יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

תיקים: שיק ו- Shock

כהרגלי בקודש כשאני משוטטת ברשת על מנת לצוא דברים מעניינים כדי לכתוב בפוסטים שלי אני בד"כ מנסה לאתר קוסמטיקה על כל גווניה אבל גם אקססוריז היו פה וגם תיקים. מצאתי  עבורכן כמה חידושים מעניינים בתחום התיקים שחלק גרמו ללסת שלי ליפול [חלקם לטובה וחלק לרעה] אבל היו מעניינים לא פחות.

CHANEL VITAGE

נתחיל מהחדשות הרעות...המחיר ....נא לשבת גבירותיי 1398 פאונד!!!!! [!!!!!]  Big Shock!

אני באמת חושבת ששאנל יכלו לתמחר את התיק הזה בפחות. לכל סבתא או אמא נמצא איזה תיק דומה בבוידעם. אז נכון יש עליו חותם של שאנל בכל חור אבל הוא לא "העיף לי את התריס" כדברי טל נוי ובטח שלא גרם לי לרייר או לדגדוג בכפות הידיים. 
הפעם שאנל נשאר...סתם שאנל. חבל.



BIBA

מסתבר שביבה הוא מותג שעושה קאמבק היסטרי הישר משנות ה-60 וה-70 . מדובר פה בתיק ערב עם הרבה מחשבה . התיק הוא תיק עור [אמיתי] עם רשת מוזהבת שתפורה בצורה מושלמת. היש יותר מתאים מלסגור אאוטפיט מזה ? יצירת אומנות לשמה. ביג לייק!
המחיר פחות היסטרי מהשאנל אבל עדיין עומד על 145 פאונד. אאוץ'...



הלאה...Burberry

למי שלא ידע , שבוע האופנה התקיים לא מכבר בניו יורק וכל המי ומי הופיעו על מסלולי הדוגמנות. כל אחד מהמעצבים רצה להציג את מרכולתו לכל דורש ונרשמו הצלחות רבות וגם הרמות גבה רבות. מי שהצליחו להפתיע דווקא על המסלול עם עיצוב תיקים קצת שונה מהרגיל היו דווקא Burberry  עם תיקי ערב/ ארנק ענק ורחב . יפה או לא? עניין של טעם. 



Marc Jacobs

מי שעוד השתתף בשבוע האופנה בניו יורק היה אהוב ליבי מארק ג'ייקובס אך מר לי מר ואכזר. מארק , הפעם איכזבת . העיצובים היו מחרידים וקצת מתאמצים יתר על המידה. מה קרה לשיק של פעם ?!  כחול מטאלי וכתום ?.....איי איי איי...
Big No No . פשוט בלתי נסלח. 
2 התיקים התחתונים מבחינתי מתקבלים על הדעת . קלאסי ונאה. 


הבלתי נסלחים

והבלתי נשכחים


Love Moschino

מי שממשיך לככב דווקא בתיקים הוא המותג Moschino  עם תיק חביב במיוחד מלא לבבות כיאה למותג הלבבי הזה.120 פאונד והוא שלכן.



Hello Kitty

לא לא לא....אין לתאר את הזוועה. אני יודעת שיש לא מעט חובבות הלו קיטי [אם לא מכורות] אבל באמת שהתיק הזה הרג אותי סופית. נשאלת השאלה- למה ? הרי הוא נראה כמי שנקנה בשוק , מצועצע ומזעזע להחריד. ולמי שבכל זאת מצאה בתיק הזה משהו חינני - הוא כעת במבצע 76 פאונד. אני נותנת לו SHOOK&SHOCK כי שיק בטח שאין בנמצא.


ולתיק נחמד אחר : Paul Smith

תיק רומנטי , מעניין  ומחמם את הלב משהו של פול סמית' . תיק עור עם הדפסי מכתבי אהבה , גלויות סרטים ופרחים. אני אהבתי למרות הצורה המקושקשת משהו. יש בו משהו רומנטי ורך . 245 פאונד.




Prada

ונסיים את הסאגה הזו עם פראדה שצבטו לי את הלב עם עיצובי תיקים כ"כ הזויים וכעורים שאפילו בחנויות תיקים  וציוד לבית הספר  היסודי יכלו לחשוב עליהם. אין לי מה להוסיף. עצוב לי בלב.





Image Source


6 תגובות:

  1. מאד אהבתי את הבלתי נשכח הימני =)

    תודה על הפוסט המעניין.

    השבמחק
  2. mayane- איזה כיף לראות אותך! תודה יקירה , שמחה שאהבת.

    השבמחק
  3. ממש אהבתי את השאנל! אבל ממש ממש!
    השאר לא עשו עלי רושם

    השבמחק
  4. Vanity- באמת?! הוא נחמד אבל לא מיוחד עד כדי כך שהייתי שוקלת להוציא את הסכום השקלי שמסתכם ב- 8108.4 ש"ח אם את רוצה לדייק LOL. ראיתי תיקים של שאנל שהיו הרבה הרבה יותר יפים מזה.
    שאנל תמיד תשאר קלאסיקה.

    השבמחק
  5. גם אני הייתי מבקשת את השאנל.
    הוא קלאסי ומיוחד

    השבמחק
  6. Peacha - שאנל תמיד יהיה שאנל. הוא בהחלט הכי קלאסי אבל לא הכי מיוחד.

    אגב , התיק של ביבה היה חסר - רק עכשיו שמתי לב אבוי לבושה! הפוסט עודכן.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן