יום חמישי, 16 בספטמבר 2010

Sabon +הבולשת=אהבה[פרגון מהלב]

את הפוסט הזה החלטתי לכתוב על דעת עצמי מתוך רצון אמיתי וכנה לפרגן למוצרים שהם פאר היצירה מבחינתי וגם חלק מתעשיית הכחול לבן . לא ביקשו ממני לכתוב . הפוסט זה בא מעומק ליבי ומהערכה ואהבה טוטאלית של המותג - התמונות הן חלק של יחסי הציבור וחלק מהאתר האמריקאי אבל רק לשם האסתטיקה [ויש הרבה ממנה].

את המוצרים של סבון של פעם אני רוכשת באופן אדוק כבר שנים , עוד כשהחנויות היו קטנות , בארות המים הגדולות היו בסה"כ כיורים והאריזות היו פשוטות. משהו במראה האותנטי-רטרו-שיק-סטייל של בקבוקי תרופות חומים מאוד קרץ לי . לאחרונה מצפייה באחת התכניות שאירחה את התפתחות התעשייה הישראלית הבנתי את הקונספט מאחורי סבון. במקור סבון נועדה להיות מעדנייה - הלוק הכללי , הבקבוקים , העטיפות הכל צועק מעדניה אבל זו לא מעדנייה רגילה , אלא מעדנייה של ריחות שנכנסים לך לאף בצורה שאף אחד לא נשאר אדיש.
החנויות של סבון  תמיד מזמינות , ריחניות ורומנטיות שגם אם אני לא זקוקה לשום דבר , תמיד איכשהו אמצא את עצמי בפנים.

קשה לי לשים את האצבע מה בדיוק מושך אותי ולכן אסכם את זה במילה אחת - המכלול. האריזות , החלוקים של המוכרות , הצבע החום והזהב , הבקבוקים המוארים והצבעוניים והריחות...אוי הריחות....משכרים לחלוטין. מאוהבת כבר אמרתי ? 

למרות שסבון היא רשת בעל סניפים רבים, תמיד מרגיש לי כמו בוטיק ייחודי כשאני פוסעת לתוך החנות , משהו בריחות גורם לי להרגיש נינוחה ולא נגעלת . העיניים מתבלבלות מהמבחר המרגש ולמרות שאני מבטיחה לעצמי לא פעם שאין לי צורך בעוד מוצר חדש ....אני יוצאת עם שקית מלאת הפתעות .

אז מה יעניין אותי בסבון כלקוחה ?

כיאה לחנות שמעריכה את לקוחותיה יצרה סבון כרטיס מועדון לקוחות V.I.P יוקרתי שמקנה מספר הטבות נהדרות ושימושיות . ראשית , בכל קנייה תוכלו לצבור 10% מהקניה שלכם בנקודות , כאשר תגיעו לסכום של נקודות שווה ערך למחיר מוצר , תוכלו לממש אותו באמצעות הנקודות שלכם. כיף!

מי שרוכש את כרטיס המועדון של סבון מקבל עימו 30 נקודות למימוש או לצבירה ששוות כמובן 30 ש"ח.

הטבות נוספות הן בימי הולדת - תקבלו מתנה נפלאה באריזה מהודרת ו-15% הנחה. [תראו כמה נחמד-זו המתנה של השנה הנוכחית]












עוד הטבות - בדף הפייסבוק מתפרסמות המון הטבות נהדרות : למשל לא מזמן חילקו למי שהשתתפה במבצע מסויים כרטיס מועדון חינם [למי שטרם הצטרפה כחברת מועדון] וסבון ריחני - ההטבה הזו נשלחה לאימי היקרה שאף היא הצטרפה לחוג הלקוחות של סבון ויצאה מרוצה עד הגג. הטבה נוספת היתה צבירת נקודות כפולה , דהיינו 20% למי שרכשה ממוצרי סבון בתאריכים ספציפיים וכו' וכו'. זה הדף הכי כיפי בפייסבוק שלי.

ובכן , לשאלת השאלות - מה מומלץ

כמי שמכורה לרשת התשובה שלי תהיה -הכל! אני יודעת שרוב הנשים מעדיפות את השילוב  המנצח [והמעט נדוש] הלבנדר-וניל-פטשולי או אמבר .
אני מעדיפה את הריחות החדשים דווקא של סבון ומכורה אדוקה למוצר אחד נמכר ביותר  שמיד אפרט עליו [אני חושבת שהוא אפילו ה- Best Seller ] .

בגזרת קרמי הגוף : אני באופן אישי מחזיקה ב-2 קרמי גוף חדשדשים וסורבה [קרם גוף ע"ב ג'ל מצוין לקיץ] .
קרמי הגוף המומלצים עד מאוד בעיניי הם הקוקוס-תאנה [ניחוח יחסית חדש] ומאסק.






אבל מבחינתי מוצר הדגל שכבר רכשתי צנצנת מספר 8 ממנו [והיד עוד נטויה] הוא סורבה תפוח לבנדר . אוי הריח של הסורבה הזה הוא גן עדן בהתהוות. אין דרך אחרת לתאר אותו. חובה חובה חובה! הסורבה הוא ה-מוצר מבחינתי לקיץ ישראלי חם כשרוצים להריח טוב אבל לא רוצים להעמיס על העור. הריח נדבק בחולצה , בסדינים ובכל מקום בעצם. לא תפסיקו להריח את עצמכן. באחריות.
לא פעם יצאתי בהצהרות בבלוג שאני לא נאמנה למוצרי טיפוח . ובכן , מה שנכון נכון , אני לא נאמנה , עד שזה מגיע לסורבה הזה . הוא תמיד איתי בכל עונות השנה ותמיד מרגיש לי כיפי ונעים למרוח אותו.





בגזרת קרמי הידיים : גם פה יש לי כמה וכמה מומלצים .לדוגמא , לבנדר שושנים אלוהי , תפוח לבנדר [שיתאים לסורבה] והשילוב האולטימטיבי וניל פטשולי לבנדר.




שמן גוף : לאחרונה ראיתי שהשתנתה האריזה [הפכה ליפה יותר ,יוקרתית ומרגשת ]. בשנה שעברה קיבלתי כמתנה ליום ההולדת שמן גוף בגודל מלא לבחירה מאחד הניחוחות שהיו בחנות , בחרתי שמן גוף בניחוח מאסק ולא הצטערתי לרגע. מוצר מדהים , נספג היטב , לא מותיר תחושה שמנונית ומאוד מאוד נעים על הגוף , בעיניי הוא מוצר משלים לקרם הגוף האהוב עליי.




קצף אמבט: כן כן ,קצף אמבט. אמנם לא היה לי זמן כ"כ לאחרונה לאמבטיות ארוכות אבל כשהיה לי רכשתי את בקבוק קצף האמבט [הוא בגודל מפלצתי והוא מעלף] בניחוח אפרסק. אני חושבת שצריך לייצר מהאפרסק הזה קרם גוף כי הריח מטריף [סבון לתשומת ליבכם יש דרישה בקהל] .



סבון פילינג : סבון הפילינג האהוב עליי כרגע הוא הסבון בריח יסמין. מעולה מעולה! עדין ונעים. מדובר על פילינג עדין למקלחת שימריץ לכם את כל הנימים בגוף .
ממתינים לתורם בסבלנות רבה בארון- סבון פילינג מאסק וסבון ע"ב שמן בריח מאסק. אכן לא טעיתם , יש כאן מוטיב חוזר של מאסק שהוא הריח המועדף עליי.

קרם רגליים: יש רק אחד ולכן חוץ מלהמליץ עליו בחום אין לי מילים נוספות.

ובגזרת הבישום : למרות שברור לי שחלקכן תעקמנה את האף אבל אני חושבת שהגיע הזמן לעשות קצת סדר - גם בישום שהוא לא ממותג למוות הוא בסדר. אני חושבת שכצרכנים [וכישראלים] קצת קשה לנו להשתחרר מיוקרתי=איכותי ולכן אני ממליצה בחום רב להריח את מבחר הבשמים של סבון. אני באופן אישי רכשתי את הבושם הנושא את השם "אביב" [בריח יסמין] ואני גורפת מחמאות רבות [מזכיר מאוד את הבושם של בולגרי] . אז שחררו סטיגמות ולכן עם האף שלכן. 

למי שמעניין אותה ריחרחתי גם את הליליות והיה משובח.




כמובן שיש עוד מגוון רחב ומעולה של מוצרים ממוצרים שונים אבל אם אני אכתוב פה על כולם אני חושבת שזה יהרוס את חוויית הביקור בחנות . לא חבל ? 


מילה או שתיים על האריזות והלוק הכללי : 

פעם קראתי בעיתון ראיון עם מקימי סבון של פעם [סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק] שאמרו שהלוק של בקבוקי תרופות של פעם [גוף רחב , צוואר ארוך , צבעי חום] הוא הלוק המוביל של החנות וזה מצא חן בעיניי מאוד. בכל מקום בו יש חנות של סבון קשה להתעלם ממנה . הלוק בעיניי הוא רומנטי , רך , לא צעקני - עושה חשק לישון שם במובן החיובי.
הכל מסודר , מתוקתק , ניירות העטיפה מזכירים מראה נושן של פעם , עיטורי חום וזהב , יוקרה ,סרטים רכים בצבעים משגעים ורכים.....ממש כמו לקרוא רומן ולסיים אותו עם חיוך.  מה נותר עוד לומר חוץ מ...שיק!

ואם כבר באריזות עסקינן אז לרגל החגים יצאו 4 חבילות מתנה שתמיד כיף לקבל בחג ובכלל [ובמחיר ממש שווה 89-224 ש"ח] וכמה מהנשים האהובות עליי כבר הספיקו לקבל אותן ממני במתנה לחג . אז אם בא לכן לפנק או להתפנק תראו את המארזים הבאים :










אם כך זה פלא שיש כבר 90 חנויות בעולם ?


חיטטתי קצת ביוטיוב וראיתי שביפן בעיקר סבון היא הצלחה מסחררת. כנראה שיש משהו בריחות של סבון ששובים את היפנים [שלא נדבר על הניראות של החנויות שלהם שהותירה אותי פעורת פה] .  וכבר בפוסט הקודם אמרתי שהיפנים נהנים יותר ...כנראה שצדקתי :) . 



אז כן , סבון ואני זה סיפור אהבה משגע . רק שלא יגמר לעולם .

*אנחה*

And a word to my international readers. If you ever get to be in Israel don't miss the "SABON" stores . It's a great pleasure even come into these stores. 
You are more than welcome to use the bottom bar to translate this post and also you can visit at SABON NYC site to see what am i talking about. Enjoy!

28 תגובות:

  1. המארזים שלהם מקסימים, ואני מסכימה שיש משהו מאוד מושך בחנויות שלהם, אבל עוד לא היה מוצר שלהם שאימצתי - למרות שנכנסתי לשם שוב ושוב.

    השבמחק
  2. ואו איזה צירוף מקרים!אני בדיוק התכוונתי לעלות פוסט התחדשות קטן מסבון של פעם...בהחלט חנות שכיף להיכנס עליה והשירות מאוד אדיב.

    השבמחק
  3. Vanity- סורבה תפוח לבנדר. זה המוצר שתאמצי :) חובה!

    marina- את יודעת מה אומרים Great minds....
    אני מסכימה איתך לגבי השירות הנהדר.

    השבמחק
  4. בזכותך אבדוק אותו בפעם הבאה שאזדמן לשם, אבל הסיכוי שאוהב מוצר עם ריח פירותי (ועוד תפוח) הוא קטן מאוד :)

    השבמחק
  5. Vanity- נשבעת לך שאין ריח של תפוח. זה פשוט ריח של נקי , קצת קשה לתאר. סורי לסניף הקרוב למקום מגורייך לריחרוח. איך אומרים ? את עוד תודי לי:-P

    השבמחק
  6. גם "ריח נקי" לא ממש מדבר אלי, אבל מבטיחה שאנסה כשאגיע לשם.

    השבמחק
  7. זה היה פוסט ארוך אבל מאוד כיפי. גם אני אוהבת את סבון של פעם הרבה יותר מללין. זו חברה איכותית שנעים לקנות בה והמוצרים מדהימים. אין כמו לקנות בארץ את צודקת בזה.

    השבמחק
  8. אנונימית-תודה , שמחה שאהבת.לא רוצה להשוות פה חברות . אני חושבת שאפשר להבין מה החברה המועדפת עליי :) בהחלט נעים לקנות שם.

    השבמחק
  9. אכן מוצרים מעולים וזה כיף לראות חברה כחול לבן מצליחה.
    יש עוד חברה פחות מוכרת עם מוצרים מעולים גם כן שנקראת ניחוח טבע, מנבאת להם הצלחה גדולה בעתיד.

    השבמחק
  10. אנונימי/ת - יש המון חברות קטנות ומצליחות. בעסקים זה הכל עניין של טיימינג . אני מאחלת לנו כמדינה המון תעשייה של כחול לבן ושרק נהיה גאים במוצרים שלנו.

    השבמחק
  11. אמנם קניתי שם רק פעם אחת בינתיים אבל אני בטוחה שאחזור לקנות עוד. המוצרים נהדרים (יש לי קרם גוף קוקוס-תאנה שהוא מעלף, קרם רגליים וקצף אפרסק - שבטוח חייבים קרם גוף תואם :). בעיקר מאוד אהבתי את השירות ושהמוכרות מאוד מקצועיות ויכולות להסביר כל דבר על כל מוצר.

    השבמחק
  12. edenable - ברוכה הבאה לעולם ממכר :אני רואה שיש לנו טעם דומה מאוד!

    השבמחק
  13. לקח לי זמן לקרוא (ולהגיב) לפוסט הזה.
    רציתי לתת לו את שישי בבוקר הרגוע עם הקפה בכדי באמת לקרוא :)
    וגם פוסט ארוך, לא משהו שאפשר סתם ככה לשבת לקרוא דקותיים..

    אני אתחיל בשאלה (ואני אמשיך באחרת...)
    קרם ידיים.. המלצת. יש לי בעיה קשה עם קרם ידיים שהרבה פעמים בתחושה שלי הוא לא נספג כמו שצריך. וכיוון שלאחרונה (ובהמשך כאשר החורף יגיע) הידיים שלי יבשות אני רוצה איזשהו קרם שיריח טוב אבל גם שיספג. כי אין משהו שמעצבן אותי יותר מלאכול סושי (עם הידיים) ולגלות שאכלתי גם קרם ידיים או לחתוך תפוח ירוק ואפרסק על הבוקר (בשביל המוזלי שלי :)) ולגלות שהם בטעם קרם ידיים (מעצם השטיפה שלהם קודם).
    אז יוצא שאני נמנעת מקרם ידיים כשאני רוצה לשים אותו אם אני חושבת שאני עשויה להרטיב קלות את הידיים בהרבה זמן הקרוב..
    אז פליז! עצה!

    ונמשיך לשאלה השניה... קיבלתי במתנה חמאת גוף. WTF? מה זה ומה עושים עם זה?!

    ובהמשך אם כבר, מה הפונקציה של שמן גוף?

    תודה על הפוסט הכייפי :)
    עשית לי ממש חשק להגיע ולבדוק את העניין.. אבל כמובן שזה יחכה קצת.. יום כיפור, צריך "לסבול" קצת בבית, לא?
    למרות שאצלי בתוכנית אין סבל :P

    השבמחק
  14. Meital-בגלל הפוסט הארוך את מחזירה לי בתגובה ארוכה ? :-P [סתם]
    לגבי קרם ידיים אין עצות זהב - קרם זה קרם. אני ממליצה פשוט למרוח קרם ידיים לפני השינה ואז אין לך התלבטויות בכלל.אני דווקא מרוצה מקרם הידיים של סבון כי הוא עושה עבודה טובה , נספג ויש לו ריחות מעולים אבל הוא לא מתאים לידיים מאוד מאוד מאוד יבשות אלא יותר כטיפוח ושימור.

    חמאת גוף מתאימה לדעתי לפחות לחורף [בטוח שלא לקיץ] היא מתאימה למריחה על מקומות יבשים [בקיץ הרגליים להולכות יחפות כמוני מתייבשות ונסדקות ואז חמאת גוף יכול להיות פתרון] , מרככת אותם ועוזר לשמור על לחות.

    שמן הגוף של סבון הוא אחד הטובים שהיו לי - אני לא חובבת שמני גוף של אף חברה אחרת כי הם שמנוניים מדי . שמן הגוף הזה מלחח את העור ונספג סופר מהר ומשאיר ריח מעולה. מבחינתי זה יכול להיות במקום קרם גוף כשאין לי כח להתמרח ובא לי משהו מהיר או בנוסף.רק חשוב כמובן לא לצאת עם זה לשמש .

    שמחה שאהבת את הפוסט. אני נהניתי לכתוב אותו. וכשתבדקי את החנות מקרוב [אחרי יום כיפור] ספרי לי איך היה :))

    גמר חתימה טובה!

    השבמחק
  15. וואו, זו גם האהבה שלי!

    אני מכורה לסבון, בהתחלה התאהבתי בריח פצ'ולי לנבדר וניל ואז הרחתי את הלבנדר תפוח ופשוט התמוגגתי, זה ריח מדהים!

    אני גם משתמשת בסבון שמן שלהם של פצולי וניל לבנדר והוא גם מדהים וגם בסבון חלב שלהם לבנדר תפוח - חובה חובה לנסות! פשוט תענוג במקלחת!

    אה וגם לא לשכוח את החמאת וניל קוקוס, ואת הקרם גוף קוקוס תאנה שרק אתמול נגמר לי.

    בקיצור כמו שהבנת, אני יכולה לפתוח סניף של סבון אצלי בבית...

    השבמחק
  16. Oshrat - ברוכה הבאה! הפטשולי לבנדר וניל זה הריח הרגיל שכולם אוהבים [וגם אני]אז דווקא אם אני לא מקבלת מתנה אני לא קונה לעצמי כי אני אוהבת ריחות מיוחדים יותר .ובכלל אני שמחה שסבון הרחיבו את מעגל הריחות שלה [והיד עוד נטויה. רמז:אפרסק!].

    אני ואת יכולות לפתוח ביחד שניף לדעתי :)

    גמר חתימה טובה וברוכה הבאה לבלוג!

    השבמחק
  17. מה אני אגיד לך, הרוח הנקמנית שבי :P חחחחח

    הידיים שלי לא מאוד יבשות. יתרון/חסרון כזה. יחסית אלי אני מרגישה שהידיים יבשות. אבל נגיד ככה, מי שיסתכל עליהן לא יגיד שהן "יבשות" זאת תחושה כזאת.
    אז אני חושבת שכדאי שאנסה בכל זאת :)
    וננסה לאכול איזה תפוח ירוק אחרי ולבדוק את הטעם של התפוח...

    תודה על ההסבר בנוגע לשמן. אם ככה אני באמת אמרח על הרגליים שלאחרונה, פתע התייבשו.. ולך יש אפילו הסבר הגיוני :)

    מההסבר על שמן גוף נראה לי שלא אתחבר למוצר.. בקושי בקרם גוף אני מתמרחת. בדר"כ אני לא אוהבת את התחושה וגם מעדיפה לא להיות עד כדי כך מריחה בטח כשזה משתלב עם ריחות אחרים ועושה לי בלגן באף..
    חוץ מזה שעד לאחרונה לא היו לי רגליים יבשות בכלל! אבל ליזר, הו, הליזר..

    אני נראית לך חובבנית? כבר בדקתי את הסניף הקרוב והוא די קרוב :) יבדק וימסר דיווח!

    גמר חתימה טובה :)

    השבמחק
  18. ואווו איזה פוסט מעלף! עשית לי חשק עז לכמה מין המוצרים שלהם.

    נהנתי לקרוא =)
    גמר חתימה טובה!

    השבמחק
  19. Meital-סומכת עלייך שאת עושה עבודה יסודית :-P

    mayane21 - תודה יקירה! שמחה שנהנית. גמר חתימה טובה גם לך.

    השבמחק
  20. פוסט מעולה- אבל איך אפשר בלי הפילינג המקציף? BY FAR המוצר הכי טוב שלהם.. הקבועים שלי (נדוש? אני אומרת: קלאסי!) לוונדר תפוח בגזרת סבון ע"ב שמן, פילינג מקציף לבנדר, שמן מסאג' בשביל הכיף (אגב גם נרות אני קונה שם...) וסבון לגבר שחבר שלי נהיה פנאט לגביו (בשבילו כן...)
    נועה

    השבמחק
  21. נועה האנונימית ;) - אוי ווי! יש מוצר שאני לא מכירה?! לא מכירה את הפילינג המקציף...[בעלי שקורא אותי-הנה כרטיס האשראי נשלף, be ready dear ] הכצעקתא? אני הולכת לתקן את העניין הזה במיידי :))
    את צודקת שכחתי את שמן המסאג' , הוא מעולה גם ומוצרים לגבר טרם ניסיתי. יש לי סרבן טיפוח לגברים בבית.go figure...

    השבמחק
  22. עבודה יסודית או לא, בסופו של דבר מצאתי את עצמי ברננים היום.
    עצרתי ליד אחד הדוכנים באמצע ושאלתי "אפשר להיות חוצפנית ולשאול אם יש פה סבון של פעם..."
    שלחה אותי ישר לשם :)
    (אח"כ חצ הלכתי לאיבוד היה קטעים!)
    בכל מקרה, יצאתי ברכש של 2 פריטים - קרם ידיים בריח לבנדר :)
    וגם ריח כזה לבית שאני חושבת שקוראים לשילוב שלו "ארומה" או משהו כזה..
    אני מנסה להיות יותר "ידידותית לאורח", רוב האנשים שנכנסים אלי הביתה מריחים כלב. לדעתי לאריק יש ריח טוב, אבל לכי תתווכחי..

    השבמחק
  23. Meital- תתחדשי על המוצרים. אכן עבודה יסודית :)
    ותשמעי , לאריק יש נפח גוף גדול ולכן לא תזיק לו קצת "ארומה" :-P .

    השבמחק
  24. אני למודת ניסיון (רע..)
    הדירה הקודמת שלי היתה לא מאווררת כמו שצריך (חצי מרתף) תוסיפי לזה צעידה על הרהיטים (לא שלי) והנה יש לך המון ריח כלבי שנתפס ולא משחרר..
    היום אין לאריק שום מזרון או כרית שהיא לא כביסה.
    וכיוון שאין ספה (אני מחפשת..) אז אין לי בעיה להפתר מהריח.
    אבל כל זה תיאורתי כיוון שהוא עדיין תופס מקום בחלל ועדיין יש לו ריח (טוב, לדעתי בכל אופן)
    היה לי ממש תענוג לקום בבוקר היום ולהכנס לסלון/מטבח.
    היה לי ריח כייפי :)
    אם זה ילך טוב נעבור לשים גם אחד בחדר.
    נראה לי ראוי שזה יהיה אותו הריח כי ב 30 מ"ר שני ריחות..

    שזה מזכיר לי את השיחה שלי עם המוכרת. שאלתי אותה איך המוצר הזה בהפצת ריח. אז היא אמרה לי שיש כאלה שחזקים יותר וחזקים פחות אבל שלא אצפה שזה יתאים לסלון או משהו כזה..
    אז אמרתי לה, אני מתכננת את זה לסלון, אבל הוא יותר קטן מהחנות.. :D

    השבמחק
  25. שמחה שאהבת [קראתי בבלוג שלך] . כיף לשמוע שאני מדרדרת אנשים לדברים טובים. אל תשלחי לי חשבונית
    :-P

    השבמחק
  26. עכשיו כשקראתי את זה נזכרתי במשהו לציין!
    את מדרדרת אותי לתרבות רעה הכי טובה שיש :)

    אל תדאגי, לא שולחת חשבוניות, לא רק זה, אני גם לא שומרת קבלות.. שילמתי, נגמר..

    השבמחק
  27. Meital- תתחדשי על המוצרים. אכן עבודה יסודית :)
    ותשמעי , לאריק יש נפח גוף גדול ולכן לא תזיק לו קצת "ארומה" :-P .

    השבמחק
  28. פוסט מעולה- אבל איך אפשר בלי הפילינג המקציף? BY FAR המוצר הכי טוב שלהם.. הקבועים שלי (נדוש? אני אומרת: קלאסי!) לוונדר תפוח בגזרת סבון ע"ב שמן, פילינג מקציף לבנדר, שמן מסאג' בשביל הכיף (אגב גם נרות אני קונה שם...) וסבון לגבר שחבר שלי נהיה פנאט לגביו (בשבילו כן...)
    נועה

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן