יום רביעי, 4 באוגוסט 2010

Like&Would Like

LIKE 

מה ?

במהלך שיטוטיי בבלוגים נתקלתי בפוסט הזה בבלוג  המקסים של more 4 me ובו היא מבקרת את המוצר הנפלא לשיער של ג'ון פרידה - Rehydrate Intensive Deep Conditioner . חייבת להודות שכרגיל דגדג לי בידיים והחלטתי [למרות המסקנה של mor 4 me בסוף] לנסות את המסכה , במיוחד כי באותו שבוע היא במקרה גם היתה במבצע בסופר פארם [39.90 במקום 59.90] .

מדובר במסכת לחות לשיער אומלל כמו שלי [AKA יבש משהו עקב נזקי מזג האויר] שמטפלת בו לעומק. ומחדירה לו לחות. הקטע הנפלא הוא שזו מסכה לדקה אחת בלבד [אפילו מצוין עם מדבקה קטנה ואדומה על האריזה...נייס] .

למה ?

אחרי חפיפה זריזה בשמפו אצתי רצתי לפנק את שערי במסכת הלחות הזה  , דקה אחת , שטיפה והשיער מרגיש קל יותר ורך יותר בצורה מיידית . 
מאוד אהבתי את המארז הנוח שעומד על הראש ולחיצה על השפופרת מוציאה כמות טובה ולא מוגזמת. הריח אפעס קצת גברי , מרגיש כמו בושם או אפטר שייב של גבר אבל אני משום מה דווקא אהבתי , לא בטוחה שכל אחת תאהב או תתחבר.

השיער שלי הרגיש מעולה לכשהתייבש- רך משמעותית , מבריק מאוד ואני לא יודעת אם לשייך את זה למסכה אבל הוא קיבל מעט נפח יפה והרגיש לי יותר "מלא" . בקיצור - מומלץ בחום With Sugar on top!

כמה ?

כמו שכתבתי למעלה , ביום רגיל ונטול מבצעים המסכה עולה 59.90 ש"ח . אני הצלחתי למצוא אותה ב-39.90 באופן מיוחד. כל מה שנותר הוא לייחל שירד המחיר או שסופר פארם יעשו מבצעים נוספים על מוצרי ג'ון פרידה. 



ונעבור לפינת ה-  Would Like

כבר המון זמן שאני רואה בבלוגים השונים בחו"ל סדרה חדשה של Pantene Pro-V שנקראת Aqua light ומסקרנת אותי מאוד. מדובר על מוצרי שיער שאמורים לתת לשיער הרגשה "קלה" יותר  למרות השימוש במוצרי שיער רבים . מדובר על אותה קלילות שלעיתים אנחנו חשות ביציאה ממספרה. בסדרה יש כמה מוצרים וכולי תקווה שהיא תגיע ארצה כדי לבחון אותה מקרוב. הביקורות בחו"ל עד כה מהללות באופן גורף.

לשלוח רמז למישהו ?


2 comments:

  1. אני מאוהבת במוצרי השיער של ג'ון פרידה.
    הספריי לתלתלים מדהים.
    גם כן הסדרות המותאמות לצבעי שיער שונים.

    השבמחק
  2. Tanch- הבעיה שלא ראיתי יותר מדי מוצרים בסופר פארם והמחירים די גבוהים רוב הזמן.אני חושבת שלולא ההמלצה של more 4 me לא הייתי בכלל טורחת לבדוק את המוצר.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן