו'. המוצר אף נותן חסות לתחרויות טניס מובילות בווימלבדון,ארה"ב ואוסטרליה [שאפו!] .

כמה ?

המחירים בעיניי סבירים ביותר למוצר שנחשב כה איכותי ויש עליו ביקורות מדהימות בכל מקום ברחבי הרשת , במגזינים ובעולם. מציעה לכן לחטט קצת ברשת [אפילו תמצאו אריזות special edition מדליקות] .

אריזת פוקט , 50 מ"ל תעלה לכן 32.5 ש"ח.
אריזת הבייסיק , 150 מ"ל תעלה לכן 59.9 ש"ח .

לסיכום
בסולם של 10 מתוך 10 קיבל אצלי המוצר 10 מוחלט [ואני לא נוטה לתת 10 בכזו קלות] ! Must Have!

9 תגובות:

  1. הבאת פה סווטץ' במסווה של הצגת בקבוק :) אהבתי!
    מה הלק אם יותר לשאול?

    השבמחק
  2. ראית מה זה ? קיבלת 1+1 חינם! :)
    הלק הוא Exotic Liras של Essie והוא יותר פוקסיה מבתמונה. ניסיתי להתאים לק לורדרדות של הבקבוק המהמם הזה.

    השבמחק
  3. הולם אותך מאוד!
    (ולגמרי קנית אותי עם מבצע ה 1+1 הזה)

    השבמחק
  4. השיקו בארץ לפני מספר שנים.
    בכל מקרה אני חושבת שהמוצר הזה מיותר לגמרי, לא רק של אוויאן אלא כל תרסיסי המים הטרמלים.
    התייחסתי לזה אצלי:
    http://danrasvault.blogspot.com/2010/07/1.html

    השבמחק
  5. danra - אני לא חושבת שהכניסו לתודעה את אויאן כי פשוט אין להשיג אותם בכל פארם אלא במקומות מאוד ספציפיים וסביר להניח שרוב הנשים לא יודעות על קיומו של המוצר בכלל. בהתייחס לפוסט שלך אני חייבת להגיד לך שהמים של אוויאן עולים על אלו של אוון פי כמה וכמה [ואליהם התכוונתי בריח מתכתי].לי זה הרגיש אחרת ,נעים יותר , מלחח יותר ולשם שינוי הפנים לא גירדו לי כמו שקורה לי לעיתים במוצרים שונים כמו גם במים של אוון. מבחינתי זה סיפור הצלחה ובהחלט מרענן לקיץ כ"כ כבד כמו שאנחנו חוות השנה הזו.

    השבמחק
  6. נשמע מרענן לחלוטין...
    סיקור משובח!

    השבמחק
  7. לא יודעת, כל המים האלה זה קישקוש מבחינתי, אבל מצטרפת לוניטי בנוגע ללק. ה- Exotic Liras מהמם עליך!

    השבמחק
  8. Peacha-תודה רבה!:)

    danra - ברור , כל אחד ודעתו , לגיטימי ביותר :)
    ותודה על המחמאה על הלק. הוא הורס וחבל שלא רואים את הצבע האמיתי שלו בתמונה [משום מה הוא נראה אדום].

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן