יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

Guess Sylvester Stiletto's

אני לא יודעת למה אבל הנעל הזו של חברת Guess הדליקה אותי ברמות קשות. אולי כי היא לא ממש אני [ואולי כי היא דגדגה לי מבפנים] .העקב הוא משהו שאני מסוגלת להסתדר איתו וגם הנצנצים אבל אני חושבת שזה דורש סיבה ממש ממש מיוחדת לנעול אותן [ומסיבת סילבסטר היא רעיון לא רע אני חייבת לציין] . 

במבט ראשוני זה מזכיר לי את הנעליים של סינדרלה רק הרבה יותר מעניין [בכל זאת , לא היו לה נצנצים :-P ] . למי שהנעל הזו קרצה לה לא פחות ממני ומוכנה להעז , הנעל נמכרת בארץ  בשני גוונים , אפור-כסף וורוד זהב ובמחיר סביר בהחלט של 600 ש"ח וניתן להשיגה בחנויות אימפוריום.

ועל זה ייאמר המשפט : "Cinderella is the proof that a pair of shoes can change woman's life"



10 תגובות:

  1. יפות! לא הייתי נועלת אותן בעצמי, כי זה יותר מדי נצנצים בשבילי, אבל אני אוהבת את הצורה שלהן וממש אוהבת את הורוד העתיק הבהיר הזה (בכלל, לא רק כאן)

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את המשפט! חחחח

    הנעליים סה"כ, אבל אני לא חושבת שלמישהי "נורמלית" יש מתי ללכת עם שכאלה..

    השבמחק
  3. קורין - מעניין לראות אותן במציאות אני מניחה. אם הייתי מקבלת אותן מתנה הייתי נועלת אותן וליבי לא היה נחמץ אבל לשלם על נעל שהתועלת שלה היא ספק רב פעמית - תשאר בחנות בינתיים :)

    Meital - נורמלית זה עניין של הגדרה LOL . אבל כן , הן לא יומיות אבל הן יפות.

    השבמחק
  4. הכוונה שלי, מישהי לא מהעשירון העליון שיש לה באשכרה אירועים שמצריכים נעליים שכאלה..
    לא בדיוק הנעליים שאפגוש חברים לקפה איתם..

    השבמחק
  5. למה לא ? בדיוק הנעליים שחשבתי עליהן לקפה אחה"צ

    [NOT!] :)

    השבמחק
  6. איתי אי אפשר לדעת. אני יכולה לבוא מושקע בטירוף אין דברים כאלה, ואני יכולה לבוא בחלוק "הלו קיטי" ורוד וכפכפים (כי בדיוק חזרתי מהים..)

    השבמחק
  7. את? הלו קיטי?! עלייך לא הייתי מאמינה....

    השבמחק
  8. את רואה מה זה!
    האמת שזה החלוק המושלם! הוא גם דק יחסית, הוא גם בשרוול קצר וגם האורך שלו נוח מאוד.
    יש לו כיס שזה אידיאלי למפתח נגיד.
    הדבר היחידי שקצת "בעייתי" בו הוא העובדה שהוא ורוד והלו קיטי..

    זה עלה לי עכשיו בגלל שישבתי ככה (ועוד עם אריק) בשבת האחרונה ובאשכרה מישהו התחיל איתי! הזוי לגמרי!

    השבמחק
  9. אני אוהבת את גס אבל זה קצת גדול עליי..

    השבמחק
  10. הבולסת- לרגע שפשפתי את העיניים ולא הבנתי מה קורה כאן עד שהקשתי על הלינק לאתר שלך :))
    בלבלת אפילו אותי לרגע LOL

    אני חושבת שאלו נעליים מהסוג של "לראותן בלבד" . אני אוהבת להראות כאלו בבלוג :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן