יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

NARS Vintage Collection Fall 2010



מזמן לא היו פה קצת לקים. התגעגעתי.

נתחיל עם זה שבאמת שנגמרו לי המילים....נארס שבד"כ מוציאה קולקציות כ"כ יפות גרמה לי לפהק פיהוק רחב ולנסות להבין מי הגאון שחשב על הגוונים הללו לחורף. ואם זה לא מספיק אז זו גם קולקצייה מוגבלת....אוי ווי....

הגוונים כולם היו קודם ונראו קודם בקולקציות של חברות לקים כאלו ואחרות אבל גם כוללות את "ZULU" האגדי שכל החו"לניקיות חולמות עליו בלילה בסתר ליבן. במציאות מדובר על צבע ירוק דשא במרקם ג'לי במיוחד ונראה [לא אני אמרתי אלא כתב עיתון אמריקאי] כמו סמארק....

ולמי שבכל זאת לא השתכנעה מהפתיח והקולקציה הזו מדברת אליה אז אלו הגוונים :
MASH- ירוק צבאי מוזהב
KING KONG- צבע נחושת חום מוזהב
MIGNIGHT EXPRESS- כחול נייבי עמוק
ZULU- סמארק ![סתם] אני אכתוב לכם את התיאור של נארס ללק הזה - Forest green ....כמה עדין.
FULL METAL JACKET - כסוף מתכתי

הקולקציה תשוחרר באוקטובר .


חג שמח לכולם!!!!

2 comments:

  1. לפי הסווצ'ים שאני ראיתי הוא לא ממש סמארק כמו מאוד דומה ל OPI Here today Aragon Tomorrow שבעיני לפחות הוא סוג של קלאסיקה.
    קלאסיקה או לא, לא הייתי משלמת את מיטב כספי על לק שלפי מה ששמעתי גם לא מצטיין במרקם משהו, מצריך 3 שכבות ובסופו של דבר ל OPI יש תאום שלו שעולה הרבה פחות (טכנית עלה הרבה פחות, עכשיו OPI הפלצנים קצת הרימו מחירים)

    ואכן, לא נפלתי בכלל..

    השבמחק
  2. לא יאומן איך כולם מחקים את שאנל כמו עדר (גם אני כנראה חלק מהעדר הזה - נורא בא לי לק חאקי כל הזמן P:)
    בלי קשר לשאלה אם הייתי רוכשת איזשהו לק מהקולקציה (ככל הנראה לא), דווקא נעים לי להסתכל על הבקבוקים. אסתטית הם נראים טוב אחד ליד השני (בניגוד לקולקציות הסתוויות של צ'יינה גלייז ו OPI, שלטעמי לא נראו טוב בכלל אפילו בשלב הבקבוקים), והם בהחלט בחירות נאות שהולמות את הסתיו, גם אם אין בהם שום דבר מקורי. אני בעד לראות סווטצ'ים!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן