יום שני, 15 בנובמבר 2010

מראה החורף של לייף מותג הבית של סופר פארם

Life מבית סופר פארם משיקה צלליות וליפגלוסים בגוונים חדשים במיוחד לחורף 2011 [חורף? איפה?] . בידי השלל העומד על 3 צלליות בגווני ירוק , כחול וחום ו-2 גלוסים בגוון ורוד בזוקה וקורל בהיר ומנצנץ. אני חייבת להודות שציפיות גדולות לא היו לי מהמותג אבל החלטתי לנסות בכל זאת ולראות במה דברים אמורים כי הצבעים היו יפהפיים ומנצנצים והאמת ? שבחלק מהמוצרים אני חייבת להודות שהתבדיתי. 



שלושת הצלליות בגווני הכחול עמוק , ירוק וחום מעלפות. נקודה. אין ויכוח בכלל.
האיכות גבוהה , הפיגמנט איכותי ויש בהן ברק וניצנוץ קל ומריחה נעימה כמו חמאה . פייר ? לא ציפיתי . למי שאוהבת מראה מעושן [והחורף , איפה שהוא לא יהיה , טומן בחובו הרבה מעושן השנה] מעט מבריק ועשיר כדאי לבדוק את הצלליות היפהפיות הללו. הצלליות של לייף מגיעות במגוון צבעים ומרקמים החל ממאט ועד למרקם משי מנצנץ. 
מילה על האריזה - מה יש לחברות הפארם שלא משקיעות היטב במותג הבית שלהן ? האריזה פשוטה , משעממת ולא מושכת את העין וסביר להניח גם שלולא קיבלתי את המוצרים להתנסות , לא הייתי עוצרת לידם. חבל , הפוטנציאל אדיר וכמו שאמרתי ואני ממשיכה לומר - המנטרה היא שנשים כן מסתכלות בקנקן....לתשומת ליבכם.האריזה פשוט פיהוק.





המשכתי ובדקתי גם את הגלוסים - קיבלתי לבדיקה שניים מהם - אחד בגוון ורוד ואחד בגוון קורל - שניהם מנצנצים. אני חייבת לומר ששני הגוונים לא לטעמי האישי אבל יכול להיות שיש מי שתמצא בהם טעם . מעבר לכך , הדבר הבולט הראשון שתפס אותי היה הריח השנוי במחלוקת של הגלוס - ריח של צמר גפן מתוק. באופן אישי אני מעדיפה מוצרים נטולי ריח או בעלי ריח פחות דומיננטי אבל אני בטוחה שיש כאלו שישבו להריח את המוצר וימצאו אותו מדהים. על טעם וריח יו נואו....
הגלוסים היו נעימים על השפתיים , לא דביקים ומלאי ברק וניצנוץ. שוב , לא הבחירה הראשונה שלי אבל גם לא ממש נורא.




ו....אין טעם ששוב אזכיר את האריזות נכון ? 

כמה כמה כמה כמה ?

אז אחרי שהתעלפנו מהצלליות המומלצות בחום ואחרי שסיכמנו שהגלוסים חביבים נותר לנו נושא המחיר . המחיר לגלוס ולצללית הוא אחיד ובעיניי קצת חסר פרופורציה למותג פארם ,טוב ככל שיהיה . מדובר על 49.90 ש"ח . 
נכון , המחיר לא בשמיים אבל רוב הנשים שמבינות היטב באיפור יוסיפו עוד 30 שקלים וירכשו גלוס של מותג מקצועי , כנ"ל גם לגבי הצלליות.  אני מאמינה שיש צורך באיזון בין המוצר לתמחור שלו ואני גם מבינה שזה המחיר המומלץ לצרכן ושיש מבצעים אבל עדיין הרף ההתחלתי הוא גבוה במיוחד . 

לסיכום - הצלליות בהחלט שוות הצצה בביקורכם הקרוב בסופר פארם.




6 תגובות:

  1. הצלליות אכן נראות יפהפיות. לגבי האריזה, היא פשוט מאוד זולה. אין בה שום ייחוד ולא עמלו על העיצוב ולכן אין למי לשלם עמלות. למרות שבדרך כלל מחיר המוצר כולל את מחיר האריזה פה נראה שהם מנסים לנגוס במחיר דיי גבוה לטעמי למשהו שהוא לא מותג מוכר עם איכות מוכחת. שיהיה להם בהצלחה.

    השבמחק
  2. לא יודעת, איכשהו עדיין לא משך אותי.
    אין לי בעיה לקנות קופסאות של ואו או לייף אבל לקנות מוצרי צריכה זאת כבר בעיה אחרת..
    הצלליות נראות טוב (אני מדברת על הסווצים) אבל כיוון שאני מעדיפה צלליות לפלטה וכיוון שצלליות של מאק לפלטה עולות אולי 20 ש"ח יותר מן הסתם (כמו שאמרת) אני אוותר.
    לגבי הגלוסים, אני פחות טיפוס של גלוסים (תמיד מרגיש לי שאחרי דקה זה נראה מגעיל ולא אחיד) אבל יש סיכוי שדווקא כן הייתי דוגמת אותם.

    השבמחק
  3. HUN1 - ברוכה הבאה :) אני מסכימה איתך, הצלליות יפהפיות , אני חושבת שהמצלמה שלי לא הצליחה להעביר את היופי הזה אבל הצליחה חלקית. האריזות אכן זולות ואני בהחלט מצפה ממי שמבקש מחיר X על מוצר שיתן לי תמורה מלבר ומלגו [ובתרגום חופשי מבחוץ ובמפנים].

    Meital - תשמעי , הפסקתי להיות סנובית :-P , אני באמת חושבת שאם מוצר הוא איכותי למרות שלא מתוייגת שמה של חברת ענק , הוא מספיק טוב בשבילי. אין ספק שאני אוהבת כמו שאר הנשים יוקרה וקוטור אבל אם נופל לי ליד מוצר שלא נופל באיכותו מאחרים , מי אני שאשפוט ?
    אגב מה אם לשלוף את הצלליות ולהניח בפלטה ? אפשרי ? לגבי הגלוסים , אני מאוד טיפוס של גלוסים ויש לי עשרות , אני חושבת שהייתי בוחנת אותם בגוונים אחרים דווקא אבל הם לא רעים בכלל.

    השבמחק
  4. חשבתי על זה. ובעבר זה מה שהייתי עושה.
    אבל האמת אני גם ככה בוחרת בפינצטה את הצלליות שיש לי. ובינינו, יש לי כל מה שאני יכולה לבקש.. (בדיוק עכשיו קיבלתי צללית אדומה :P) אז רק כשיוצא משהו ממש מעניין במאק אני רוכשת.
    ויש צלליות "מאסט" של מאק שאין לי ואני לאט לאט אוספת וזה בטח לא דברים שאני אמצא בלייף.. כמו שעכשיו לדוג' קניתי את קלאב וסטרס אנד רוקטס..

    השבמחק
  5. Meital- תראי גם לי יש הרבה צלליות ואני מפוצצת באיפור אבל אני יכולה לומר שלפעמים אין לי את החשק להוציא הון עתק על צלליות בסיסיות ולפעמים אני סתם רואה משהו נחמד על הדרך וקונה .
    מאק תמיד תישאר מאק....אין ספק והייחודיות שלהם היא בקנה מידה אחר. אני מדברת פה על טיפוח מבלי להתרושש.

    השבמחק
  6. דווקא בצלליות אני לא "מתפרעת" קונה רק מה שאני "צריכה" או ממש רוצה.
    בכלל לאחרונה אם אני נכנסת לסופר פארם קל לי לצאת בלי כלום.. (טוב נו, חוץ מאולי כריות / פדים להסרת לק ומסיר לק..)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן