יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

Dior Gris City Nail Polish Collection For Winter 2010/2011


חברת דיור משיקה קולקציית לקים העונה לשם Gris City . ובכן על שום מה השם ? ההשראה לשם הן לא פחות משלושת הערים המדהימות פריז , לונדון וניו יורק . למי שמתעניינת בלקים הללו כדאי כבר לאכזב ולומר כי הקולקציה הזו תצא בהשקה מוגבלת בלבד בבוטיקים של כריסטיאן דיור ב...פריז , לונדון וניו יורק.


















ואלו שמות :

Bond Street - מתואר כאפור ערפל לונדוני עם נגיעות כחולות.
Gris Montaigne - הצבע של בית דיור האייקוני בפריז .
NY57TH - הצבע של מנהטן לפני השקיעה.

מיותר לציין שוב שהאימאג' לקולקציה הזו הורס לחלוטין נכון ? [גורדי שחקים אני רואה שם ?]

כמה כמה כמה $$$ ?

מחיר כל בקבוק לק מוגבל שכזה עומד על 23 אירו והשקת הלקים בבוטיקים של דיור כבר החלה בלונדון ובפריז וב9/12 יושקו גם בבוטיק הניו יורקרי.

אז מה אתן אומרות - YAY או NAY ?





14 תגובות:

  1. אני גם מאוהבת , בעיקר בכחול השמאלי . משגע!

    השבמחק
  2. הם יפיפים, והמחיר לא כ"כ מופרך. דפנטלי YAY

    השבמחק
  3. MORE4Me - 23 אירו זה לא מחיר שהייתי מוציאה על לק. אם את שאנל אני לא טורחת לקנות במחיר ההזוי של 150 ש"ח הבקבוק אז סביר להניח שגם דיור לא. הלקים מקסימים והקונספט מעניין. בהחלט YAY!

    השבמחק
  4. גוונים יפייפים, הגי'נס מהמם והאפורים קלאסיים.
    YAY או YAY, המשימה למצוא "חיקוי תחנה מרכזית" זהה בצבע...?

    השבמחק
  5. efrat - אני בטוחה שבקרוב יהיו פוסטים על Dupe's תואמים. מכיון שקשה לדעת מה הצבע מהפרסום , עד שלא אראה סווטצ'ים רישמיים לא חושבת שאוכל לדעת מה יהיו הזהים התואמים לגוונים הללו. יש שוני בין הפרסום למציאות. בכל מקרה הם יפים מאוד ואין לי ספק שנוכל למצוא תחליף ראוי [תחנה מרכזית נשמע לי זול חחח].

    השבמחק
  6. גוונים יפים עם מחיר מופרך ולכולם יש דיופים מוצלחים.

    השבמחק
  7. נראים לא רע...
    אבל גם אני יעדיף את הדיופים

    השבמחק
  8. danra ו- Peacha- מחיר ממש מופרך. דיופים יש לכל לק ולפעמים הדיופ יותר מוצלח מהמקור.

    השבמחק
  9. אני אומרת YAY כי בטח יהיו להם דיופים ;)
    אי אפשר לומר שלא למדתי חחחח
    האימג' ללא ספק מטריף!
    הפייבוריטים שלי הם הכחול והערפל.
    החפור לא משהו לדעתי. וזה לא מפתיע בתור סולדת פריז שכמוני (גם אם לא ביקרתי בה.. יש לי אנטי-צרפתים)

    השבמחק
  10. הביטוי "תחנה מרכזית" מגיע מהפוסט של בקבוקית (המתייחס לדיופ של שאנל) ;)

    השבמחק
  11. מרינה- מצרפת אותך לחבורת ה-YAY!

    Meital - בהחלט אחד המוצלחים של דיור , קונספט מהמם ומחיר הזוי אבל דיופים , בהחלט דיופים. ו..אני ביקרתי בפריז ואני בכל זאת סולדת ממנה אלא אם כן מישהו רוצה לעשות לי חוויה מתקנת ואז אני לא אתנגד .

    השבמחק
  12. ואכן זכויות יוצרים לבקבוקית, שהיא מקורית ומדהימה וכל הברקה שלה אני מאמצת. בקבוקית הזכויות לך!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן