יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

חורף לח ונעים עם Careline Triple Omega


אם היו אומרים לי לפני שנה שאני אתאהב במוצרים של קרליין , הייתי חושבת שמישהו החליק על השכל . אני ? מוצרים עם ניחוח ישראלי ? No way... 
אז עברו הרבה מים בנהר מאז ואחרי הרבה ניסיון עם מוצרי טיפוח שונים , הבנתי שרמת המוצרים שלנו בארץ לא יורדת מזו שבחו"ל  ומכיון שאני לא נאמנה למוצרים , ההתנסות עם קרליין מחזקת את מה שתמיד חשבתי, שיקר להחריד לא בהכרח שווה איכותי .

הפעם אני נתפסת למיתוג של המוצר כישראלי , במיוחד כי המוצרים שקיבלתי להתנסות מיועדים לאקלים הישראלי ואני חושבת שאין טוב מזה . יש לנו אקלים מעניין בארץ [מי חשב שבסוף אוקטובר עוד נשב עם מיזוג?!] ונעים לדעת שיש מוצרים שפותחו לקהל ישראלי.

דבר היצרן על סדרת אומגה 3 :

הסדרה מבוססת על קומפלקס המכיל 3 סוגי אומגה [3,6 ו-9]  להאטת סימני התבגרות העור . הקומפלקס יוצר הגנה אקטיבית בפני נזקי סביבה ואקלים ומסייע בשמירה על גמישות העור . הקומפלקס עושה 3 פעולת במוצר אחד : עיכוב התבגרות העור , חיזוק מרקם וגמישות העור והגנה בפני נזקי חימצון.

הסדרה מתאימה לנשים החל מגיל 30 והיא כוללת 4 מוצרים :

1.קרם יום פעיל SPF15 לעור רגיל ויבש
2. תחליב לחות יומי SPF15 לעור רגיל או שמן
3. קרם לילה פרו אקטיבי לכל סוגי העור
4. קרם עיניים ושפתיים

קיבלתי להתנסות את קרם היום , קרם הלילה וקרם עיניים ושפתיים .

עיצוב ואריזה

הקרמים מעוצבים באריזות  הקרטון בגווני ירוק ולבן , מראה נקי ונעים וקופסאות הקרמים עצמן [של קרם היום והלילה] לבנות , עם מראה "קרחוני" . מעוצב נפלא , פשוט ולא קשקושים מיותרים שלפעמים חברות חושבות שמעניינים אותנו כלקוחות בבואינו לרכוש קרם.
מאוד אהבתי שלכל אריזה מצורף עלון ידידותי לצרכן עם פירוט מרכיבים , הסבר מעמיק על המוצר וכו' , זה היה נחמד מאוד בעיניי וכמו שאמרתי ידידותי מאוד למשתמש , ברור וקריא .

קרם העיניים והשפתיים מעוצב בטיובה מאוד נוחה לשליטה על החומר . אהבתי מאוד!

****הערה : הייתי נותנת טיפ לחברות הקוסמטיקה באשר הן ומבקשת להוסיף לאריזות הקרם שאנחנו נאלצות לטחוב אליהן את האצבע , אפליקטור רחיץ שנוכל לאסוף איתו את החומר ולמרוח על הפנים במקום טחיבת האצבע המפורסמת ***.



איך זה מרגיש ?

קרם היום וקרם הלילה שניהם מוצרים שמרגישים לי איכותיים מאוד וכמובן שמאוד נהניתי מהם. ראשית , הריח שלהם נפלא , נקי ועדין . אין ריח צורם מדי או מבושם מדי . הקרמים מרגישים מעולה על הפנים , נספגים מצויין ומשאירים תחושה קטיפתית נעימה שאני מאוד אוהבת לחוש ובד"כ רגילה אליה מחברות יוקרה בחו"ל [שאפו לקרליין רק על זה!] .

קרם היום נהדר מבחינתי כי התווסף לו מסנן קרינה וכמנומשת [וכצרכנית] לי זה חשוב מאוד .  התחושה שנותרת על הפנים היא לחות טובה , מזינה ונעימה . לא שומני ולא מבריק.




קרם הלילה "עבה" יותר במרקם שלו וכולל בתוכו גם חמאת שיאה  שידועה בלחות הרבה שהיא מעניקה לעור . גם הוא כמו קרם היום נספג בצורה מושלמת ומותיר עור חלק וקטיפתי.

קרם העיניים לעומת קודמיו , מגיע בטיובה נוחה ומעוצבת היטב . הריח מצויין והחומר מרגיש "קליל" יותר ונעים מאוד במיוחד נוכח המריחה שלו באיזור רגיש כמו עיניים. אהבתי מאוד ואני בד"כ לא מתחברת למוצרי טיפוח לעיניים בקלות ואפילו נוטה לוותר עליהם.



כמה מילים לסיכום...

סדרה איכותית ומצויינת שלא נופלת באיכויותיה מחברות יוקרה אחרות [אל תשכחו שלא כל הנוצץ זהב ] . לחברה יש את יתרון "הכחול-לבן" שאני כ"כ אוהבת וכמובן את המחיר השווה לכל כיס . התמורה האיכותית בהחלט שווה את המחיר הנוח  ממליצה בחום ללכת ולבחון אותה מקרוב בפארמים. כמו כן , לאלו שזה חשוב להן , המוצרים הם היפואלרגניים והכי חשוב : קרליין אינה מנסה מוצרים על בע"ח [ועל אריזותיה תמצאו את הארנב החביב] , דבר שמעמיד אותה באור נפלא נוסף.

ובשתי מילים : דוז פואה!

כמה זה עולה לנו ?

אל תמהרו לשבור את קופת החזיר , לקחת הלוואה , למשכן כלייה ולהוציא חסכונות .המחיר בהחלט נוח ושווה לכל כיס כך שלא תצטרכו הלוואות נוספות ממנהל הבנק ;-)

מחיר  הקרמים ותחליב הלחות - 109.99 ל-50 מ"ל .
מחיר קרם העיניים והשפתיים - אף הוא 109.99 ל-30 מ"ל .
ניתן להשיג ברשותות השיווק והפארם .
[המחירים לפני הנחות ומבצעים].


5 תגובות:

  1. תודה רבה על הסיקור!
    בעקרון אני מעדיפה קרם פנים עם הגנה גבוהה יותר (אני משתמשת ב 45) אבל לחורף ולערב/לילה (כשאני באשכרה יוצאת בשעות הערב :P) אני משתמשת בקרם ללא הגנה. לכשיגמר לי הקרם לחות ללא הגנה אנסה את הקרם יום עם מקדם ההגנה. לדעתי לחורף הוא בהחלט אמור להספיק.

    ולגבי קרם העיניים - מעולה! כרגע אני משתמשת ב all about eyes שעולה הרבה יותר מזה.. (פעם אחרונה שבדקתי/רכשתי). אני כבר רואה את הסוף של המוצר הזה, שמחה שיש לי מוצר נוסף שאני יכולה להחליף אותו שהוא גם כחול לבן וגם זול יותר ;)

    השבמחק
  2. Meital - בכיף. אני ממליצה מאוד לנסות [לא מועיל , לא מזיק] . אני מאוד מרוצה בסה"כ ובאמת שכחול לבן זה הרבה יותר נעים [ גם בכיס].

    השבמחק
  3. לנסות בטוח כדאי! :)
    יקרה בקרוב!

    השבמחק
  4. בהחלט סיקור משובח.
    לא להאמין שזה קרליין. (האריזה בכלל נראית טוב לעומת שאר האריזות שלהם)

    המחיר בהחלט משתלם

    השבמחק
  5. Peacha - תודה רבה ! מאוד משמח אותי שאהבת . בהחלט לא להאמין שקרליין משנה את פניה ועוד בצורה כ"כ טובה.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן