יום חמישי, 5 באוגוסט 2010

OPI Burlesque - שלי שלי שלי!!!!



















הפעם שלא כהרגלי התחלתי דווקא עם התמונות. החיטוטים ברשת העלו את קוקלציית הבורלסק המטריפה שתצא לרגל החגים בחו"ל כמובן [מה שאומר בעולם הלקים -נובמבר פחות או יותר] מדובר על לקים שרובם גליטריים ,שמחים וצבעוניים.

ולמי שלא רואה טוב אלו השמות ותיאור הגוונים :


Rising Star – Lustrous glimmering gold.
Ali’s Big Break - Glowing Red Shimmer
The Show Must Go On - Deep Pink Shimmer
Teasey Does It! - Burgundy Shimm



Extra-Va-Vaganza - Orange Glitter
Glow Up Already! - Green Glitter
Simmer and Shimmer - Blue Glitter
Bring on the Bling - Golden Glitter



Sparkle-iscious – Multi Coloured Glitter
Show it and Glow It - Purple/Fuchsia Glitter
Let Me Entertain You! – Fuchsia Glimmer
Take The Stage – Warm Orange Shimmer


בהחלט נראה שעומד להיות מעניין לקראת החגים. יש כ"כ הרבה קולקציות שעומדות לצאת שאני לא חושבת שאפשר לעמוד בפרץ הניצנוצים ההיסטרי שעומד לעטות אתכן.


****המידע נלקח מהבלוג הנפלא : http://www.lipglossiping.com****




בקרוב : קולקציות נוספות לכבוד ה- Xmas . אז יש למה לצפות !

8 תגובות:

  1. ואו הרגת אותי לגמרי!
    לפי הכותרת והתמונות בהתחלה חשבתי שהם שלך ואצלך בבית!
    נראית קולקציה מטריפה!
    אבל מה יהיה, שוב לשלם הון על לק אחד? :(
    לפחות יש על מה לשלם, עם הקולקציות שעכשיו יוצאות - שעמום מוחלט!

    השבמחק
  2. אוי את מצחיקה! מה שנקרא I wish!
    אני קודם רוצה לראות סווטצ'ים ואח"כ אחליט אבל הם לחלוטין ברשימה שלי ]ומזמן מזמן לא היתה לי רשימה].

    השבמחק
  3. לפני שאני מגיבה - תודה על הקישור לבלוגרית המקסימה!
    הוספתי אותה לרשימה שלי :)

    לא כתוב wish כתוב שלי!!!!
    אני גם רוצה לראות סווצ'ים. אני מאמינה שאין סיכוי שארכוש יותר מ 2-3
    The Show Must Go On ו- Teasey Does It!
    נראים מעניינים אבל אני לא בטוחה שהם בשבילי..
    סביר שאהנה לראות אותם על אחרים..
    הכי מעניינים נראים לי
    Sparkle-iscious ו- Show it and Glow It (שהוא הפייבוריט שלי אני חושבת)
    בתמונה האחרונה אני חושבת שהיחיד שממש מגרד לי הוא Simmer and Shimmer.

    השבמחק
  4. צודקת , סליחה על ההטעייה LOL .

    השבמחק
  5. בהחלט יש מצב לבדוק את ה- The Show Must Go On. כל השאר או לא מרגשים או יותר מדי מנצנצים.

    השבמחק
  6. danra - לידיים אולי מנצנצים מדי אבל מה עם הרגליים ? אני תמיד מורחת את מה שאני לא אמרח על הידיים דווקא על הרגליים.גם להם מגיע פינוק :)

    השבמחק
  7. אני מתחרפנת! מה זה כל זה
    אני רוצה אני רוצה אני רוצהההה

    השבמחק
  8. אז זהו שרגליים זה מוגבל מבחינתי כי 4 חודשים בשנה אני לא שמה לק (בחורף) ובשאר הזמן המטרה שלי לנצל את מה שיש לי כבר ולא נראה לי שיגמר לעולם... וחוץ מזה שימריות לא אהובה עלי כמעט בכלל למעט מקרים חריגים ביותר.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן