יום ראשון, 31 באוקטובר 2010

Revlon Double Twist Mascara



התמזל מזלי וקיבלתי להתנסות מסקרה חדשה מבית רבלון. אני לא יודעת לומר כמה זמן לא קניתי מסקרה. יש לי סטוק בבית של מסקרות של חברות שונות ממינים שונים אבל כולן ללא יוצא מן הכלל כבר לא עושות לי את זה....

הסוף לחיפושי המסקרה המושלמת ! נמצאה האבידה. המסקרה החדשה מבית רבלון שעונה לשם Double Twist בהחלט ענתה על צרכיי. מדובר על מסקרה עם מברשת בעלת שני סוגי זיפים שמפרידה , מעבה , מאריכה . הריסים נראים עבים , מלאים , סמיכים ועם זאת מופרדים. התוצאה היא מעין מניפה יפהפייה של ריסים מסודרים ויפים . מאוד אהבתי את התוצאה המאוד מודגשת על הריסים שלי [ויש לי ריסים די ארוכים] , המסקרה יצרה לי סדר בבלאגן , לא עוד ריסים בגושים , במשיחות צבע ממושכות - המסקרה הזו בהחלט עושה את העבודה ובגדול.
המבנה של המברשת  מצוין וגורם לך שגם הריסים שקרובים לאף ובד"כ קשה לצבוע אותם , נצבעים היטב. מבחינתי זו נקודה משמעותית וכך גם המראה נשמר אחיד.

מילה על האריזה המדליקה! 

המסקרה הזו מגיעה באריזה אדומה  מטאלית, גלילית [מלשון גליל], סקסית ומעניינת . המראה מאוד שובב וצעיר  וגם חלק ממברשת המסקרה צבוע באדום . 

חשוב לדעת

המסקרה נבחנה אופטלמולוגית והיא מתאימה לבעלות עיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע ולא מגרה את העין. כמו כן המסקרה מגיעה בגוון שחור בלבד.

כמה כמה כמה ?

מחירה של המסקרה  הוא 115 ש"ח וניתן להשיגה בכל הפארמים , במשביר , H&O ובפרפומריות פרטיות.

לסיכום

שווה ביותר!

10 תגובות:

  1. אני תוהה..
    אני רוצה להחליף את המסקרה שיש לי היום ואני מתגעגעת לסמפצ'ס שלי שמזמן לא היתה לי.. (הייתי לאחרונה עם הדיורשואו).
    לא בטוחה אם בא לי לנסות משהו חדש או שאני מעדיפה לחזור לגעגוע שלי..
    בכל מקרה תודה על הסקירה. תמיד טוב לדעת שיש עוד מוצר של חברה "עממית" שעונה על הצרכים במחיר די שפוי.

    השבמחק
  2. דווקא את רבלון אני לא תופסת כעממית בכלל. אני למשל לא אוהבת בכלל את הדיור שואו ולא התחברתי לסמפצ'ס . 90% מהמסקרות שלי הם "עממיות" והן עושות עבודה מעולה , אם לא יותר טובה מהיוקרתיות.
    דווקא בכל הנודע למסקרה לא הייתי משקיעה מאות שקלים אלא על מוצר טוב ואיכותי שלא מצריך ממני להוציא עליו הון. ותחשבי על זה ... ;)

    השבמחק
  3. מסקרה אדומה עוד לא היתה לי...מגניבה וגם אני לא חושבת שרבלון עממית או לפחות לא ממותגת ככה

    השבמחק
  4. אני מוציאה גם ככה פחות או יותר אותו הדבר. אם המסקרה הזאת עולה 120 ש"ח היא הולכת לעלות לי יותר מאשר יעלה לי להזמין את הסמפצ'ס בסטרוברי או לקנות אותה במבצע בסופר פארם..
    את הדיור קניתי ב 120 ש"ח (אחרי הנחה).

    במקרה של רבלון יש להם מוצרים שאני אוהבת, לא חושבת שזה משנה את העובדה שהם עממיים...
    מה שכן, אני מאוד מאוד אוהבת את המייקאפ שלהם (הקולורסטיי האגדי). הדבר היחידי שאני שונאת בו זה שאין לו משאבה. למזלי מצאתי בקבוק (של 50 מ"ל) שיש לו משאבה נוחה..

    השבמחק
  5. Meital - אל תשכחי שהמחירים שכתובים הם תמיד לפני מבצעים [ולרוב יש 30-40% הנחה] כך שהמסקרה עולה בין 50-80 שקלים ברוב החברות העממיות. דווקא הקולורסטיי הוא מייקאפ שטרם דגמתי [אני באובר דוז של מייקאפים ודי מרוצה מהמבחר הנוכחי אבל אני אגיע אליו מתישהו ] .

    אנונימית -נו , מסקרה אדומה זה מאסט בתיק איפור עכשיו! :-)

    השבמחק
  6. נכון, האמת שלרבלון יש הרבה פעמים 1+1.
    ולאחרונה אני קונה רק ב 1+1 את המייקאפ.

    הרבה זמן השתמשתי בדאבל וור ובדאבל וור לייט אבל הבאסה זה הגוונים.
    בדאבל וור לייט הייתי בין 1 ל 2 וזה חרפן אותי.
    ובדאבל וור הרגיל גם התקשתי למצוא גוון שבאמת מתאים לי..
    בסופו של דבר המייקאפ גם הפסיק לשבת עלי כמו שצריך, לא שאני מבינה למה.. עברתי איתו חורף וקיץ והוא היה בסדר ופתאום לא יודעת, נמאס לו ממני.
    בצר לי, פניתי לרבלון העממית והופתעתי מאוד לטובה. גוון 180 הוא בול אני.

    סיבוב דגימות המייקאפ שקדם לכל העניין עשה אותי חולה לגמרי. אני מקווה שלא תהיה לי סיבה להחליף את המייקאפ הזה המון המון זמן..

    השבמחק
  7. אדיר! :):)
    לגמרי נכנס לרשימת המוצרים שיקנו מתישהו :)

    השבמחק
  8. בובה, האריזה הזו נראית כאילו שלפו אותה משנות השמונים או משהו. מ ז ע ז ע !

    השבמחק
  9. Danra- אוי הגזמת, דווקא אני ממש אוהבת את האריזה הזו. מה איכפת לי שנות השמונים או לא , היא מעולה ? זה מה שמעניין . מקסימום תקראי לזה אייטיז רטרו שיק ;)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן