יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

Laline Perfume Oil Roll On



מוצר מעניין שקיבלתי עליו מייל היה המוצר הזה של ללין שלרגל חג החנוכה מתחדשים בסדרת שמני בושם מיוחדת במחיר  ובגודל מיוחד . הבשמים מכילים 8 מ"ל והם מתאימים לנשיאה בתיק לכל מקום וכמובן בגלל שמדובר בבסיס שמן אז סביר להניח שהבושם יחזיק גם זמן רב יותר על הגוף.

סדרת הרול און מגיעה ב-4 ניחוחות שונים :

Tasty Vanilla - שילוב של וניל קרמל ,  מאסק מסוכר , נגיעות של ורדים וסיגליות.
Wild Ocean - נגיעות ים עם מאסק וג'ינג'ר.
Coconut Milk - שילוב של אמבר ומאסק , נגיעות אפרסק עם טוויסט אשכולית ולימון.
W Musk - מאסק עם טופ של יסמין.

אני חייבת להודות שאני מאוד מחבבת את האריזות של החמודים הללו . אריזה יפה , פשוטה והמיכל השקוף [שניתן לשאת בתיק ומבחינתי זה נורא כיף שיש עוד מוצר מוקטן שכזה] מקסים בעיניי. ממני "ללין" מקבלים לייק גדול ! אהבתי . אני בהחלט מחכה לרחרח בהזדמנות הראשונה את המאסק שנורא מעניין אותי ואת החלב קוקוס [שמשום מה אין בו זכר לקוקוס] ....

את הבשמים הללו תוכלו למצוא בקרוב בכל סניפי רשת "ללין"  במחיר של 39.90 ש"ח ל-8 מ"ל.

6 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את המאסק של בודי שופ, וכבר שנים הוא משמש אותי (ביחד עם עוד שניים שאני לא מחליפה).
    לפני כמה חודשים, החלטתי לגוון וקניתי את הבושם של ללין. הריח נפלא, מחזיק על הגוף זמן רב, אבל... עשה לי כתם על החולצה! ענק, שלא ירד בכביסה. בחולצה יקרה ואהובה... אז הרעיון חביב, ובהחלט עושה חשק לנסות שוב, אבל אני חושבת שלא אקח את הסיכון :)

    השבמחק
  2. Sarit - צר לי לשמוע ותודה על האזהרה , זה נורא מבאס אבל זה גם הסיכון עם בושם-שמן ולכן אני נוטה לאהוב אותם פחות אבל דווקא כזה אחד קטנטן בתיק שאפשר לגלגל טיפה על האצבע ואח"כ על נקודות דופק נראה לי פתרון כיפי לרגעים שבהם זקוקים לבושם ואין בנמצא.

    מרינה - גם אני חושבת שמקסים :)

    השבמחק
  3. אני מאוד אוהבת את המאסק של בודי שופ, וכבר שנים הוא משמש אותי (ביחד עם עוד שניים שאני לא מחליפה).
    לפני כמה חודשים, החלטתי לגוון וקניתי את הבושם של ללין. הריח נפלא, מחזיק על הגוף זמן רב, אבל... עשה לי כתם על החולצה! ענק, שלא ירד בכביסה. בחולצה יקרה ואהובה... אז הרעיון חביב, ובהחלט עושה חשק לנסות שוב, אבל אני חושבת שלא אקח את הסיכון :)

    השבמחק
  4. Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you can do with a few pics to drive the message home a bit, but other than
    that, this is magnificent blog. An excellent read.

    I will definitely be back.

    Also visit my page; website

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן