יום שישי, 1 באוקטובר 2010

Essie&Adams Family




לזה בהחלט לא ציפיתי....

מי שהיה לא פעם בהפקות היסטריות בברודווי ,יודע שכל מחזות הזמר תמיד הופכים להיות עסק כלכלי כשמוציאים להם מגוון של מזכרות שונות ומשונות , כך גם בסרטים שונים כי אצל האמריקאיים תמיד חושבים בענק.
לא פעם חברות הלקים הזדהו עם סרטים חדשים שיהפכו לשוברי קופות והוציאו קולקציות מיוחדות ומוגבלות העונות לשם הסרטים [למשל אליס בארץ הפלאות [OPI] , שרק [OPI] , הקוסם מארץ עוץ [China Glaze ] וכו'...

הפעם על הפרק הפקת ענק של משפחת אדמס בתפוח הגדול הקרוי ניו יורק ולשם כך הצטרפה לה  Essie ויצרה [מעבר לכל המזכרות הרגילות/המשונות] קולקציית מיני חמודה ביותר שנקראת Morticia's Nails [על שם מורטישה אדמס המשגעת] .
מה שאפשר לומר בצורה חיובית הוא דווקא המטרה לשמה יוצרה הקולקציה הזו והיא תרומה לקרן השחקנים בברודווי [הקולקציה תעלה 30$].

הגוונים הם כחול כמוק כהה , אדום כהה ולבן [צבעי הדגל האמריקאי במקרה או שלא ].

אז לכל הנוסעות לניו יורק ...תנו קפיצה למחזמר ואל תשכחו גם איזו מזכרת קטנה לאמתכן הנאמנה , כן ? :)

Sorce: essie

8 תגובות:

  1. זה המותג שאני המועדף עלי בלקים והוא פשוט לא מצליח לרגש אותי כבר המון זמן. אני מתחילה להיות מודאגת...

    השבמחק
  2. אני נאלצת להסכים איתך . לצערי הרב אסי לא מרגשים אותי כבר המון זמן וזו היתה ה-חברה הכי אהובה עליי. חבל.

    השבמחק
  3. אסי אף פעם לא היו המותג החביב עלי, אם כי בשנה האחרונה הם הפתיעו לטובה עם הרבה צבעים שאהבתי. השלישיה הזאת היא שעמום מחץ. מוותרת.

    השבמחק
  4. מהמם. מכוון שאני גרה בארה"ב אני הולכת לקנות את זה. תודה.

    השבמחק
  5. Vanity-שיעמום מחץ זה בדיוק המושג...לא יודעת מה נסגר שם אבל יכלו להעמיק במחשבה קצת יותר.

    דוגמנית- תהני מהקולקציה , את בטח נהנית מעצם זה שאת גרה בארה"ב מקולקציות היסטריות! :)

    השבמחק
  6. נראה נחמד ויחסית לא אופייני לאסי. הכוונה ב כחול כהה והאדום הכהה.
    טוב, אולי הגזמתי. כי אדום יש להם 1000 וכחול כהה כן ראיתי אבל אין יותר מידי, הא?
    כמה שאני אוהבת את משפחת אדמס לא רואה את עצמי רוכשת, אבל תמיד נעים להסתכל :)

    השבמחק
  7. Meital - אני לא יודעת. דווקא אותי זה שיעמם. חסר קצת טוויסט בקולקציה הזו. ואני מסכימה איתך , תמיד נעים להסתכל.

    השבמחק
  8. אילו צבעים של חורף, 2 קונספטים שאני אוהבת - כחול כהה ואדום כהה (לא יודעת מה להגיד על הלבן חחח)
    ועם זאת, שוב, אין כאן שום חידוש..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן