יום שלישי, 2 בנובמבר 2010

Alexander Mqueen To PUMA

אי אפשר שיהיו בבלוג הזה רק קרמים , לקים , לקים וקרמים. גם נעליים צריכות לבוא בחשבון מדי פעם! ;)



הקולקציה האחרונה של אלכסנדר מקווין שעיצב עבור פומה  [זצ"ל] היא לא משהו שניתן להתעלם ממנו כלל וכלל. הקולקציה מיועדת לסתיו חורף 2010-2011 והמוטיב העיקרי בה הוא לא אחר מאשר טיולים. עיצוב הנעליים מאופיין בקוים מעולם הטיפוס וההליכה ,  הנעליים משולבות שרוכים ייחודיים , סגירת וו סקי , לולאות מוגדול וכו' שיוצרים מראה מותאם וגברי .

גם לנשים לא התעצל הצדיק ועיצב נעליים עם טקסטורת קרוקודיל מניילון בשילוב זיזים בסוליה. הנעליים עשויות עור איטלקי , נאפה רך שיוצר מראה נעים ושיקי  . השילוב בין פומה לאלכסנדר מקווין הידוע בעיצוביו הנועזים , שלא לומר לעיתים מוזרים , יצרה דווקא שילוב נעים לעין וטרנדי במיוחד . ואחרי תמונה כזו מה יש לי לומר חוץ מ-LIKE X2 ! 

הערה : מי אורז לי פה את זוג 1 ו-4 ? :-P

לרציניים - מחירי הנעליים שבתמונות נעים בין 799 -899 ש"ח ומגוון הנעליים בקולקציה [שלא בתמונה] נע בין 299-1599 ש"ח . ניתן להשיג בחנויות פומה ברחבי הארץ.


ואם כבר שיתוף פעולה בין שני אלו - Look at this babies! זו קולקציית הסניקרס של א.מ ופומה . אז....זוכרים שביקשתי לארוז שני זוגות? תארזו לי 6 במקום. חן חן . התמונה  הזו לקוחה מכאן .






4 תגובות:

  1. אהבתי את הכחולות בעליונה!
    יתאים לי מאוד לחורף=]

    השבמחק
  2. גם לי . מאוד אהבתי אותן. ובכלל הסניקרס שלהם מדליקים.

    השבמחק
  3. את חושבת שאני אמצא אותן ברשת במחיר יותר טוב?

    השבמחק
  4. אני בספק. ראיתינ את המחירים באתר של פומה והם היסטריים, כנראה בגלל שמדובר באלכסנדר מקווין.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן