יום ראשון, 12 בספטמבר 2010

אליס ילדה רעה

לא היה לי פוסט שנה טובה אז נתחיל ב- שאא....נננה טובה! שנה טובה ומתוקה לכולכם. מקווה שהחג עבר עליכם בנעימים!

ולענייננו :

באחד משיטוטיי ברשת נתקלתי בבקבוק הזה. חשבתם שאפקט האליסמאניה ["אליס בארץ הפלאות" או אם תרצו בגרסה העברית "עליזה בארץ הפלאות"] עבר חלף לו ? טעיתם. מי אם לא ויויאן ווסטווד שתשיק בקבוק בושם שהוא תכשיט בפני עצמו .
הבושם בכיוון הפרחוני וכולל בתוכו תוים של שושנים שחורות [?!]  , סיגליות , ילנג ילנג וכו' ויש לו שם משעשע וחושני כאחד

Naughty Alice


הבושם יראה אור ב-24 בספטמבר בסלפרידג'ס האגדי בלונדון ומחירו יחל מ-35 פאונד . 
אני חייבת לומר שהעיצוב הורס . גם אם הבושם היה מסריח במיוחד , הבקבוק עושה חשק להעמיד אותו על שידת האיפור ולנפנף בו. אוי ויויאן...את הורסת!

Source

5 תגובות:

  1. נשמע שצפוי ריח מענין.
    שם מגניב לבושם!

    השבמחק
  2. אני גם כבר פערתי זוג עיניים נוכח התוים המעניינים. אני מקווה שאוכל לשים את ידיי על אחד כזה.

    השבמחק
  3. נראה באמת בקבוק מקסים :)
    אבל קצת הרבה בשביל "סתם בקבוק" לא ;)
    הנה אנחנו שוב שוטפות את העיניים.. וטוב שלא במי בושם חחח

    השבמחק
  4. אני גם אשמח לאחד כזה=]

    השבמחק
  5. meital- שוטפות עיניים כהרגלנו והאמת שגם בא לי לרחרח הפעם .

    Peacha- make it twice .

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן