יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

הכינו את הארנקים ל...לק הכי יקר בעולם!



חברת הקוסמטיקה Models Own שידועה בין היתר גם בלקים שלה [ואף שולחת לישראל] , יצרה את הלק הכי יקר בעולם כולו. הגימיק הזה [שיש לי ספק אם יהיו לו קופצים] בהחלט נחשב יוצא הדופן וקיבל את השם המלכותי  - Gold Rush .
הידית שלה הלק גולפה ביד אומן , כולה עבודת יד בחומר הנפלא והידידותי לנשים - זהב. כמו כן שולבו בידית הלק  1,118 יהלומים [אף הם חברים שלי ושל מרילין (מונרו , כן? ) ] . 

הפורמולה עצמה יוקרתית אף היא ושזורים בה אבקת יהלומים וזהב והיא חלקה למגע . ב- Models Own מתכוונים למכור את הלק הזה בלא פחות מ... [כדאי שתשבו ותניחו כוס מים לידכן]  83,000 פאונד . בחברה טוענים שזו מתנת חג מולד נפלאה לאישה שיש לה כבר הכל . Ha?!

ולמי שבכל זאת רוצה להנות מהלק הזה מבלי לגור ברחוב [אבל אם לגור ברחוב אז לפחות להיות מטופחת] , תצא גרסה פשוטה יותר שתעלה 5 פאונד.

הלק הסופר יוקרתי יימכר בחנות היהלומים והתכשיטים Frost Of London והגרסה הזהובה הזולה שתענה לשם :
Gold Rush Ready To Wear  , תמכר באתר Models Own ובחנויות Boots האנגליות.



אז , לארוז לכן ?


13 תגובות:

  1. יש לי רק דבר אחד לומר: פחחחח!
    ואם להרחיב, אז נדמה שהשלום הגיע, החולים נרפאו והרעבים הפכו לשבעים. כל שנותר הוא למכור לק ב 83,000 פאונד. צודקים.

    השבמחק
  2. ;) גם לו היה לי הכסף לא הייתי קונה את הלק הזה.זהב זה לא אני.

    השבמחק
  3. דווקא ניסיתי להזמין מהם [לק לפשוטי העם, לא לבנת זהב] ולא הצלחתי לשלוח לארץ. מוזר.

    השבמחק
  4. Lewis - מוזר , ניסית לדבר עם שירות הלקוחות שלהם ? הם בהחלט שולחים לישראל [תמורת סכום מכובד אבל שולחים].

    השבמחק
  5. תזמיני לי בבקשה 10 יחידות. בינתיים תשלמי עם כרטיס האשראי שלך (שלי מקולקל!), ואני כבר אחזיר לך את הכסף בהזדמנות.

    השבמחק
  6. Vanity- LOL
    אחת התגובות הטובות שקראתי לאחרונה :))
    בודאי שאקנה לך , כל ישראל חברים , לא ? ;)

    השבמחק
  7. יש לי שני לקים נהדרים שלהם, אך למרבה הצער, הם אינם 3free.

    השבמחק
  8. אנונימית - האמת שאת זה לא בדקתי , אני חושבת שדאגתי האחרונה בלק שעולה 83,000 פאונד הוא ה-3Free ;-) . וברצינות - טוב לדעת .

    השבמחק
  9. אויש נו...
    "קצת" הגזמנו, לא?
    לא מבינה את הקטע של הדברים האלה.
    אולי אם היה לי את הסכום הזה לבזבז לא הייתי חושבת ככה אבל עד שיהיה לי סכום שכזה אחזור לזוג המילים - אויש נו..

    השבמחק
  10. אני לא אוהבת לקים זהובים
    אני אחכה לצבע הבא

    השבמחק
  11. Meital - "קצת" זה אנדרסטייטמנט....יש פה שיגעון הזוי ביותר. למלא לוטו יעזור לדעתך ? וגם אז ...על לק?!

    Peacha - Welcome to my club

    השבמחק
  12. אמרתי "אם היה לי את הסכום הזה לבזבז" כלומר, היה לי מספיק בבנק כדי שזה לא יהיה משמעותי.
    חוץ מזה שהלק לא נראה לימעניין. לא אוהבת לקים בצבע זהב גם לא לקים עם שימר זהב..
    נוט פור מי!

    השבמחק
  13. אומנם הצבע יפה ובטח האיכות טובה-
    מי הפרייר שישלם כלכך הרבה כסף על לק??!!
    כל פעם שהפרייר שקנתה תשים את הלק היא תשים על היד מלאא כסףף רוצות להיות הפריריות האלה?
    תהנו.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן