יום שני, 13 בספטמבר 2010

Paul&Joe Makeup collection For Winter 2010 

צמד המעצבים Paul&Joe לא מפסיקים להפתיע. אני חייבת לומר שאני מוצאת שיעמום טוטאלי בכל הקשור אליהם ולעיצוב בגדים אבל בנושא איפור וטיפוח, הם משחקים אותה פעם אחר פעם. 

אחרי קוקלציית הסתיו המטרפת עם דמויות החתול , מוציאים החבר'ה האלה את Symphony Collection שהיא עדינה ונעימה לעין כאחד . להתמוגג. האריזות הללו עושות לי חשק לפצוח באוסף איפור חדש ואספני במיוחד. הם תמיד משלבים בין סטייל עכשיו לרטרו שיק והשילוב , מוצלח מתמיד.

אז הרי לכן הצצה קטנטנה למה שמחכה לנו החורף . הפריטים הללו יהיו חלק מסט שלם שיכלול צלליות , מוצרי שפתיים מוצרי פנים ולק/ים לציפורניים. 






וכמו שאני נוהגת לומר , תארזו לי פעמיים בבקשה! [למרות המחיר - 58$ לכל הסט] .

2 comments:

  1. האריזות שלהם מדגדגות לי בארנק כל פעם מחדש...

    השבמחק
  2. קורין-מדגדגות זה בלשון המעטה.אין לימושג מה איכות המוצרים [למרות שתמיד מדברים עליהם בצורה חיובית] אבל האריזות...משגעות!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן