יום שישי, 15 באוקטובר 2010

Marc Jacobs Daisy Ring Solid Perfume

מה זה ?

מהיופי של הדבר הזה לא יכולתי להתעלם. אז נכון שכולם כבר יודעים שאני מחבבת [פלוס] את מארק ג'ייקובס אבל הטבעת הזו גרמה לי לחבב אותו ואפילו יותר . מדובר על טבעת אובר סייז עם חריטת החרציות/מרגניות המפורסמות שלו .
אבל זו לא עוד סתם טבעת אוברזייס ממותגת אלא זו טבעת שבתוכה חבוי בושם מוצק בניחוח הבושם Daisy של מארק ג'ייקובס. לאוהבות הבושם יש סיבה טובה לשמוח ולפרוח . העיצוב מקסים בשחור , לבן וזהב והטבעת מגיעה בנרתיק קטיפה שחור למען הלוק היוקרתי פלצני . 

איך זה מריח לך ?

הבושם המוצק שבטבעת מורכב מתוים של תותי שדה , עלי סיגליות , אשכולית אדומה , עלי כותרת של סיגליות , עלי כותרת של יסמין , מאסק ווניל .

כמה ?

למי שאחרי כל הפתיח הזה עדיין חשקה נפשה בטבעת המבושמת אני יכולה לומר שהיא עולה רק 40$ , מחיר סביר יחסית לאקסססורי ממותג ומבושם כאחד.

לסיכום : פעמיים לייק בפיתה!

9 תגובות:

  1. הטבעת ממש חמודה! את הבושם לא אהבתי בכלל (אבל הבקבוק שלו מקסים), ובאופן כללי אני מעדיפה את האקססוריז שלי לא מבושמים, כך שהפעם אוותר...

    השבמחק
  2. אין לי בעיה בכלל עם אקססוריז מבושמים , העיקר שיהיו מבושמים טוב. הבושם מאוד מאוד [מאוד] פרחוני. לא מתאים לאף של כל אחת , אין ספק.

    השבמחק
  3. אני דווקא תפסתי אותו כסוג של crowd pleaser שאמור למצוא חן בעיני כמה שיותר אנשים (ולראיה - הוא בסט סלר היסטרי).

    השבמחק
  4. More4me- גם אני חושבת ככה

    Vanity - זה ממש כך , אחרי הכל , זה הרעיון מאחורי הדברים [העלק] מתוחכמים האלו. וכמו שאמרת הוא בBest seller ולא בכדי , ההייפ סביבו יותר גדול מהמוצר :-D

    השבמחק
  5. נורא שיק בבאגט צרפתי. צודקת ! LOL :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן