יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

Careline Focus On Purple - Winter Collection 2010/2011



אין ספק שמשהו מצוין עובר על קרליין. שינוי התדמית החל לא מזמן , המשיך בקרמים המצויינים והאיכותיים שעליהם כתבתי כאן ומוסיף וממשיך גם באיפור . בכל הנוגע לתחום האיפור אני תמיד מקפידה , בעיקר על פיגמנט , עמידות ומבחר צבעים. את הצלליות של קרליין אני מכירה ממזמן , יש לי כמה מהן ותמיד היללתי את הפיגמנט המצוין שלהן ואת כושר העמידות ולכן שמחתי מאוד לראות שקרליין השיקו ליין איפור לחורף תחת הנושא הסגול .





האימאג'ים משגעים , הניחוח אירופאי ואני  אפילו מעזה להשוות אותם לאימאג'ים לא פחות טובים משל שאנל האגדית. הדוגמנית מעלפת ולי....לי נותר רק להתמוגג ולהישאר עם טעם של עוד.

החורף בקרליין עומד בסימן מעושן וסגלגל ובכלל הצבעים השולטים הם צבעי חורף קרירים ויפהפיים שיחד יוצרים קולקצייה משגעת.

הצלליות במרקם משי-מאט ולמרות שאני לא חסידת המאט [מה לעשות , אשת נצנוצים אנוכי ] מאוד אהבתי את הסדרה עד כדי התלהבות [וסחיבת חברה לעמדה של קרליין באחד הפארמים שתצפה בפלא בעצמה] .

קו הצלליות מתאפיין בחידוש מעניין - Wet&Dry . בהינף מברשת [רטובה מעט] תוכלו להפוך כל צללית לאייליינר משגע או לפיגמנט חזק יותר למי שאוהבת איפור מודגש . את הניסיון במברשת רטובה עשיתי עם צללית שחורה לשם תיחום עפעף תחתון ומעבר לעמידות ולצבע החזק , אהבתי את המרקם הנעים של הצללית עד מאוד.

בקולקציית 6 צלליות חדשות ומשגעות :



סגול עמוק - Dark Purple 200


שחור מעושן - Smokey Black 201


חום שוקולד - Very Brown 202


ירוק אפור - Green Gray 203


ורוד בייבי-  Baby pink 204


בז' סלמון - Salmon 205 


עוד נוסה , עיפרון סגול כהה משגע בגוון Iris מס' 110 .

מה עוד כדאי לי לנסות ?

להשלמת הלוק כדאי לנסות את הסומק בגוון אפרסק מוזהב מס' 23 וכמובן את המסקרה [באריזה השחורה המשגעת] "לה דיוה" שמגיעה גם בגוון חום חציל הורס . ואם כבר בלוק עסקינן אז בחנתי בעצמי בפארם את הלק הסגול העמוק מספר 364 שיהווה גוון מושלם ללוק הורס וחורפי [ אתן מוזמנות להתרשם מעוד פוסטים בסדרת קרליין הנוגעים למייקאפ המצוין וללקים הנהדרים ].

אז מה אומרת הבולשת ?

מבין כל הצלליות יש לי 4 פייבוריטיות : הסגול , השחור , החום והירוק. אף אחד מהם הוא לא מסוג הגוונים שהייתי בוחרת בעצמי אבל כולם ללא יוצא מן הכלל היסטריים לחורף הזה וגרפו מחמאות מטורפות .
אני חושבת שהמיוחד מבין הפייבוריטיות שלי , שדווקא הפתיע אותי לטובה היה ה- Green Gray המשגע [!!!!] שהותיר אותי פעורת פה נוכח הפיגמנט המצוין והצבע המשגע . בנוסף , אני לא חובבת צלליות בהירות אבל דווקא 2 הבהירות היוו השלמה קלה בזוית העין למראה מעושן ומעט מואר .

כמו כן , מכיון שכבר הזכרתי את העיפרון אז אני אומרת בפה מלא :  רוצו לקנות לכן שניים ממנו .  הוא משגע , נמרח בקלות כמו חמאה על מחבת ובעיניי הוא אחד העפרונות האיכותיים שנתקלתי בהם לאחרונה ,שדומה במריחה שלו דמיון זהה לעיפרון עיניים של חברה אחרת שאני קונה ממנה שנים [מינוס המחיר ההיסטרי שלרוב אין לו הצדקה ] .

Ney Or Yay ?

לחלוטין Yay ! קולקצייה שהשקיעו בה מחשבה רבה  החל ממרקם הצלליות וכלה בגוונים ההורסים. אני יכולה להיות גאה ולומר שישראל מתחילה בתנופה בכל הקשור לקו האחיד שאנחנו משתדלים לעקוב אחריו בכל הקשור לאיפור ובהשוואה לחברינו בחו"ל. קרליין בהחלט יכולה להיות גאה בקו האיפור המדהים שיצרה לעצמה , האיכות ניכרת במוצרים ובשינוי תדמית מהותי ולטעמי היא בדרך הנכונה להיות חברת איפור ישראלית מובילה , אם לא ה-מובילה.

ה- Ney היחיד שיש לי לומר עליו משהו הוא עניין האריזות האפורות המשמימות וחסרות השיק . אני חושבת שדווקא בגלל שקרליין מתאמצת לשנות תדמית יש חשיבות לעניין האריזות כי מה לעשות Women Do Judge A Book By I'ts Cover ודווקא כאן כשהאימאג'ים בניחוח אירופאי , הקולקציה יפה ואיכותית וההתלהבות בשיאה , האריזות חסרות הזוהר פוגמות בעניין אבל מכיון שרואים שינוי תדמיתי עמוק בקרליין אני בטוחה שזה רק עניין של זמן עד שגם בנושא האריזות נראה שינוי מהותי ואין לי ספק שזה יגיע בקרוב מאוד .

Show Me the Money!

ואם בקולקצייה כה יפה עסקינן אז כמובן נשאר עניין העלות . כרגיל בקרליין המחירים הם כחול לבן ושווים לכל כיס [אני חוזרת ואומרת את זה מדי פוסט על קרליין כי אני סבורה שלכל אחת מגיע להיות מטופחת אבל לא במחירי עושק כמו שחברות היוקרה נוטות לתייג את המוצרים שלהם בתגי מחיר כמעט בלתי אפשריים] .

צלליות : 55 ש"ח 
עפרונות העיניים :  60 ש"ח
מסקרה : 105 ש"ח
סומק : 100 ש"ח
לק : 33 ש"ח 

ואל לכן לשכוח שהמחירים הן לפני מבצעים [ותמיד יש כאלו] .


לסיכום

YES YES YES !!!

ואם טרם הצטרפתן לדף הפייסבוק של קרליין , כדאי לכן להצטרף ולהישאר מעודכנות בכל הטיפים והנושאים החמים.


4 תגובות:

  1. אני מודה, שאני מוכנה "לרדת אל העם" בהרבה דברים, אבל צלליות וכאלה לא ממש..
    במיוחד בגלל שאני שונאת צלליות "בנפרד" רק לפלטה.
    לכן קשה לי להאמין שאני ארכוש אותן..
    לגבי המסקרה, אולי היא טובה, אין לי מושג, אבל כשכבר ניסיתי את ג'ייד (ואני עדיין איתה) כל פעם שאני שמה אותה אני חושבת לעצמי כמה היא לא הדיורשואו או הסמפצ'ס האהובות עלי..
    ועפרונות יש לי המון. בעיקר של פופה האמת (אם דיברנו על לרדת לעם :P) אבל אני לאחרונה כמעט ולא משתמשת בהם. בלי סיבה מיוחדת האמת מלבד העובדה שאני לא יכולה לשים אותן על waterline מאז ניתוח הליזר שעשיתי..

    ובכל מקרה שאפו לקרליין! האימג' באמת מעלף!

    השבמחק
  2. Meital - האמת שאני אוהבת צלליות נפרדות. יש לי פלטה אחת ואני מעדיפה את המפוזרות שלי. זה לחלוטין עניין של נוח או לא. אם להתפס למשפט" לרדת אל העם" אז אני הראשונה שלא היתה מוכנה לרגת את העם אבל המוצרים הטובים באמת הצליחו לשכנע אותי שחבל לא לנסות מוצרים טובים אם איכותם טובה לא פחות משל חברות יוקרה ואני שמחה לומר באובייקטיביות רבה שאיכותן טובה אם לא טובה מאוד.
    כנראה שתדמית דבקה בחברות כאלו או אחרות לנצח נצחים וזה עניין של זמן לשפר את התדמית שלהן. קרליין בדרך הנכונה לטעמי.

    השבמחק
  3. לי יש 3 פלטות (2 מלאות ועוד אחת ממש בהתחלתה) וחוץ מזה יש לי כמה בודדות של שרית שהצלחתי למצוא להן קופסה ככה שזה "חצי נחמה".
    אני מעדיפה את זה ככה כי בעיני זה יותר מסודר, יותר קל לי למצוא, יותר קשה לאבד, ואם אני באשכרה נוסעת לאנשהו זה עושה את כל העניין הרבה יותר פשוט..

    ואכן קרליין בדרך הנכונה :)

    השבמחק
  4. גם אני חייבת להוסיף ולומר שלפעמים אני מוצאת מוצרים זולים ואיכותיים שמחלקים בהתחלה בתור תקופת ניסיון בכל מיני חנויות שונות, לפעמים זה תופס ולפעמים לא אבל יש הרבה הפתעות בדרך וצריך לדעת לתת צ'אנס גם לחברות מתחילות..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן