יום שבת, 2 באוקטובר 2010

China Glaze Holiday Collection 2010


It's Just a teaser ....

לקראת החגים הממשמשים ובאים בחו"ל [AKA קריסמס] כל חברות הלקים משתגעות ומייצרות במרץ רב קולקציות קריסמס שימשכו את העיניים של הקהל ככל האפשר. צ'יינה גלייז האהובים עליי יצרו קולקציה מטריפה  הנקראת Tis the season ולא פחות מ-16 לקים! שכולם נוטפי סנטה קלאוס , עצי אשוח, שלג ונורות. מדליק!

אני מאוד שמחה להציג את מארזי החג המדליקים  שחלקם יצירתיים ומשעשעים ואני בטוחה שכל אחת מכן תוכל למצוא את המארזים שידברו אליה במיוחד.

אבל תחילה - אלו שמות :

Naughty and nice - גוון יין עמוק [קרם]
Sugar Plums- גוון שיזף [שימר]
Mommy Kissing Santa - אדום דובדבן עמוק [שימר]
Phat Santa - אדום [קרם]
Ruby Deer - אדום בהיר [קרם]
Mrs. Claus - אדום [גליטר]
Party Hearty- גליטרים שמנמנים בירוק זהב ואדום
Mistletoe Kisses - ירוק [גליטר]
Jolly Holly - ירוק יער [שימר]
Peach on Earth - ירוק זית [שימר]
Little Drummer Boy - כחול נייבי [שימר]
Jingle Bells - שמפניה [שימר]
Midnight Kiss - זהב [שימר]
Cheers to you - כסף [שימר]
Frosty - לבן קרחוני [שימר]
Snow - לבן  אטום [קרם]

קשת גוונים מרהיבה. ולמי שרוצה לראות סווטצ'ים רישמיים יכולה לדפדף באלבום התמונות בדף הפייסבוק של צ'יינה גלייז .
וקצת למארזים - כמובטח , מקסימים ומלאי שמחה וכמובן מתנות קטנות למי שקונה . חביב ומעניין!































עד כה לפי הסווטצ'ים אני חושבת שיש צורך לארוז לי את כולם למתנה [במיוחד את מקל הסבא ההיסטרי!] ולפחות לנסות לקנות את שמן הקיוטיקל'ס בניחוח מנטה [יאמי!] . כמובן שאת רוב הצבעים לא רואים כאן אבל בקרוב יהיו לי סווטצ'ים להראות ואני מבטיחה שיהיה תענוג לעיניים. פעם אחר פעם צ'יינה גלייז מחדשים ויצירתיים ואני אהבתי את התוצאה. אגב למי שמצפה בקוצר רוח , הקולקציה תגיע ממש בקרוב [1 לנובמבר למי שרוצה לדייק]  לטראנסדיזיין אז זה הזמן להסתער.


תוספת קטנה שנשלחה לי במייל : [שלא תגידו שהזנחתי אתכן...]





9 תגובות:

  1. לא יודעת עוד להתייחס לקולקצייה, אבל כשאורזים לך למתנה את המקל סבא תדאגי שיהיה שם עוד אחד גם בשבילי!

    השבמחק
  2. אם יהיה מישהו שירים את הכפפה וישלח לי מקל סבא אחד אני מוכנה לעשות את זה פעמיים! :-P

    השבמחק
  3. בדיוק אתמול ראיתי שיהיה אפשר להזמין אותך רק מה01.11
    וחשבתי לעצמי: "רק עוד חודש...רק עוד חודש..."

    השבמחק
  4. המארזים מטריפים ובאמת בעיקר המקל סבא!!!
    מקווה שהפעם אני אמצא מה להזמין :P

    השבמחק
  5. Irena - מסכימה איתך. יפהפה!

    Peacha- כן רק בנובמבר כי כרגע עובדים על זה ורוצים שההשקה של הקולקציה תהיה קרובה ככל האפשר לקריסמס . בד"כ רוב ההשקות לחגים מגיעות חודש וחצי לפני .

    Meital- ממש מטריפים. אני מקווה שיהיו לי סווטצ'ים להראות ותוכלי להחליט :-P

    השבמחק
  6. לא... אין לי בעיה עם זה
    ניסיתי להראות לעצמי שנובמבר ממש קרוב כדי שתהיה האופציה להזמין=]

    השבמחק
  7. האמריקאים האלה שיהיו בריאים
    party hearty נראה כאילו מישהו נישנש כמה קישוטים מהעץ והקיא באלגנטיות לתוך הבקבוק הקטן (;

    השבמחק
  8. Macabre Doll - לאמריקאים אין סוף רעיונות ...זה תמיד מצחיק אותי מחדש אבל זה גם נורא כיף [אם כי לא תמיד מה שנראה טוב בבקבוק נראה טוב על היד].

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן