יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

Judith Leiber Cupcake Bag

בחיי שאני לא מבינה מה היסטרי בתיק הזה . לאחרונה טרנד הקאפקייק'ס הולך ומתעצם . זה החל אי שם ב"סקס והעיר הגדולה" והמשיך בפתיחה של לא מעט קאפקייקיות בעולם ובארץ בפרט , המשיך בספרים ועכשיו הוא היסטרי בתיקים.
אין סיכוי שבעולם שתתפסו אותי עם דבר כזה אבל מסתבר שהטרנד כה חזק והתיק כה היסטרי שהוא נמכר במאות דולרים בחו"ל. מעצבת תיקי הקאפקייק'ס המוכרת ביותר היא Judith Leiber שראתה כי טוב בטרנד , עיצבה בעצם את תיק הקאפקייק הראשון לסדרה "סקס והעיר" והשאר...היסטוריה.


באמת שניסיתי לחפש את היופי , את האופי ובעצם... מה לעזאזל גורם לעשרות אלפי נשים וסלבס לצאת מהבית עם דבר כזה.
טרם נמצאה התשובה. מדובר בעיצוב תיק קלאץ' מנצנץ [גם מהירח] ומאובזר באבנים [והרבה מהן] בצורה של קאפקייק חביב. בסה"כ מדובר על פריט אספנים מאוד פופלארי שספק אם מי מאיתנו היתה ממצמצת לעברו , אבל אספנים לא אומרים לא לחפצי אספנות גם אם הם עולים ..... מעל 4000$ [!!!!] ולא...אף אפס בסכום לא מיותר . עיניכן רואות נכון.

תיק הקאפקייק המקורי  והמסוקס מ"סקס והעיר" , AKA , התיק הזה , עומד למכירה לכל דורש במחיר מדוייק של 4295$ . ברכותיי לקונה המאושרת [אם האושר נמדד בתיק הזה ובסכום שלו] .


הנה עוד כמה דוגמאות לתיקי קאפקייק מפורסמים של Judith Leiber



והנה קייטי פרי [האישה והבאזז] מחזיקה אף היא בתיק קאפקייק


ואם כבר אצתן רצתן ורכשתן את התיק , למה שלא תצרפו לו מחזיק מפתחות קאפקייקי ? אם כבר בזבתן 4295 $ אז מה זה בשבילכן עוד 395$ על מחזיק מפתחות ? LOL



בכל מקרה אני בינתיים אסתפק לי בקאפקייק של עוגי מרחוב סומסום שבטוח יעלה לי פחות ....




FYI  :

מחירי התיקים נעים בין 350-3500 פאונד ויש להם מעריצים רבים. אז מה דעתכן , HOT OR NOT  ?


13 תגובות:

  1. לא תתפסי אותי מתה עם הדבר המחריד הזה!

    השבמחק
  2. danra- אין לי ספק. גם אותי לא :))

    השבמחק
  3. מרינה - ברצינו או בציניות ? :)

    השבמחק
  4. האמת שרק הקאפקייק של עוגי מצא חן בעיני.

    השבמחק
  5. אנונימי/ת - גם בעיניי . הטרנד קאפקייק הזה לא ברור לי.

    השבמחק
  6. יואוווווו איזה חמוג העוגיפלצת!מעדיפה אותו על פני התיק שבשבילו צריך למשכן את הבית

    השבמחק
  7. לימור - אם היו מביאים לי קאפקייק כזה הייתי מתבאסת לאכול אותו אם כי הוא נראה נורא טעים .
    והתיק הזה אכן מצדיק לפחות משכון כלייה אחת :-P

    השבמחק
  8. מה את מדברת-זה היסטרי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!
    <3

    השבמחק
  9. Yafutoo - קודם כל היסטרי זה לראות אותך פה :) ברוכה הבאה! ושנית , יש לך 4000$ פנויים ? :-P
    כי אם כן ...דברי איתי :-D

    השבמחק
  10. העוגי הכי חמוד!! :.))
    בהחלט עדיף על הקאפקייקים המנצנצים / מסנוורים / מעוורים האלו שעולים הון תועפות וגם אי אפשר לאכול אותם... P.:

    השבמחק
  11. shlomit - אין כמו עוגי! :) אבל הקאפקייק ...Big No NO .

    השבמחק
  12. האמת שרק הקאפקייק של עוגי מצא חן בעיני.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן