יום שישי, 20 באוגוסט 2010

M.A.C Viva Glam Fall 2010- Lady Gaga and Cyndi Lauper

הרבה זמן לא כתבתי , אני עסוקה עד מעל הראש ויש כמה דברים שקודמים לבלוג [מה לעשות....] וגם חגגתי יום הולדת וכו' וכו' וכו'. מקווה להיכנס לקצב ולחזור לכתוב מדי יום. עד כאן התנצלויות .

מאק מוציאה 2 גלוסים ושני שפתונים חדשים  לסדרת הויוה גלאם . למי שלא מכירה , סדרת הויוה גלאם היא סדרה שכל הכנסותיה הן קודש לקרן למלחמה באיידס . במאק ישנו מנהג שכל מי שקונה מהסדרה הנ"ל יקבל צלצול בפעמון למען ידעו שעוד תרומה נכנסה לקרן ובהחלט זו יוזמה מבורכת שכבר שנים מנהיגים אותה במאק.

הגלוסים והשפתונים החתומים ע"י שתי הגברות הנכבדות הן קולקציה מוגבלת מאוד ל-6 חודשים בלבד כך שכל הקודמת זוכה. הקולקציות יצאו בארה"ב בספטמבר ובשאר העולם באוקטובר.







ולמי שתרצה יש גם תיקי איפור יפים להפליא משני סוגים , אחד בחתימה של גאגא ואחד בחתימה של לאופר לבחירתכן.

שבת שלום לכולם!

4 תגובות:

  1. ברוכה החוזרת אלינו! התגעגענו!
    וכמובן מזל טוב ליום הולדתך! בריאות אושר והגשמת משאלות!!

    לא היה לליידי גאגא שפתון ממש לא מזמן גם הוא בקולקציית הויוה גלאם או שאני לא מעודכנת?

    השבמחק
  2. השפתונים כבר נמצאים בקולקציה ויש לי את שניהן, מושלמים. לדעתי הגלוסים עדיין לא הושקו.

    השבמחק
  3. לא נפלתי מהשפתונים כך שאפילו לא אטרח לבדוק את הגלוסים...

    השבמחק
  4. Meital- תודה תודה. :)
    עד כמה שידוע לי לא, אולי מרוב דיבורים וכתבות על זה שיצא לה ליפסטיק אז כבר נראה שיצא לה [אלא אם כן אני טועה] .

    טלישקה- בארץ ? הם נראים מאוד יפים אני מסכימה.

    danra- אני לא נוטה ליפול באופן תכוף מליפסטיקים [אני יותר בחורה של גלוסים] אבל אלו לא רעים אבל גם לא מלהיבים משהו. המטרה נאה בעיניי וזו דרך טובה למשוך אספניות וקונות קבועות.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן