יום שבת, 13 בנובמבר 2010

Garnier Pure Active ExfoBrusher



קיבלתי להתנסות את הסבון-מברשת החדש של גרנייה. מכיון שאני מקבלת המון מוצרים לניסיון , החלטתי הפעם להעביר את המוצר לנ' , חברה טובה שלי והנסיינית של המוצר . נתתי לנ' מספר ימים להתרשם מהמוצר והרי ההתרשמות שלה לפניכן .



ראשית , דבר היצרן:

"המברשת הזו היא חידוש בעולם הטיפוח ומטרתה בעצם קילוף עדין של תאי העור וטיפול בפגמי העור . האריזה היא אריזה מיוחדת שמראשה יוצא הסבון לתוך סיבי המברשת הרכה ומקציף בעדינות על העור תוך הסרה של תאים מתים וטיהור העור. המברשת המהפכנית מורכבת מ-170 מיקרו סיבים רכים וגמישים באורך 8 מ"מ , המברשת רכה , נוחה לאחיזה ובעלת עיצוב גיאומטרי מדויק ונוח לשימוש".

דבר הנסיינית :

נ' טוענת שהמברשת היתה מאוד רכה ונעימה , לסבון לא היה ריח מיוחד אלא סביר ולא מעיק . הבעיה החלה כשהיא קראה את ההוראות שמסתכמות כמעט בהרכבת האטום . ההוראות על האריזה מבקשות ללחוץ , לסובב , להבריש ושוב לסובב מה שלא ממש מתאים לכולנו כי בכל זאת , סבון פנים הוא סבון פנים . מה שכן , נ' היתה מרוצה מהתחושה על עור הפנים ואמרה שהעור הרגיש רך ונעים בסיום .

לסיכום :

חביב . האריזה ה- So called גאדג'טית מקבלת ציון טעון שיפור כי בעיניי היא גם מסורבלת , גם חסרת חן וגם נראית כמו צבע לנעליים במבנה שלה וחבל... 

המברשת הזו תמכר במהלך חודש נובמבר ב-34.99 ש"ח ברשתות הפארם , המשביר ,אפריל , H&O , מגה , שופרסל ופרפומריות נבחרות.



12 תגובות:

  1. באמת נראה מסורבל לאללה חחחח
    נו מילא.

    איך את זוכה לקבל כ"כ הרבה מוצרים לניסוי?

    השבמחק
  2. תראי זה לא מסובך ברמת מדעי המוח אבל בכל זאת הנסיינית לא אהבה את הסרבול בתהליך שאמור להיות פשוט.

    ולגבי איך - סודות מקצועיים ;)

    השבמחק
  3. בכלל לא מסובך, רק חבל שהמברשת לא מעט קשה יותר..

    השבמחק
  4. אני ממש אהבתי את המוצר, לא מסובך בכלל וההרגשה על האור ממש טובה!

    השבמחק
  5. המברשת הזו מוציאה גם שחורים מהפנים?

    השבמחק
  6. לא נגעתי במוצר,אז לא יודעת כמה המברשת דוקרנית,אבל אם זה שורט את הפנים-אפילו קצת-לא בטוחה שזה טוב-כי שמעתי שזה עושה מיקרו קרעים בעור,ובלאגן...
    איך המברשת מרגישה באמת? הקצוות שפיציים? חותכים?

    השבמחק
  7. אנונימית - המברשת סיליקונית ולא דוקרת . חברתי שדגמה את המוצר עבור הבלוג טענה שהיא רכה ונעימה [כתוב בפוסט] .לא מיקרו קרעים ולא שום כלום.

    השבמחק
  8. רכשתי את המוצר ואני מאוד אוהבת אותו. המברשת באמת נעימה ולא שורטת. דווקא לגבי הריח אני לא ממש מסכימה עם נ' כי אחרי שניקיתי את הפנים והלכתי לישון החבר שלי ישר הבחין בריח הטוב שיש למוצר. ריח של נקי :) יש תחושה של קרירות ( סוג של מנטה ממש ממש עדינה) במהלך ניקוי העור. בהחלט מומלץ.
    ד"א אני חדשה בבלוג שלך ואני ממש התאהבתי :)

    השבמחק
  9. טוהר- ברוכה הבאה. אני תמיד מקפידה לומר שחוות הדעת שאני או מי שאני מעבירה אלי המוצר לניסוי חווה היא כמובן אישית. ברור שעל מישהי אחת מוצר יהיה מאוד מוצלח ועל אחרת פחות. אם המוצר עושה לך טוב אז כמובן מצויין :).

    השבמחק
  10. את יודעת אולי לאיזה סוגי עור זה מתאים?
    והאם אפשר להשתמש בזה קבוע כל בוקר וכל ערב?
    =]

    השבמחק
  11. אנונימית - לטעמי זה מתאים לכל סוגי העור.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן