יום רביעי, 15 בספטמבר 2010

Dior's new wide Brush

סוף סוף קצת תשומת לב ללקים. אמנם זה קורה בדיור אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא. 
חברת האיפור וחברות הקוסמטיקה דיור החליטה לעשות מהפך בתחום הלקים ולהוציא מגוון רחב יותר של לקים עם מברשת חדשה ורחבה לטובת הלקוחות הנאמנות שרוצות מריחה נוחה וקלה. אני חושבת שאין יותר מדי מה לספר על המברשת למעט העובדה שבכל דיור מצטרפת ל-OPI נוספות שהבינו את הנוחות במברשת רחבה . אני בעד.

המברשת החדשה תככב בקולקציית החורף החדשה של דיור . בקולקציה שבה הבקבוקים יכילו מברשת חדשה תמצאו סדרה של 24 לקים יפהפיים בגוונים שונים עם גימור גלוסי במיוחד לשמירת אריכות הימים של הלק על הציפורניים. 






הקולקציה תצא לראשונה ביפן ב-1 לאוקטובר ואח"כ בשאר העולם [כרגיל , היפנים תמיד נהנים יותר :-) ] .


9 תגובות:

  1. איך את מסבירה את זה שהיפנים נהנים יותר כשלא נראה לי שיש להם בלונדיניות? סוג של פרדוקס, לא?

    מה התמחור של הלקים האלה פחות או יותר?

    אני חייבת להודות שמהאימג' אין לי מושג (ואני לא חושבת למישהי יכול להיות מושג) אם מדובר בקולקציה מעניינת או לא.. מבאס.. נמתין בסבלנות לסווצ'ים מהבלוגריות האמיצות..

    השבמחק
  2. Meital- היפנים לדעתי יותר גרועים מהאמריקאים בכל הנוגע לקניות. הם אוהבים לקנות ומהכל ובגלל זה רוב הקולקציות יוצאות שם ראשונות.
    אין להם בלונדיניות אבל למרות זאת הם נהנים יותר.
    התמחור לדעתי הוא בין 20-25$ לבקבוק.
    בהחלט נמתין לבלוגריות החו"לניקיות.

    השבמחק
  3. 20-25 $ לישראליות הקמצניות שלא מוכנות להוציא את המחיר הזה בשקלים חחחח

    במחיר הזה אולי אדגום אחד, וגם זה אחרי הילולים ושבחים...

    אני בעד לשנות את הסלוגן ל"מלוכסנות וחלקות שיער נהנות יותר" :D

    השבמחק
  4. כן. בקושי 15 ש"ח אני מוכנה להוציא חחחח :)

    השבמחק
  5. נשמע מבטיח, אבל אני מצטרפת למיטל בעיניין המחיר והיחודיות.

    ואני בלונדינית עם שיער חלק, ואני בטוחה שבאיפור ולקים וכו' היפניות נהנות יותר מבלונדיניות :))

    השבמחק
  6. edenable- אין לימושג אם יש פה באמת איזו ייחודיות. הפורמולה קצת משתנה והמברשת. לשלם היום 20$ ל-10 מ"ל לק , שזו כמות שנחשבת מעטה , קצת יקר מדי אפילו.

    ו...בלונדיניות לא בהכרח נהנות יותר :-P

    השבמחק
  7. מעניין הקטע הזה של המברשת הרחבה. לי לקח די הרבה זמן להבין שזה באמת נוח...
    מסכימה עם מיטל שקשה להבין מהתמונה אם הקולקציה מעניינת או לא, אבל מתרשמת מהמבחר הכמותי. 25 לקים זה חתיכת קולקציה!

    השבמחק
  8. Vanity- אני חושבת שזה נורא תלוי במבנה הציפורן. יש בנות שיש להן ציפורניים קטנות וצרות במיוחד שלהן מברשת כזו יכולה להיות סיוט . אני אישית מתה על מברשות רחבות.
    קשה להתרשם עד שלא יצאו תמונות יותר ברורות של הקולקציה אבל יש שם הרבה ורוד [הרבה...] :)

    השבמחק
  9. התמונה מרהיבה ומרשימה, אבל מסכימה עם קודמותי שנחכה לסווטצ'ים להתרשמות אמיתית.
    אני אישית לא אוהבת מברשות רחבות, אבל היא לא נראית רחבה כמו ה- OPI הענקית בצורה מופרכת..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן