יום ראשון, 17 באוקטובר 2010

Essie Winter Collection-A Winter's Tale



באופן די מפתיע אני מחבבת את הקולקציה הזו של אסי . אז נכון שאין לנו כרגע ממש חורף קריר וסגרירי כדי שנעטה על אצבעותינו את הלקים בגווני חורף הללו אבל אין ספק שכשהוא יגיע [מתישהו...כרגע אמצע אוקטובר , שרב ואני יושבת עם מזגן] הגוונים הללו יהיו להיט גדול.

יש גוון אחד שבאמת עושה לי את זה , מזכיר לי נשכחות [לפחות כך נראטה בתמונה] מהלק ההיסטרי שאהבתי כ"כ [ז"ל] שנקרא Bahama Mama . אני הייתי חלוצת הגוון הזה בארץ וכמעט בכל הזמנה שמעתי על מישהי שהזמינה אותו ולכן אני כ"כ שמחה שיצרו גוון ממש דומה ללק האהוב עליי. אז מה הפעם באסי ?

Going Incognito -  ירוק עמוק
Hot Coco -  כשמו כן הוא , צבע שוקולית מעניין
Luxedo - צבע שזיפי עמוק
Masquerade Belle - גוון אדום שחור
Silken Cord - אדום כתמתם
Smoking Hot - צבע אבן סגלגל אפרפר




לשם שינוי אני חושבת שיש פה הצלחה. אם נתעמק בגוונים אני בטוחה שכל אחת יכולה למצוא כאן משהו לטעמה.
ניתן יהיה לראות את הקולקציה החל מחודש דצמבר.

אוהבות ? מתחברות ? משתעממות ? דברו אליי!



21 תגובות:

  1. צבעים מאוד יפים ירוק בטח יזכה לבית חם בקולקציה שלי

    השבמחק
  2. באופן מפתיע אני דווקא מחבבת את הקולקציה.
    יש קטע ממש מוזר, שדווקא הלק שאני מחבבת - Smoking Hot מצאתי גם בשם אחר ברשת - Merino Cool

    זה הפתעתי את עצמי עם הגוון הזה. אבל אחרי כמה שהתלהבתי מהפרדוקסל אני חושבת שגם הוא ימצא חן בעיני. ואם לא.. נו טוב.. עוד אחד כזה..

    השבמחק
  3. אני עדיין מחכה לקולק' FALL של ESSIE שהזמנתי מאיביי לפני חודש בדיוק - http://www.flickr.com/photos/yifatiii/4993427471/ מקווה שלא גנבו לי אותם בדרך, פעם ראשונה שאני מחכה למשהו כ"כ הרבה זמן :(
    בקולק' WINTER לא מצאתי צבע שאני אוהבת.

    השבמחק
  4. הזכרת לי נשכחות! Bahama Mama קלאסיקה. איך נהניתי ממנו. אולי אשים אותו בקרוב לרענון...
    ובנוגע לנוכחית - אני ממש מוטרדת מהקולקציות שלהם... נכון, אני יכולה להתחבר לחלק מהגוונים, אבל פעם הם היו מרגשים היום כבר לא.
    מה יהיה????????? זה המותג לקים שאני הכי אוהבת... :-(

    השבמחק
  5. דנרה אני חושבת שיש כאן עניין כפול.

    דבר ראשון יש מגוון אדיר היום של גוונים במספר לא מבוטל של חברות. לא רק זה, מדובר בחברות איכותיות - OPI, צ'ינה גלייז, קולור קלאב, אורלי..
    כולן מוציאות תחרות היסטרית לאסי מה שמושך את האהבה ה"בלעדית" או ה"רצינית" מאסי אליהן..

    דבר שני, במקום מסוים מרגיש לי שאסי נשארים מאחור. הם מחדשים ולא מחדשים כלום. גם כשהם מתפרעים בקולקציה זה עדיין "יבש" ביחס לקולקציות של חברות אחרות.

    אני מסתכלת על חברה עממית כמו קולור קלאב ואני מוצאת אותם הרבה יותר מעניינים מאסי. מכל הבחינות. גם מבחינת הקולקציות והכמות שלהם, גם מבחינת הגוונים, המרקמים, הכל.

    השבמחק
  6. ksyu Style - משום מה , אפילו אני מחבבת את הירוק שלהם ואני לא חובבת ירוקים.

    Meital- אני לא חושבת שה-Merino Cool ממש זהה אבל אפשר לומר שהם מעט דומים. אני חושבת שזה של אסי כהה יותר.ולגבי מה שכתבת למטה - אסי היתה החברה הרצינית הראשונה שהפציעה בארץ ויש לה את הכבוד שלה ואני חושבת שהיא ממתגת את עצמה כיום למבוגרות יותר שלא אוהבות נצנצים וגליטרים אלא לקים יחסית פשוטים במרקמי קרם ובגוונים יחסית רגועים. כל השאר מתפרעים מעבר למה שהדמיון יכול להכיל. מסכימה איתך שהם קצת "יבשים" לעומת השאר אבל יש לזה קהל ולכן זה נפלא.

    Yifatii - מאיזה מוכר הזמנת באיביי ? חודש זה המון זמן....פנית למוכר?

    danra - שתדעי לך שהבהאמה מאמא שלי שינה צבע אחרי תקופה וזרקתי אותו בכאב לב גדול . הוא צבע מהמם ואני חושבת שיש לו מקביל לא פחות טוב .
    אני לשם שינוי התחברתי לכמה וכמה מהם [מפתיע אפילו אותי] .

    השבמחק
  7. רגע רגע רגע, אני חשבתי שמדובר על אותו הלק!
    בקולקציה אני רואה 6 גוונים בחלק מהמקומות אני רואה שם אחד ובחלק אני רואה את השם השני!

    לגבי המיתוג של אסי - ואללה, מה שבא להם ומה שעובד להם. מה שכן, לא שידעתי שהם עשו את שינוי המיתוג הזה ואני חושבת שהרבה בנות מאוכזבות כי הן לא קולטות שיש שינוי בגישה..

    השבמחק
  8. נראה לי שאת מתבלבלת בין ה- Fall Collection ל- Winter Collection . בשניהם יש סגול די דומה.

    ולגבי המיתוג - זו הנחה שלי בלבד כי אחרת אין דרך להסביר את חוסר ההצטרפות לעדר.

    השבמחק
  9. אופס!!! טוב שאת אומרת לי!
    אני מיד אבדוק את ההבדלים בין שתי הקולקציות!

    בינינו, אני חושבת שיש הגיון בלפנות לקהל היותר "שמרני". יש הרבה חברות שמוכרות לקים איכותיים ומיוחדים לכל הילדות והצעירות.. דווקא למכור לקהל המבוגר יותר עשוי להרוויח יותר בעידן פסיכי זה..

    השבמחק
  10. לא הייתי קוראת ללקים של אסי פשוטים הבולשת, אלא יותר רגועים וקלאסיים עם חריגות של צבע ושימר מדי פעם.
    מיטל, זה לא שרק אסי ככה לדעתי לא מרגשים, זה כל החברות לא מוציאות קולקציות שאני חושבת מיד לרוץ לקנות. יש אחד יפה פה ושניים שם. לא קולקציות שהרוב הורס. וכבר כתבתי איפשהו, אולי אצל וניטי, שאני לא בטוחה שכבר כל כך קל לרגש אותנו, הרוב ממוחזר או דומה. נדיר שיוצא גוון שאנחנו נופלות ממנו.

    השבמחק
  11. danra - פשוטים הכוונה יחסית לחברות האחרות שמשתמגעות עם מרקמים וגליטרים וצבעים מטורפים. אסי סיחס אליהן נחשבת כחברה סולידית. ואולי באמת לא כ"כ קל לרגש אותנו...

    השבמחק
  12. במידה מסוימת, באמת כבר "ראינו הכל"
    ועדיין יוצאים פה ושם לקים מעניינים.
    הנה עם כל התלונות שלי, הצלחתי לאסוף (ככל הנראה) 6 לקים שיצאו ממש ממש לאחרונה..

    השבמחק
  13. אהבתי. במיוחד את הירוק.
    זה כזה מבאס שעוד שניה סוף אוקטובר ועדיין לוהט.

    השבמחק
  14. Peacha - ממש מבאס שעדיי לוהט , נקווה שיתקרר בקרוב במיוחד למטרה "המקודשת" של לקים בגוונים קרים LOL .

    השבמחק
  15. אני מוצאת את הקולקציה הזאת משעממת- לא התרגשתי מאף גוון.

    וגם אני מחכה כבר חודש לחבילת של essie מאיביי... :(

    השבמחק
  16. Sandy - אסי לא מדברת לכל אחת ומצד שני כמו שאמרו למעלה, אולי כבר באמת קשה לרגש אותנו ?

    כולן מזמינות מאיביי ? למה לא מטראנסדיזיין ?

    השבמחק
  17. הממ אני מניחה שזה בגלל שאיביי הוא אתר מוכר שכבר רגילים להשתמש בו לא?
    מה היתרון של טראנסדיזיין? הבנתי שחייבים להזמין שם חבילות גדולות כדי שהמשלוח ישתלם (תקני אותי כמובן אם אני טועה :)

    השבמחק
  18. Sandy -אני לא יודעת , מזמן כבר לא קניתי מאיביי והיתה תקופה שקניתי משם המון אבל מאז שגיליתי את טראנס דיזיין ולאור כמה זיופי לקים לאחרונה שגיליתי באיביי אני נוטה לקנות במקום בטוח [וגם נחמד לקבל את זה עם שליח עד הבית ולא לכתת רגליים לדואר] .
    אני בד"כ מזמינה בין 7-9 לקים [9 זה המקס'] והמשלוח יוצא 18$ . אם את מזמינה פחות מהכמות הזו אז כמובן שזה לא משתלם.

    השבמחק
  19. אפו אפשר לקנות בישראל. אני מחפסת זמן רב

    השבמחק
  20. אנונימית - ניסיתי לחפש לך באתר הישראלי של אסי אבל הוא בעבודה . נסי או להתקשר ולשאול או לשלוח מייל :

    טלפון: 03-6002225
    Email: info@essie.co.il

    השבמחק
  21. מאוד אוהבת את המיתוג... עדיין לא התנסיתי באסי אבל הקולקציה הזאת נהדרת בעיני

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן