יום שני, 23 באוגוסט 2010

Products review : Maybelline gloss&Granier Ultralift Eyecare

קיבלתי להתנסות שני מוצרים שונים ואחרי התנסות קלה בידיי המעטפה עם התוצאות :-P .



נתחיל עם הליפגלוס של מייבלין . באופן אישי אני מעדיפה גלוסים על שפתונים ויש לי מבחר היסטרי של גלוסים [של חברה אחת בלבד] ולכן כשקיבלתי את הגלוס של מייבלין שמחתי להתנסות בו כיון שמעולם לא התנסיתי במוצרי השפתיים שלהם.
הגלוס נקרא Maybelline Color Sesational Gloss  ואני התנסיתי בצבע [ההורס!] Coffee Kiss - מס' 630 .

קצת על הגלוס ומה מיוחד בו ?

מדובר על סדרה של 12 גלוסים בכיסוי קרמי , מלאי ברק ,בקשת רחבה של צבעים החל מכיסוי מלא וכלה בגוונים שקופים טבעיים . כל אחת מכן תוכל למצוא את הגוון שמוצא חן בעיניה . הגלוס מעניק ברק לשפתיים הודות לפיגמנטים מרוכזים ונקטר דבש .

למה כן ?

ראשית האריזה מאוד קומפקטית ונוחה , המברשת מדוייקת מאוד ומותאמת לשפתיים והגלוס מתקבל נעים למראה , מבריק אבל לא מאוד מאוד מבריק אלא יותר "זוהר" . למרות שמו , Coffee kiss הוא מעין חום ורדרד הורס קשות שמתקבל מאוד טבעי - שקפקף על שפתיים ומתמזג עם צבע השפתיים הטבעי שלכן. אצלי הוא התמזג בצורה מושלמת לחלוטין ומתאים בדיוק למראה הטבעי שאני אוהבת לעטות על עצמי בקיץ.
בימות הקיץ החמים אני מעדיפה איפור קליל ולא מכביד והשפתיים שלי הרגישו נהדר עם הגלוס. נקודה נוספת היא ריח תפוז נהדר שמריח הגלוס הזה ומרקם נעים ורך ולחלוטין לא דביק ומעיק.

כמה ואיפה ?

את הגלוסים הנהדרים הללו ניתן להשיג ברשתות הפארם , משביר ,מגה , שופרסל ובפרפורמיות נבחרות.
מחיר 84.99 ש"ח .


ציון סופי בסולם הבולשת

9 מתוך 10 ולו רק בגלל האריזה המשעממת והלא מעוצבת להפליא.




מוצר נוסף שקיבלתי לבדיקה הוא קרם עיניים של גרנייה  מסדרת UltraLift לטיפול בקמטים ולמיצוק העור. מה אומר ומה אגיד ? למרות גילי הלא כ"כ מופלג [29] ולמרות שאני לא נוטה להשתמש בקרמי עיניים בעיקר כי זה מעיק עליי בשגרת הטיפוח , החלטתי לתת צ'אנס ולנסות את הקרם הנ"ל. 

מה אומר היצרן ?

היצרן מבטיח לי מבט צעיר יותר , שיפור מוצקות העור  ותוצאות ניכרות לעין תוך שעה . שוין. אבל מקריאה מעמיקה הבחנתי שהוא מותאם לנשים בנות 40+ וכאמור טרם הגעתי לגיל המצוין ולכן , הקרם יעבור אחר כבוד לאימי ואני אבקר את המוצר ברמה השטחית יותר .

מה אומרת הבולשת ?

נוחות ההנחה בקרמי עיניים חשובה עד מאוד. רוב הנשים [באופן די ברור] לא אוהבות לדחוף ידיים לצנצנות קרמים [זה הזמן לרכוש אפליקטורים בחנויות הביוטי הזולות] מטעמי סטריליות ואני נוטה להבין זאת. לכן,  כשראיתי את אריזת המוצר , היא שימחה אותי עד מאוד כיון שמדובר על שפופרת מאורכת עם פקק  מתברג ושליטה עדינה בכמות החומר המדודה שיוצאת ממנו. 
הריח של קרם העיניים הזה הוא נעים מאוד , ריח ניקיון עדין והמרקם שלו נעים ונספג במהירות רבה . 
ברמת העיצוב , מאוד פשוט אדמדם ונחמד , לא חושבת שצריך יותר מזה . קרם עיניים לא צריך לבוא באריזה לא פרקטית בעליל מלאת בלינג בלינג . לאריזה של גרנייה אני קוראת "ישר ולעניין" בלי קשקושים מיותרים מסביב . ככה צריך.

כמה ?

המחיר יחסית לקרמי העיניים שבשוק הוא סביר - 154.99 ל-15 מ"ל אבל במהלך חודש אוגוסט-ספטמבר מוצרי סדרת אולטרה ליפט ימכרו ב-40% הנחה , מה שהופך את המוצר למותאם לכיס הצרכנית שלא ששה להוציא מאות שקלים עבור צנצנת זעירה עם שם מותג מפוצץ [תחשבו על זה] .

לסיכום

מתאים לבנות ה-40+ שרוצות לשמור על מראה מטופח מבלי להתרושש. 


15 תגובות:

  1. איזה כיף שחזרת אלינו :) (אמנם לא הפוסט הראשון מהחזרה ועדיין..)
    אני לא יודעת אם אני מעדיפה גלוסים או לא. מעצבן אותי שהם נעלמים מהר מידי וגם לא ממש מורגשים. קשה לי למצוא משהו עדין ונוח אז בסופו של דבר אני שמה לבלו / בליסטקס וסוגרת עניין אלא אם כן בא לי להשקיע. ולאחרונה מתחשק לי ואז שפתון. נראה לי ששפתונים הולך להיות "הקטע הבא שלי"..
    התחלנו בצלליות, עברנו ללקים ומשם..

    קרם עיניים זה מוצר "חדש" אצלי (שנה, אולי פחות). כנראה שהזדקנתי (אנחנו די אותו גיל..) ואת צודקת שזה מעצבן שצריך "לדחוף אצבעות" לתוך הקרם (משתמשת ב ever better של קליניק). מזל שכל פעם נשברת לי ציפורן אחרת ואיתה אני יכולה להוציא חומר..

    השבמחק
  2. Meital - תודה , כיף לחזור . אין לי זמן לנשום אבל אני משתדלת לכתוב פוסטים ככל האפשר. גלוסים מטבעם לא עמידים יותר מדי אבל דווקא הגלוס הזה מאוד נעים מלחח ונוח. אם את לא יוצרת מראה מאופר אלא טבעי ומחדשת נראה לי שהוא יעשה אחלה עבודה. אני הופתעתי לטובה ממנו.

    לגבי קרם עיניים - טיובה זה רעיון מצוין ולכן גרנייה עשו עבודה טובה בעניין הזה. לדחוף ידיים זה די דוחה [יש לי קרם פנים בצנצנת וזה מעצבן. אני אישית מעדיפה קרמים במשאבות או בטיובות. הכי טוב.

    השבמחק
  3. כשאראה את התחתית בקרם עיניים שלי אולי אנסה לחפש לי קרם שעונה גם על הדרישה הזאת..

    השבמחק
  4. :) את מרוצה להקרם של קליניק ? אני כל פעם שומעת עליו ניסים ונפלאות.

    השבמחק
  5. מאוד מרוצה. אבל בניגוד לעולם ה"אמיתי" "נאמנות" זאת לא תכונה שמאפיינת אותי בעולם האיפור-טיפוח..

    השבמחק
  6. את מספרת את זה לאדם הכי לא נאמן לשום מוצר עלי אדמות [בעצם יש מוצר אחד שאני נאמנה לו ואספר עליו בקרוב בפוסט אחר].

    השבמחק
  7. איך העמידות שלו?
    יש לי שני גלוסים של מייביליין (לא זוכרת את שם הסדרה), הצבעים והמרקם מדהימים, אבל- נעלמים בצורה מיידית כמעט :(

    השבמחק
  8. יש במצב שהבעיה הכי גדולה בכל קרם עיניים, זה האי התמדה
    הייתה לי חברה עם נסיון וידע היסטרי על טיפוח, היא הסבירה לי כמה דברים גם בנוגע לגלוסים אבל בנוגע לקרם עיניים, מומלץ ורצוי להתחיל למרוח אותם בגיל 20 (ולכן היא התחילה בגיל 17) ! אז התחלתי בגיל המופלג 24 P:

    השבמחק
  9. Macabre Doll - גיל 17 נשמע לי מיותר בהחלט להתחיל עם קרם עיניים. אפילו היום בגיל 29 אני לא מטריחה את עצמי. אל תשכחי כי חלק מהבאזז סביב מוצרים הוא פרסום והעניין הזה מגולם במחיר , באריזה בפרסום. סביר להניח שהתוצאה תהיה דומה ולא משנה מה הקרם שתמרחי על עצמך.

    השבמחק
  10. Sandy - העמידות בסדר , לא רעה. אני יכולה לומר לך שיש לי גלוסים של חברות יוקרתיות יותר שמחזיקים באותה מידה. אלא אם כןו מדובר בגלוס שמתיימר להחזיק מספר שעות ומחזיק בתוכו חומר מסויים הגלוסים הללו לא עמידים ליותר מכמה שעות [ותמיד אפשר לחדש].

    השבמחק
  11. וולאק, אני בכלל בעד תותים מעוכים עם יוגורט על הפנים, לזה אין מסע פרסום מפוצץ ואריזה משגעת ומחיר מעיף! D:

    השבמחק
  12. במחיר שיעיף לך ת'תריס :-P

    השבמחק
  13. וולאק, אני בכלל בעד תותים מעוכים עם יוגורט על הפנים, לזה אין מסע פרסום מפוצץ ואריזה משגעת ומחיר מעיף! D:

    השבמחק
  14. בנוסף לקרם עיניים יש גם EYE CARE שהוא מגבונים עדינים לניקוי עפעפיים וריסים

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן