יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

ארנקי עמנואל - קולקציית תיקים וארנקים חדשה לחורף


יש כמה חברות לתיקים וארנקים שאני מחבבת במיוחד אבל בשנה האחרונה אני חושבת שמי שהכי כיף לי לראות את הקולקציות המיוחדות שלהם  הם "ארנקי עמנואל".

מה מיוחד הפעם ?

חידוש היסטרי ! - סוף סוף נמצא הפתרון המתבקש לכל הפישפושים שלי [מפוזרת , מה לעשות?] בתיק על מנת למצוא את מפתחות הרכב. כל פעם אני מתרגזת וכל פעם לוקח לי כמה דקות טובות כדי לאתר אותם. אז מה הפתרון ? נורות LED בתיק! אכן כן , שמעתן נכון. ארנקי עמנואל יצרו חידוש בעולם התיקים , הווה אומר , תאורה פנימית לכל תיקי הנשים שלהם שנסגרים באמצעות מגנט. מיד עם פתיחת התיק תדלק הנורה והופ ! כל תכולת התיק מוארת ונגישה. 

השנה משיקים בארנקי עמנואל כמה קולקציות מעניינות : 

קולקציית תיקי כיווצים  , סדרת ארנק מנעול  רטרו בהשראת סבתא [טרנד חזק העונה] ובמבחר צבעים וגימורים נועזים [מאט , מבריק , רך ומקומט ובמבחר צבעים משגעים] , סדרת הפרחים [תיקי קלאץ' בהדפסים פרחוניים] , ארנקי לק במראה דרמטיי ונועז בגימור לק אדום או שחור מבריק במיוחד .

בחורף הזה תוכלו למצוא תיקים וארנקים לכל מטרה ובמגוון רחב . אז למה אתן מחכות ? [לא יודעת מה איתכן , אבל הארנק האדום בידיה של הדוגמנית .....חייב להיות שלי! ] .





כמה ואיפה ?

מחירי הארנקים נעים  בין 220-390 ש"ח ומחירי התיקים 650-1250 ש"ח .
להשיג בכל רשת חנויות "ארנקי עמנואל" ומבחר חנויות ובוטיקים נבחרים בארץ.

לסיכום : it's a keeper!

9 תגובות:

  1. בובה, איך לא שמת את התמונה הכי מעניינת שנראה איך זה נראה, מה הכוונה נורות?...
    בכל מקרה, אף פעם לא התחברתי למותג הזה.

    השבמחק
  2. danra - בודקת לך אם יש תמונה . לגבי חיבור למותג , כמובן שיש ויש. דווקא בשנים האחרונות אני מוצאת המון יופי בחלק מהתיקים ומהארנקים. אני חושבת שיש גם לא מעט השראה מחו"ל וזה נחמד לראות.

    השבמחק
  3. רוב העיצובים של המותג הזה קצת "זקנים", למרות שהם משתפרים.
    תגידי - האדום הזה, הראשון - זה ארנק או קלאץ'?

    השבמחק
  4. קורין - לא יודעת. דווקא לא הייתי קוראת לזה "זקן" , הם דווקא כן מנסים ללכת עם הזרם אבל כמו בכל חברה , יש מוצלחים יותר ופחות. לשאלתך , האדום זה ארנק :)

    השבמחק
  5. אני מאוד אוהבת את הסחורה שלהם.
    היא גם יפה וגם מחזיקה מעמד מעולה!

    שלושת הפריטים הראשונים מאוד עושים לי את זה =]

    וכן אני ממש סקרנית לגבי הארנק עם האור...

    השבמחק
  6. הייתי אומרת, שלא רק הארנק מהמם (התיק פחות בעיניי) אלא גם הסוודר והטרנץ' שהדוגמנית לובשת.... מישהו בירר איך משיגים? :-)

    השבמחק
  7. נראה ממש טוב. אהבתי.
    http://www.themodelsblog.com/

    השבמחק
  8. Peacha- מסכימה איתך גם אני אוהבת.ולגבי הארנק עם האור , ביקשתי תמונה ואני מקווה שהיא תגיע אליי בהקדם ואז כמובן שאעלה אותה לבלוג.

    Tal - לגבי הדוגמנית [ההורסת] , כם אני חשבתי על זה , מאוד יפה המ שהיא לובשת. אני יכולה לנסות לברר מה היא לובשת בשבילך :)

    דוגמנית- תודה :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן