יום חמישי, 2 בספטמבר 2010

Guerlain Les Ors Holiday Collection 2010

אוח הקולקציה הזו תעשה לכם נעימי בגב...אולי בכל הגוף....היא מהממת ביופיה , היא מיוחדת במינה ויש עליה המון דבורים!
חגיגה לעיניים אין ספק , קולקציה חגיגית יוקרתית , ארוזה היטב בצבעי זהב שולטים. יותר מיוחד מזה לא יכולתי לבקש.
כמובן שקולקציה מיוחדת מעין זו היא קולקצייה מוגבלת [נו מה חשבתן?] .



ראשית ,אריזת הבושם המעלפת הזו עם הדבורים המוזהבות. היש יפה מזה ? הבושם יצא בהשארת הבושם המקורי Imperiale והמראה האלגנטי עם הדבורים הללו והשפריצר המסורתי. LIKE!


ונמשיך איך לא עם הפודרה הצבעונית המפורסמת של גרליין [למי שלא מכירה -אפשר לקרוא פה] . אפשר לראות שמוטיב הדבורה ממשיך גם בפודרות ומכיון שלרוב קולקציות ה- Limited Edition הן קלאסיקות לאספניות אז כדאי למהר פן יגמר. אימאג' מהמם למוצר מהמם!


עוד בסדרה מסקרה ופלטת צלליות מעלפת בצבעי חורף מהפנטים מעוטרים בצבעי סגול שחור זהב וכמובן לא שכחנו את הדבורה :-) .כואב הלב בכלל להשתמש. מבחינתי זה לגזור ולשמור.


בשפתונים איבדתי את ההכרה סופית [להירגע , כביטוי...] . הצבעים משגעים בעיניי , התאמה מושלמת לפלטת העיניים המטרפת. אריזות שפתונים הורסות , ריקועי זהב משגעים ודבורים...הוי הדבורים .

מחירים: $$$ , עזבו אתכן...הרבה יותר מדי זוזים.

לסיכום: כדאי שמישהו בממלכת גרליין ישמור לי כמה דבורים לרפואה כי נראה לי שהקולקציה הזו מאוד בשבילי [המחירים קצת פחות] .

LOVABLE! לגמרי!

6 תגובות:

  1. הקולקציה הזו בטח עולה כמו שכ"ד אבל היא אחת היפות שראיתי. גארלן תמיד עושים עבודה מצוינת, ימח שמם. מי יתן והקולקציה הזו יחד עם הקולקציה של Paul & Joe ינחתו באורח פלא במגירת האיפור שלי. זה יהפוך אותי לבן אדם טוב יותר, בחיי.

    השבמחק
  2. לובה - עולה גם עולה כמו שכ"ד [ראיתי את המחיר בליש"טים והתמוטטתי :-P ] אבל בכל מקרה , אני מסכימה איתך , גם זו וגם פול&ג'ו ינחתו אצמלי במגירה באופן דחוף עד בהול. זה בטוח יהפוך אותך לאדם יותר טוב LOL , כמעט חסידת אומות עולם :-D

    השבמחק
  3. מדהים!!! העיצוב באמת פשוט מעלף!
    הכל נראה פשוט יאמי!

    השבמחק
  4. איה!- כואב לי בארנק...
    הקלוקציה מעוצבת בצורה משגעת, שבא לי להושיט את היד ולגעת.
    וכן- הצבעים פה מדהימים... אחד אחד

    השבמחק
  5. הממ נחמד, מסר סמוי לראש השנה (;

    השבמחק
  6. Meital- מעלף מעלף ועוד פעם מעלף!

    Peacha - כואב לי בריצ'רץ' [או יש לומר בתיקתק] של הארנק. הכל הורס...

    Macabre Doll- איך לא חשבתי על זה בעצמי ? צודקת!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן