יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

כל מה שרצית לדעת על Black Friday



לא רבות יודעות אבל ביום שישי הזה מתקיים ה- Black Friday , יום שישי השחור הוא כינוי לסיילים המטורפים לפני חד המולד . הסיילים הללו מתחילים אחרי חד ההודיה [Thanks Giving] ופותחים בעצם את המרתון לסיילים המטורפים [כן כן , אלו שרואים מאות אמריקאים נלחמים על בובת ברבי או על DVD ויוצאים בשן ועין....] .

מקור השם שישי השחור בכלל מגיע אלינו מפילדלפיה [ותודה לויקיפדיה שהשכילה אותי בעניין מקור השם] - שישי השחור הוא בעצם יום השישי שאחרי חד ההודיה שתורים ארוכים של מכוניות היו משתרכים על הכביש באופן מייאש במיוחד .
הסבר אחר שהופיע מאוחר יותר היה קשור לכך שמוכרים היו מורידים את ערך הסחורה שלהם Into Black , דהיינו למחירי ריצפה זולים במיוחד.

אבל מה זה קשור אליכן ? או , זה קשור! שישי השחור הפך כמעט בינלאומי . לא מעט חנויות און ליין נכנסות לסיילים מטורפים גם עבור אלו שמעבר לים [אנחנו!] . אני יודעת שאת רוב המיילים מקבלים בדקה התשעים ולכן אני אעלה פה את המבצעים שאני יודעת עליהם כרגע ואעדכן את הפוסט במהלך היום [ומחר] אם יתווספו לי עוד מבצעים. 

אם מישהי מכן יודעת על סיילים בכל נושא ובכל אתר בבקשה עדכנו למען אחרות גם.

הראשונים שקיבלתי מהם מייל היו סיגמא : Sigma Makeup . חברה מצויינת למברשות תואמות מאק באיכות מעולה [יש לי סט שלהם] , מחר  26/11 , כל ההזמנות יהיו ללא מחיר שילוח , ז"א המשלוח חינם והתשלום הוא רק עבור המוצר שזה שווה במיוחד . בנוסף , יש קוד קופון שמוזיל בעוד כמה דולרים את העסק , הכניסו את המילה ELLE בשורת קוד קופון ותזכו ל-10% נוספים [ממגזין ELLE].
אין כפל מבצעים = אם ההזמנה היא עם משלוח חינם לא תוכלו להזין את קוד ה-10% של ELLE . עשו אתן את החשבון מה משתלם לכן יותר .


***עדכון***


חברת Coastal Scents לאיפור נותנת היום ועד ה-29 [עד יום שני שזה ה-Cyber Monday למי שטרם ידעה] 33% על כל החנות !!

***עדכון*** 


אחת מחברותיי לפייסבוק עידכנה שיש גם בארץ Black Friday ברשת סקאל והיא לא רק ליום שישי אלא לכל הסופ"ש החל מהיום ועד שבת [25-27/11] . פרטים נוספים אפשר לראות כאן .

***עדכון***


לחובבות החזיות בקנייה און ליין כמוני , BraStop יוצאת במבצע חגים מעולה לכבוד הקריסמס , כל החזיות שבדף הקריסמס שלהם ב-50% הנחה .

***עדכון***


לחובבות אתר ASOS המפורסם - המשלוח חיני חינם! ובנוסף 20% הנחה על מותג הבית ASOS [ואנונימית יקרה הודיעה לי שיש אף כפל מבצעים] . רוצו בהמוניכן , ממליצה לשים עין על האקססוריז.

***עדכון***

לחובבות המותג "בטסי ג'ונסון" [נעלולה-עבורך!] , יש 40% הנחה על כל האתר , השילוח לא חינם [חינם רק בתוך ארה"ב] אבל הוא לא נוראי בכלל תלוי מה מזמינים [עבור זוג עגילים ראיתי שהשילוח למשל הוא 9$] . שולחים לישראל כמובן.

***עדכון***

בחברת Eyeko יש 25% לכבוד ה-Black Friday ל-24 שעות בלבד.


בינתיים זה מה שהגיע אליי. אם יש לכן עוד מידע אני אשמח אם תחלקו איתי ועם שאר הקוראות.

ובינתיים אל תשכחו להירשם לתחרות החורפית של הבולשת ו-SABON . אפשר להקליק על האייקון בסרגל מצד שמאל או להקליק כאן .

27 תגובות:

  1. מעולה , תודה רבה על העדכון, את יכולה להגיד בדיוק איזה סוג מברשות, באתר יש הרבהמאד סוגים של קיטים של מברשות..

    השבמחק
  2. אנונימית- התכוונת על מה המבצע? אם כן , על כל האתר .

    השבמחק
  3. התכוונתי לאיזה מברשות התכוונת בהמלצה שלך (שיש לך סט שלהם)
    תודה.

    השבמחק
  4. לי יש את קיט הנסיעות [המצוין] השחור הזה :

    http://www.sigmabeauty.com/product_p/tk002.htm

    הן מברשות מוקטנות מצויינות שאני מתאפרת איתן ללא קשר לנסיעות כמובן . האיכות מעולה בעיניי.

    השבמחק
  5. זה קשור בדיוק לשישי השחור, אבל עד סוף השנה האזרחית המשלוח מאתר הבגדים המפורסם asos הוא בחינם (במקום 10 פאונד!) ובנוסף- 20% הנחה על מותג הבית שלהם. אני קניתי קרדיגן ב-16 דולר במקום.. 62$! (יש כפל הנחות)

    השבמחק
  6. או מעולה! מוסיפה מיד לפוסט . תודה!

    השבמחק
  7. בכיף! רק חשוב לי להדגיש- מדובר ב-20% רק על מותג הבית "אסוס" ולא על מותגים אחרים שנמכרים שם כמו FCUK

    השבמחק
  8. אוי רק שבוע שעבר הזמנתי מהם מברשות!
    חבל.....

    השבמחק
  9. זה דווקא כן הרבה בעיניי! 9$ לזוג עגילים קטנטן? :-/ ראיתי שם צמידים חמודים, אבל בהתחשב בכך שהם עולים 11$ והמשלוח 9$, נראה לי שאוותר ולו בגלל העיקרון.. תודה על המידע אבל! אני בטוחה שיש כאלו שזה לא יימנע מבעדן לקנות.. ;)

    השבמחק
  10. נשמע אידאלי!
    בהחלט כוח מאוד חזק שהחברות מרוויחות ממנו כ"כ הרבה

    השבמחק
  11. בסיגמה זה רק מעל 50 דולר לא?

    השבמחק
  12. אני פשוט בהלם...זה לא היה אתמול והיום [וביקרתי הרבה באתר היום]. כל היום היה כתוב שהמשלוח הוא חינם ללא תנאים ועכשיו הוסיפו את מגבלת ה-50$ . מעצבן!

    השבמחק
  13. פוסט מעולה! :) גם העדכונים.
    ושו סיגמה זה רק מעל 50 דולר?
    איפה ראיתן שכתוב ככה?? לא ראיתי

    השבמחק
  14. LipGlossit- זה הופיע פתאום בערב . עכשיו זה שוב נעלם אבל בדקתי ואכן מעל 50$ יש להזין את הקופון BF2010 , שימו לב שאין כפל מבצעים , דהיינו אם אתן רוצות 10% אין משלוח חינם ואם אתן מזמינות מעל 50$ אין לכן אופציה להכניס קופון ELLE ששווה 10% .

    השבמחק
  15. באמת לא הבנתי למה התיבה שלי מוצפת בענייני מכירות חחח
    נו מילא. עכשיו אני יודעת..
    עשיתי כ"כ הרבה קניות לאחרונה שזאת תהיה פשוט שערוריה להזמין עוד!

    השבמחק
  16. אני הזמנתי עכשיו מברשות ב-43 דולר וקיבלתי את המשלוח חינם... ככה שלא נראה לי שמעל ה-50 דולר עדיין תקף. מה שכן, לא הצלחתי לשלב את זה עם הקופון של ELLE.

    השבמחק
  17. איזה כיף!
    עשיתי עכשיו הזמנה מסיגמה עם משלוח חינם (הזמנתי 3 מברשות עיניים ב-27$) שווה ביותר!

    השבמחק
  18. אנונימית- טוב , כנראה שבסוף הם החליטו על קו אחיד של משלוח חינם [כבר השתגעתי עם עריכת הפוסט הזה 70 פעם ;-) אבל שווה לאחרות.

    edenable- תתחדשי ! כיף !

    השבמחק
  19. כל כך מיתגעגעת לתקופה שגרתי בניו יורק...ועוד עבדתי ליד מייסיז...אז בכלל זה היה מטורף...מממ...איך היתי רוצה להיות שם היום....

    השבמחק
  20. תודה על המידע! חטפתי באסוס קרדיגן מקסים ברבע ממחירו המקורי! ד"א, גיליתי דרך האתר שלדיסני יש קולקציית תכשיטים- דיסני קוטור- שווה ביותר! :)

    השבמחק
  21. חדשות רעות: המשלוח מהאתר של בטסי עומד על 36$. קצת מוגזם.

    השבמחק
  22. מרינה- גרת בניו יורק ?! תענוג היסטרי , מתה על ניו יורק .

    אנונימית 2 - כן גם אני נתקלתי בקולקציית התכשיטים של דיסני . אפשר לינק לקרדיגן ?

    נעלולה- המחיר כמובן תלוי במה את רוצה להזמין. אני עשיתי הזמנה על זוג עגילים והמשלוח היה 9$ .

    השבמחק
  23. http://www.asos.com/Asos/Asos-Belted-Longline-Waterfall-Cardi/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1109497&cid=4877&Rf900=1456&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=3&clr=Camel

    בבקשה! אני לקחתי במידה 10 שחור. הדוגמנית לובשת 8 אז קצת הימרתי אבל בקרדיגנים זה פחות קריטי. בקאמל יש מידה 8 אבל לא רציתי לשלם עוד 30 שקלים על צבע שפחות מחמיא לי :)

    (אם הקישור לא עובד תבחרי קרדיגנים, low to high price, זה הראשון הוא השני. 20$ במקום 62 וזה לפני ההנחה)

    השבמחק
  24. נעלולה- תבררי משלוח דרך חברת ישראליות, כאלו שנותנות לך כתובת בארה"ב וכו'.. כי המשלוח לארה"ב הוא חינם... if you want it- make it happen ;)

    השבמחק
  25. אנונימית- וואו! באמת מהמם! :) תתחדשי !

    השבמחק
  26. תודה! :) הספקתי להתחדש בעוד חדש- שוב ב-16$ במקום 65$! אבל זה ממש נחטף מהאתר הפעם- תוך חצי שעה כבר לא היה! מטורפים שם מעבר לים.. ;)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן