יום שני, 11 באוקטובר 2010

חגים חגים חגים - M.A.C A Tartan Tale Collection For Holiday 2010

Sneak peak ....

החגים אוטוטו בפתח וחוץ משלל קיטים , קולקציות ולקים יש כמובן את קולקציית החגים השנתית של מאק. 
כמדי שנה הקולקציה טומנת בחובה כמה קיטים והפעם נבחרו קיטים של ליפסטיקים , גלוסים ,פלטות של צלליות ,פיגמנטים [קרים וחמים] ,אייליינרים , פלטות סמקים  , נרתיקי מברשות מוקטנות לפנים משני סוגים שונים ו-2 לקים-בקיצור מוחלט חגיגה! .

חלק מהקיטים מעורבבים ולשם שינוי השנה דווקא הגוונים עושים לי את זה , האריזות קצת פחות כיון שהן מזכירות לי מאוד את האריזות שמסמלות כבר שנים את Burberry , אם כי הן לא לגמרי רעות.









אהבתי במיוחד את הצלליות במראה Burberry . איך אמרה אחת הבלוגריות : "Burberry must be kicking themselves" ואכן יש פה צורך בהלקאה עצמית . איך לא חשבו על זה קודם ? טכנולוגיה מדהימה למאק והם שוב מפתיעים בשלושת הצלליות המעלפות הללו שיוצרו בטכנולוגיה מיוחדת ומותאמת בצורה מדוייקת לאריזות.מקסים. 

let's talk business- How much ?

המחירים נעים בין 17-50$ וסביר להניח שעם הגיען לארץ המחיר יעלה כיאה לארץ כל שקליה .... ממליצה בחום להציץ בקולקציה המקסימה והמגוונת הזו.

מתי ? 

הקולקציה תושק בחודש אוקטובר ונותר רק לצפות שהיא תגיע לארץ באיזור נובמבר דצמבר כבכל שנה. 

לסיכום - שווה עוגיה . אה כן...והדובי ? הורס! ;-)




Image Source

6 תגובות:

  1. אויש, אני מתה על אך שזה נראה!
    הפלטות והמברשות המוקטנות כרגיל לא מעניינות, אבל ברור שאלך לבדוק כשיצא. הפיינטפוטים נראים סוף!

    השבמחק
  2. הפיינפוטים נראים מדהים
    אני רוצה הכל

    השבמחק
  3. נראה מבטיח! גם אני ממש אהבתי את שלושת הצלליות!
    מעניין איך יהיו שאר המוצרים..

    השבמחק
  4. danra - מסכימה איתך , המברשות קצת משמימות ותמיד אפשר למצוא אותן בגרסאות משנים קודמות ובזול יותר . הפלטות של הסמקים הורסות חושים ובקיצור - נראה מצוין.

    Tanch - לארוז לך ? ;)

    Meital- מותר לנו רק לחכות שהן תגענה לארץ.ואני יודעת שיש עוד דברים שאין באימאג'ים אז בכלל שווה לחכות.

    השבמחק
  5. אני מקווה שאכן יש למה לחכות, בתקופה האחרונה מאק די מאכזבים אותי..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן