יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

Louis Vuitton Fall collection 2010

מודה ומתוודה , אני לא אוהבת את לואי ויטון. שום דבר בתיקים החומים המזויעים הללו לא עושה לי את זה , בטח שלא המחיר המופרך אבל כשראיתי את תצוגת האופנה ופריטי הקולקציה לסתיו חורף 2010 , לא יכולתי להתעלם מכמה פריטים שאהבתי מאוד. סוף סוף לא עוד תיקים משמימים אלא יצירתיות ופריטים מעניינים. ליקטתי עבורכן את אלו שהכי משכו לי את העין.

בגזרת התיקים יש כמה תיקים ש"עשו לי עיניים". אז נכון , הסיכוי שארכוש אחד מהם שואף לאפס אבל לשטוף את העיניים תמיד מותר , לא ?


כולי שאיפה שמדובר בפרווה סינטתית . תיק מחמם לחורף קר [אם כי במזג האויר הנוכחי קצת קשה לי לדמיין את עצמי מחבקת את התיק הזה] .


קרוקודיל דנדי בצהוב חרדלי. תואם ככל הנראה לבגד שעטתה על עצמה הדוגמנית המדשדשת על המסלול. הייתי מוכנה לאחד כזה.


והנה אחיו בורוד עתיק . מושלם בעיניי. אין מה להוסיף.



נדמה שהשנה מראה האוגר המת על התיק חוזר ....זוועה.


על שני אלו אין לי ציון להעניק שהוא מתחת ל-10 . לייק לייק לייק!

ובגזרת הנעליים מה מחכה לנו ?


אחרי מחקר היסטרי ברשת אני רוצה להציג לכם את המראה הלוהט של 2010 , הוא נקרא Peacock [טווס] . ראיתי תיקים כאלו , נעליים ואפילו בגדים . הנעל הזו ל-ו-ה-ט-ת מבחינתי.



אחיותיה , מלהיבות לא פחות . לא רואה את עצמי הולכת על גובה כזה למרות אהבתי העזה לעקבים גבוהים אבל העיצוב מדליק . מקווה שלרגליה של הדוגמנית שלום.

אכן סתיו-חורף חמימים בלואי ויטון [לי נהיה חם רק מלקרוא את המחירים...לא אלאה אתכן, עזבו] .

pic source:InStyle

11 תגובות:

  1. the third one is just wonderful I love it

    השבמחק
  2. Hey have you seen that I can comment now! Wooooowww

    השבמחק
  3. Hey Rebie- So wonderful that you can comment.I wasn't aware to any problems buy anyway it's great to see your comment :)

    השבמחק
  4. אני בספק אם מדובר בפרווה סינתטית שם...
    הכי אהבתי את התיק בורוד עתיק. האחרים לא הרשימו אותי.

    השבמחק
  5. תגובתה של בקבוקית... הוציאה לי את המילים!

    השבמחק
  6. היחיד מכל התמונות שהייתי מוכנה לצאת איתו מהבית זה הקלאצ' ההורס בתמונה הרביעית.
    הנעליים - קטסטרוף!

    השבמחק
  7. Vanity - אני גם בספק אבל תמיד כדאי לקוות ;) התיק בורוד עתיק בהחלט שיחוק.

    Peacha- :)

    danra - מסכימה איתךלגבי הקלאץ' ההורס. הנעליים, בכלל לא קטסטרוף....! אולי קטסטרופה ללכת איתן לוחץ מקדימה , גבוה מאחור , טופס 17 בקופסא למיון :-P

    השבמחק
  8. לא כוס התה שלי..
    והנעלים... בעעעעע
    גם ובעיקר בגלל שאין שום סיכוי ללכת עם הנעל הזאת יותר מצעד (ולא בגלל גובה העקב אלא המיקום והצורה שלו..)

    השבמחק
  9. תגידי לי,איך הולכים עם עקב כזה???כל הרגל מתעקמת..
    בנוגע לתיקים,אני מקווה שהפרווה סינטטית :)

    השבמחק
  10. פוסט מרהיב על לואי אהובי.אהבתי את הקרוקודייל דנדי ואת אחיו הורוד עתיק.
    משובח.
    רחלי

    השבמחק
  11. לימור-אין לי שמץ איך הולכים על עקב כזה. תנחומיי לדוגמנית שהתהלכה עליהם כל התצוגה, נראה כואב . מבחינתי הנעליים הם בגדר לראותן בלבד -מאוד יפות.
    ולגבי הפרווה...לא נראה לי אבל תמיד מותר לקוות.

    רחלי-תודה!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן