יום שישי, 22 באוקטובר 2010

China Glaze: Tis The Season , To Be Naughty And Nice - Holiday Collection

זוכרים את הפוסט הזה ?

אז אחרי שכל הרשת זירזרה , רעשה וגעשה ,  הגיע הזמן וצ'יינה גלייז השיקו את קולקציית החגים. באדיבותם הרבה , צ'יינה גלייז שלחו גם אליי את כ-ל קולקציית הלקים של החגים AKA  ששה עשר [16] במספר לשם סיקור וחוות דעת.
האמת? לא ידעתי איך לגשת לעניין כי 16 לקים הם מספר לא מבוטל ומכיון שאני לא בלוגרית לקים מובהקת , חשבתי שזה יהיה נחמד להראות לכן את הגוונים [המעלפים] בגלגל ציפורניים ובבקבוק. אני באמת לא חושבת שמצלמה יכולה לשקף את היופי של כל אלו אבל אני אנסה כמיטב יכולתי וכמובן מי שתרצה המלצות לגוונים יכולה גם להסתמך על הביקורת שלי וגם לשאול/להגיב בסוף הפוסט.

באופן כללי אני יכולה לומר שהקולקציה הזו .....הפילה אותי מהרגליים! .היא מאוד קריסמסית , ונסובה סביב צבעי הקריסמס הרישמיים בעולם [זהב , לבן, אדום , ירוק ] , בגלל שזו קולקצייה מאוד מיוחדת , מנצנצת ומשגעת , מספר הלקים שהושקו השנה היה היסטרי ועל כן שמחתי שהתמזל מזלי וקיבלתי את כל הגוונים להתנסות .אז שוב תודה לצ'יינה גלייז!

מילה לגבי הפורמולה : הפורמולה של כל הלקים ללא יוצא מן הכלל היא מושלמת. באנגלית היא נקראת Runny , ז"א רצה היטב על הציפורניים , מתייבשת מעולה ולא מותירה פסים או בועות. שלמות במלוא מובן המילה.

אז חסל סדר דיבורים והרי לכם קצת דוגמאות [במסגרת חגיגית ל- Xmas ]:



המיוחדים והאהובים

מבחינתי ה-לק של הקולקציה הזו הוא ללא ספק Sugar Plums [ראו במסגרת הרביעית באמצע] , מדובר על סגול עסיסי במיוחד עם נצנונים צבעוניים ומיוחדים. לק מיוחד מאוד עם צבע מעניין ומרענן .
אחריו יש לי חיבה עזה ל- Frosty [מסגרת שניה מצד ימין] , לבן מושלג מיוחד ומנצנץ אבל לא מנצנץ מדי. קשה למצוא לבנים מיוחדים ורוב החברות לא נוהגות להשיק לבן בקולקציות שלהם אז שאפו על היוזמה , בהחלט גוון מעניין ומרגש.
עוד גוון שעניין אותי במיוחד היה Mommy Kissing Santa [מסגרת ראשונה באמצע], מעין אדום עמוק ועז עם שימר נעים. 

מעניינים ומדגדגים

Mrs. Claus ו- Little Drummer Boy [מסגרת ראשונה] הם מסוג הלקים המעניינים יותר . הכחול הסאטני העמוק יהיה מאוד שימושי לאוהבות הכחולים למיניהם. השימר כחול , כמעט בלתי מורגש ואני אהבתי את המריחה על הציפורניים. 
Mrs. Claus לעומתו הוא כבר עניין אחר. מדובר על לק במרקם ג'ל ורדרד עם גליטרים קטנים וכסופים. מתאים מאוד לאוהבות הגליטרים. אין לו כיסוי מלא אלא ג'לי תות נחמד עם קישוטים. לא יותר מנחמד אבל כגימיק הוא חביב ביותר.

הירוקים [כי לא מצאתי להם קטגורייה מקורית]

השנה מחלת הירוקים בחברות הלקים עלתה כיתה. בכל קולקציה עומד וניצב לו בגאון לק ירוק [או כמה] שלא תוכלו להתעלם מהם. אני מודה , אני מתעבת ירוקים [אפילו מאוד] אבל מתוך שלושת הירוקים בקולציה אפילו הצלחתי לחבב לי אחד. 
החביב מביניהם באופן די לא אופייני לי ומפתיע הוא דווקא Mistletoe Kisses , ירוק גליטר היסטרי עם גליטרים צפופים במיוחד. 2 שכבות מתאימות לכיסוי מלא והוא מקסים באופן מיוחד. מודה...לא תתפסו אותי איתו בידיים אבל ברגליים יש סיכוי טוב. שני הירוקים האחרים , Jolly Holly ו- Peace Of Earth מעניינים לא פחות. סוף סוף ירוק יער עד ונחמד עם שימר מקסים וכהה ולידו ירוק זית [חדש!] ' לחובבות הירוק על כל גווניו יש חידוש נעים בשני אלו.

החורפי

אין כל כך חידוש ב- Naughty and nice כי חברות רבות השיקו גוונים דומים , אם לא זהים אבל אם מדגדג לכם באצבעות ובא לכם גוון של פטל שחור / דובדבן שחור , זה הגוון. מאוד מוצלח וחורפי על גבול השחור אבל לא לחלוטין שחור. מומלץ בחום.

המרענן 

Snow הוא המרענן הרישמי של החורף מבחינתי. מדובר על לבן טיפקסי , מעט פלסטיקי אבל מאוד יפה. נמרח מצוין ואחיד ובהחלט נותן Boost של משב רוח קר ומושלג .

אלו שלא תתפסו אותי איתם

Midnight Kiss , Jingle Bells ואולי אולי גם Cheers To You . שני הראשונים נעים בין גוון ברונזה כתמתם וזהב מוחלט. בגלל שהם די דומים לקח לי לעבור על הלקים חמישים פעם כי לא הבנתי איך צילמתי רק 15 תמונות ויש 16 לקים. לקח לי כמה דקות טובות להבין שיש לי פה שני לקים בגוון מאוד דומה שבילבלו אותי. דווקא Cheers To You הוא הכסוף והקר והמעניין יותר מבין השלושה , אבל אני חושבת שתצטרך להיות סיבה טובה לתפוס אותי איתו [למשל ....אם אני אעבור לגור בפלנטה אחרת ] .

המוזר

Party Hearty הוא המוזר מביניהם [ולראיה לכו לראות מה כתבה לי Danra שהעליתי תמונה שלו על הציפורניים שלי בדף הפייסבוק - LOL ] - הוא התגלמות כל צבעי חג המולד , האורות  והנצנוצים בבקבוק לק אחד. כן , הוא יפה בבקבוק אבל על האצבע הוא נראה כאילו ירקו אותו. נכון שמדובר בלק שקוף שיכול לבוא מעל כל לק צבעוני אבל התוצאה שלו נראית כמו קיא של גליטרים. רעיון נחמד , ביצוע לא משהו. [בתמונה הוא נמרח לניסיון על לק שקפקף ורוד] 



המשעממים במיוחד

Ruby Deer ו-Phat Santa . באמת שאין לי שום דבר מעניין לומר עליהם. שני אדומים , אחד כהה יותר אחד בהיר יותר במרקם קרם . המריחה מדהימה , הלקים משמימים אם כי אני חובבת אדומים כך שזה תמיד נחמד.

והנה הם בבקבוקים שלהם כולל Midnight Kisses האבוד:





בסה"כ הקולקציה מומלצת מאוד . אני מניחה שכל אחת יכולה למצוא שם את הגוונים שמעניינים אותה והנועזות מביניכן תוכלנה למצוא לא מעט בקולקציה הזו . אני חושבת שהקולקציה הזו מגלמת בתוכה את רוח חג המולד וזה נחמד לראות שהצליח להם לא רע בכלל. כל מה שנותר לומר זה פשוט LIKE! .

And now to my International readers ...

As was expected , all the net was talking about China Glaze "Tis the Season" Holiday Collection. 
Lucky me , I got all 16 polishes of this collection to review! YAY! 
Well , I didn't know how to get to this collection because I don't remember when was the last time that i saw 16 color for one collection but this collection rocks! It's really great Christmas[y] collection which define Christmas  all over the world [even though we are not celebrating  it here] .
This collection has such gorgeous Christmas theme color such as green , red , gold, silver and a lot of great textures. 

A word about the formula - just P-E-R-F-E-C-T !!! it was the best formula ever. I loved that it was runny and comfortable , no bubbles and no stickiness.

My Favorites  

I have 3 colors that i likes most : Sugar plums , Frosty and Mommy Kissing Santa - those 3 are awesome!  
Frosty sounds like it looks , very snowy and with a lot of sparkle in it . Not many nail polish brands like to have whites it their collection but i think it was the perfect decision.

Sugar Plums for me is 1st place winner. Such a gorgeous color. kind of  deep plum color with a lot of colorful  mini glitters in it. so pretty and nice. love it!

Mommy kissing Santa is another favorite . Very deep red with a lot of shimmer . Just Beautiful !

The Interesting one

Mrs. Claus and Little Drummer Boy are 2 interesting colors. Drummer boy is deep blue that seems like a satin on the nail , very dark and nice color and Mrs. Claus is kind of pink strawberry jelly base with a lot of silver glitters in it. cool color and kind of unique.

The three greens 

This collection has not 1 , but 3 greens in it. I must admit that i don't like green nail polishes but 1 of these three was amazing - Mistletoe Kiss , An amazing light glittery green , love it!
The other two are Jolly Holly [Shimmery Forest green] and Peace of earth [ Golden olive] - these are nice for those who love the green color.

For the Winter

Naughty and nice has nothing new in it but it's such a beautiful color that fits Winter the most. It's almost Black Dark Purple and it's such a good cold color. loved it.

The refreshing one

The refreshing one is definitely "Snow" - Creme white that give us a great boost of chill and snow. Another special color that you won't see much.

The odd one  

The odd one is "Party Hearty" , big chunky flakes in red,green.gold colors which are great as an idea but i think that the performance on the hand is not quite good. I thought it has lot of potential but i kind of disappointed.  

The Bling Blings

Midnight kiss , Jingle Bells and Cheers to you are two different golds and one silver . To be honest , beside Cheers to you I can't see my self in gold nail polish but there is no doubt that they are beautiful .
Cheers to you is the one i liked better , it's kind of silver foil . great color , great formula.

The Boring...

Ruby Deer and Phat Santa are 2 shades of red which one is lighter and one is darker . They both are creme and for me it's kind of boring and nothing we've never saw before ,  but because i like reds , i can live with that :)

Well , I think it is a great lovely collection which can fit each and every one of you [ you know ...16 shades - what's not to like?] . Take a good look on the holidays sets , they are amazing!
Overall - I love the collection very much and China Glaze is my favorite so it must be success :)

Thank you China Glaze! 

7 תגובות:

  1. אני ממש שמחה לשמוע שהפורמולה מושלמת כי חלק מהקולקציה בדרכה אלי. לגבי פארטי הארטי - הוא נראה רע כשכבה אחת. לדעתי הוא יראה מדהים לא כטופ אלא בכיסוי מלא (כמה שכבות). כמובן שהמחיר הוא ההסרה המייסרת, אבל לדעתי זו הדרך היחידה להפיק ממנו יופי.

    השבמחק
  2. Party Hearty זקוק ל-5 או 6 שכבות כדי להגיע לכיסוי מלא וגם אז הגליטרים גדולים וסיוטיים. לא משהו שאהבתי במיוחד. יכול להיות שזה יראה חביב על לק שחור. וההסרה שלו...בואי לא נדבר על זה :-P

    מה הזמנת ?

    השבמחק
  3. הזמנתי את כל הירוקים, את הכחול ואת שוגר פלאמס.
    וגם אני מעדיפה כרגע לא לדבר על הסרה של גליטרים - ביחוד עכשיו שיש לי שלושה גליטרים של OPI להסוויץ' לבלוג בקרוב...

    השבמחק
  4. ידעתי שתצליחי להשתלט על זה ;-)
    כרגיל, קולקציות לחגים של החברות בדרך כלל גם בלקים וגם באיפור, פשוט לא עושות לי את זה.
    אם היו אומרים לי לבחור גוון אחד שהייתי רוצה, אז בכוח הייתי בוחרת את הזהב Jingle Bells, כן זה זה שלא יתפסו אותך איתו, למרות שאין בו שום חידוש, ואולי בשביל הקטע את Mommy Kissing Santa...

    השבמחק
  5. יש לי כמה מהקולקציה הם באמת מצויינים ונמרחים חבל על הזמן אני שוקלת להזמין את הלבן והכסוף גם

    השבמחק
  6. Vanity - הגליטרים של OPI מהבורלסק? ותתחדשי על ההזמנות.

    danra - היה קשה אך ישים :-D ואגב , בחירות נאות [לא בכוח :) ] .

    Ksyu - הלבן [בעצם שני הלבנים] והכסוף מקסימים. שווה הזמנה בשביל הלבנים לטעמי.

    השבמחק
  7. איזה כיף לך שקיבלת את כל הקולקציה!!

    ככ מסכימה איתך שהשוגר פלאם הלק הכי מעניין בקולקציה. הוא ברשימה שלי :)

    מהירוקים אני דווקא חושבת שהגו'לי הולי הכי מתאים ל"יום יום". הוא ירוק עמוק אבל לא צעקני. נראה לי שהוא יכול להיות ירוק "סלחני" יחסית.

    הפרתי הרטי (סליחה שאין לי כוח לעבור לאנגלית..) באמת סוג של פספוס. ברור לי שרצו שהוא יהיה "אטלנטיס" אבל מה שיצא מממ קיא? את אמרת חחח

    לאור הקולקציות האחרונות אני חייבת לומר שאם מצאתי לק אחד (גם אם מתוך 16) אני מרוצה. לא ציך יותר מזה גם ככה יש מספיק חברות שמוציאות קולקציות.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן