יום שני, 25 באוקטובר 2010

Hot Hot Hot - OPI Texas Collection

בשקט בשקט הפציעה לה ידיעה על  קולקציית טקסס של OPI .  OPI כהרגלם בקודש מקדישים מדי תקופה קולקצייה שלמה למדינה מסויימת [הקולקצייה האחרונה הוקדשה ל-SWISS ] .  קולקציית טקסס הושקה אחר כבוד ב....טקסס! ותפציע לקראת אביב 2011 . בקולקציה 12 לקים בגוונים מגוונים שונים. כל מה שנותר הוא רק להביט בתמונות ולחפש פייבוריטים.






והנה הסווטצ'ים הרישמיים מדף הפייסבוק של OPI :


Austin-Tatious Turquoise


Big Hair...Big Nails


Don't Mess With OPI


Don't You Think I Am Tex-y


San Tan-Tonio



It's Totally Fort Worth It


I Vant To Be A-lone Star


Suzi Loves Cowboys


Too Hot Pink To Hold 'em


Y'all Come Back Ya Hear ?


Guy Meets Gal-Vesston


Houston We Have A Purple


וטבלת כל הגוונים עם שמות מסודרים :







































אז מה דעתכן ? מעניין ? משעמם ? מרענן ? 

10 תגובות:

  1. ואו! איזה יופי!
    האמת דיברו אלי הירוק הקרמי והכתום.
    הרבה זמן שאני מחפשת כתום ראוי וטרם מצאתי.
    מקווה שהוא יהיה האחד :)

    השבמחק
  2. מתה על זה שהם עשו על טקסס והשמות כרגיל אחלה! בהחלט כבר שמתי עין על כמה מהם.

    השבמחק
  3. אין לי תגובה רלוונטית...
    רק אהבתי את הרעיון והקטע של טקסס.

    השבמחק
  4. Meital- שמחה שמצאת לך את הפייבוריטים שלך :)

    Marina - :)

    danra - גם לי אין תגובה רלוונטית חזרה. לא אהבתי מפה אף לק אני חייבת לומר . הקונספט היה מדליק .

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד את הרעיון. הגוונים לא מאוד יוצאי דופן, אבל אהבתי מאוד את הירוק (יש לי קטע עם ירוקים כבר הרבה זמן...)

    השבמחק
  6. קורין- הרעיון בהחלט מדליק. אהבתי את ההצגה של כל הלקים והקונספט האישי לכל לק שזה יפה לכשלעצמו. הגוונים כולם קרמיים ולא יוצאי דופן בכלל אבל עליזים ונחמדים [חלקם] ולירוק בהחלט יש קטע [עוד לא החלטתי איזה קטע אבל יש לו :-P ]

    השבמחק
  7. יפה של OPI יש סווטצ'ים רשמיים. לא ידעתי על זה! מה שמעניין - הם הרבה פחות מקצועיים מהרבה סווטצ'ים של בלוגריות (סקראנג'י,ALU ועוד). אבל נחמד.
    באשר ללקים - לא היה שם שום דבר שמשך את תשומת ליבי. אולי צריך לחכות לעוד סווטצצ'ים...

    השבמחק
  8. Vanity - מסתבר שגם להם יש סווטצ'ים רישמיים ואני מניחה שהם פחות מקצועיים כי המטרה שלהם ה רק לערוך דגימת צבע פשוטה - אצל הבלוגריות זה כבר הופך למשהו רישמי יותר כשהקולקציה עומדת לראות אור יום. אותי משך רק החום הכהה השוקולדי - Suzi loves cowboys .

    Standing Ovation - הוא בהחלט חמוד. נותר לנו לראות סווטצ'ים קצת יותר מוצלחים אני חושבת על מנת להחליט :)

    השבמחק
  9. אהבתי מאוד את הרעיון. הגוונים לא מאוד יוצאי דופן, אבל אהבתי מאוד את הירוק (יש לי קטע עם ירוקים כבר הרבה זמן...)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן