יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

נקה 7 - תענוג אמיתי



"אני לא מתקלח יותר עם סבון הקוקוס הזה!" מודיע לי הגבר נחרצות. " זה מעורר בי בחילה".... והגיוני שזה מעורר בו בחילה , בכל הקשור לסבונים שלו אני משקיעה פחות כי אני יודעת שזה לא משנה לו. בצר לי מצאתי את עצמי קונה לאמבטיה המשותפת סבון בניחוח קוקוס ב-9 ש"ח אבל אף אחד מאיתנו לא באמת התקלח איתו אלא אם כן חייבים.
"אז איזה סבון לקנות לך?" שאלתי. והוא ענה "נקה 7" . גילגלתי עיניים. 

----סוף מערכה א'-----

אז באמת הלכתי וקניתי לו סבון של נקה 7 [בריח קמומיל למתעניינים/ות] ומאז השקט חזר לחדר האמבטיה אבל יומיים לאחר מכן  ובצירוף מקרים משעשע , הציעו לי להתנסות במוצרים של נקה 7 שעוברת מיתוג מחדש ושמחתי מאוד שלפחות הפעם לא רק אני אהנה.

אם כן , נקה 7 עוברת מתיחת פנים ומרעננת את המותג הקלאסי שכ"כ מזוהה עם הילדות של חלק מאיתנו וזה כיף גדול במיוחד נוכח העובדה כי [שוב] מדובר על תעשייה כחול לבן. מבחינתי נקה 7 מדברת על המשפחתיות ועל הישראליות ולכן בהחלט לא יזיק לה ריענון קצר של המוצרים והרחבתם. יש פה פוטנציאל אדיר להצלחה , צריך ללמוד רק לפרגן כי כמו שאמרתי לא פעם - אנחנו כישראלים יותר נהנים להתלונן , פחות לפרגן . אז אם יש לי הזדמנות לפירגון למוצרים שניסיתי ואהבתי -מדוע לא ?

הקונספט החדש של נקה 7 נקרא "תענוג אמיתי-נקה 7" ולא בכדי. בהחלט מדובר על סדרה מצויינת. אצלנו במשפחה נקה 7 היא כבר חלק מהמשפחה שנים ובכל פעם אנחנו מגלים אצל ההורים ליטר סבון בניחוחות משגעים. להגיד שאצנו רצנו לקנות לאמבטיה הפרטית שלנו? לא כ"כ מהר...גם אנחנו כנראה היינו שבויים של מיתוג יוקרה [אני עדיין עובדת על זה] וחבל כי לפעמים הקיבעון הזה גורם לנו לפספס דברים טובים.

אז קיבלתי להתנסות מארז של נקה 7 ובו תחליב רחצה בניחוח לבנדר, סבונים מוצקים גם הם בניחוח לבנדר ושמפו ומרכך בניחוח  תמציות פרחים. 
לגבי הסבונים אין מה לומר - חגיגה באמבטיה . הניחוחות משגעים . וכמי שכתבה לפני מחצית השניה שהמשפחה שלה צורכת באדיקות את נקה 7 אני יכולה להמליץ במיוחד על תחליבי הרחצה בניחוח לבנדר, קמומיל וורד ויסמין. הם האהובים עלי במיוחד. בגזרת הסבונים המוצקים אני יכולה להמליץ בפה מלא למי שאוהב את חווית הסבון המוצק שהניחוחות משגעים .

מוצר חדש שנתקלתי בו ודווקא עניין אותי [ידגם בהזדמנות] הוא תחליב לחות לרחצה , הווה אומר , סבון מועשר ב-33% לחות לטיפוח והגנה על העור. נאמר כי המרקם עשיר במיוחד להגמשת העור ולשמירה עליו. מעניין.לגזור ולשמור.

גולת הכותרת של הפוסט הזה הם דווקא השמפו והמרכך. מודה ומתוודה לא היו לי ציפיות , בכלל.....אני דואגת תמיד לרכוש לעצמי שמפו ומרכך שונים וחלקם גם יקרים במיוחד ללא הצדקה, כי אני לעולם לא נאמנה לאף מוצר ,אבל למען המדע ולמען הישראליות והפרכת מיתוס "יקר=איכותי" , תרמתי את גופי למדע ו.....אהבתי מאוד!

באמת שנכנסתי למקלחת עם ציפיות ברצפה [רצפת המקלחון] ונשבעתי לעצמי שאם יתייבש לי השיער אני חופפת בבוקר שוב אבל התבדיתי. וכמה נעים שהתבדיתי. השתמשתי בשמפו ובמרכך בבישום פרחים לשיער רגיל. מה אגיד ומה אומר? הצלחה אדירה.
ראשית , השיער הפך מאוד מאוד נעים וכמי שהשיער שלה ארוך וחלק אבל מדי פעם בגלל האקלים הישראלי , מתייבש קלות שמחתי לגלות שיער שהפך לרך ונעים במיוחד ועם ברק שלא היה מבייש אף שמפו יוקרתי ממנו. והניחוח? אוי הניחוח. זה באמת מזכיר את הילדות. ואם חלמתם תמיד על שמפו שיריחו אותו מקילומטר גם יום לאחר החפיפה - אלו המוצרים! כל הלילה נהניתי מהריח המצוין ובבוקר נדהמתי לגלות שהוא טרם נעלם. כיף גדול!

ולמי שתוהה אם יש עוד סוגי שמפו שונים לסוגי שיער שונים אז כמובן שיש [7 סוגי שמפו] ואפילו באריזות משפחתיות חסכוניות לשיער רגיל , יבש, צבוע , מתולתל ,לסירוק קל ושמפו בבישום גברי [שמעת בעלי?]. מוצר נוסף שיצא ומתאים לשיער רגיל עד יבש הוא שמפו בניחוח לימונענע עם מרכך תואם אף הוא בניחוח לימונענע.

מחיר : כעת המוצרים נמכרים לרגל המחירים במחירי השקה מיוחדים - דהיינו 10 שקלים! [עד סוף ספטמבר למי שטרם הספיק] .

לסיכום

אל תחמיצו. מעולה ומומלץ במיוחד ! ישראלי , כחול לבן , נהדר וללא ספק נותן תמורה מצויינת בעד המחיר השווה לכל נפש.


7 תגובות:

  1. אני לגמרי בעד לפרגן להם! מאז שגיליתי את תחליב הרחצה שלהם אני נאמנה! (למרות שדיברנו על זה, יכול להיות שסבון ינגוס ;))
    אני אוהבת גם את השמפואים שלהם גם. כרגע משתמשת בלימוני ולפני זה היה לי אחד אדום (אולי לשיער יבש?)
    מבחינת שמפו כבר מזמן הבנתי שלא צריך משהו מיוחד כי גם ככה יש מרכך אח"כ (של דר' פישר, כחול לבן גם כן :)). אני זוכרת שגם הייתי מחפשת מותגי יוקרה של שמפואים ומרככים (בעיקר עבור בן זוגי הקודם שהיה לו המון קשקשים) ואז הבנתי כמה השיער שלי לא בעייתי בקטע הזה (גם אם הוא יבש יחסית אבל לדעתי זה לא משהו ששמפו יכול להקנות לו לאורך *כל* היום..) ועדיף לי לשלם על משהו שמריח טוב וכיף לי להשתמש בו.

    כפי שכתבתי לך, אני לרוב לא אוהבת לקנות בזול. אבל האמת, שכאן זה בזול ובכל זאת באיכות. אני חושבת שכאן פשוט אין לך מיתוג יתר שגורם למחיר גבוה. אלא להיפך, מחיר שפוי למוצר בסיסי. ועקב זה הוא יכול להיות הרבה יותר "חלק מהמשפחה", הכוונה מתאים לכל האוכלוסייה ולא רק למרימי האף שבינינו ;)

    בכל מקרה אני לגמרי איתך!
    ובלי קשר להשקה, אפשר המון פעמים למצוא את המוצרים שלהם ב 10 ש"ח. מניסיון! ;)

    השבמחק
  2. בהחלט מסכימה איתך. זה מוצר מאוד "משפחתי וישראלי" הוא מזכיר לי המון פעמים ניחוחות של ילדות וזה נורא כיף.
    אגב , אני עוד מריחה אותו מהשיער שלי, להיט!
    עכשיו חברה סיפרה לי שהיא ממליצה מאוד על הלימונענע [בהחלט יבדק בנוסף לסבון לחות] .
    זה כיף שמוצר נוגע בכל סוגי האוכלוסיה - באמת גאווה ישראלית.

    השבמחק
  3. הרחתי את הלימונענע ולא התחברתי..
    אבל השמפואים שלהם ותחליבי הרחצה תמיד מככבים.
    אגב, אני בדר"כ לא ממש מגוונת בתחליב רחצה, יש ריח מסוים שאני נורא אוהבת (עכשיו ברח לי השם שלו כמובן) הפעם ניסיתי את הפרחים האלה והוא מריח ממש טוב!

    השבמחק
  4. המקלחת שלי משותפת ען בן משפחה, שאלרגי לרוב הסבונים חוץ מנקה שבע.
    הוא קנה את הארומה של הקמומיל.
    ומה אני אגיד לכן?... אני לא מפסיקה להשתמש לו בסבון=]

    השבמחק
  5. Peacha- הקמומיל באמת ממכר :) תהני!

    השבמחק
  6. חייבת להסכים!! לסבונים שלהם יש את הריח הכי נעים שיצא לי להריח כבר הרבה זמן... יצא לי לנסות גם את הסבון הירוק וגם את הסגול ואני מתה על הריחות שלהם, כ"כ טובים והריח נשאר לנצח... פשוט מוצר מנצח

    השבמחק
  7. יצאתי לגמרי חומוס, אתמול בערב פתאום שמתי לב השמפו שלי הוא הלימונענע. אז קבלי תיקון הוא מעולה! ומריח מצוין!
    הסבון שלי נקרא ורד יסמין או משהו כזה והוא בצבע ורוד. גם אותו אני מאוד אוהבת. אתמול דגמתי סבון גוף של הגזרים האלה וממש התגעגעתי לנקה 7 שלי..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן