יום שני, 8 בנובמבר 2010

Lancome Ultra Lavende Spring-Summer Collection 2011

לנקום נחשבת חברה אהודה מאוד בקרב נשים צעירות ובוגרות כאחד . משום מה שמתי לב שלא יצא לי לכתוב הרבה על לנקום ואולי אנחנו מפספסות דברים טובים כך שברגע שראיתי את הקולקציה המקסימה הזו , הייתי חייבת לכתוב עליה.

לנקום משיקה לקראת אביב 2011 את קולקציית הלבנדר שלה , דהיינו , צבעים אביביים , פסטליים מעט , סגולים וורדרדים. אני חושבת שאין יותר אביבי מזה , כמו גם ההדפסים על גבי הסומק המשגע  והמוצרים  הנוספים שנראים בהחלט איכותיים מאוד.

בקולקצייה תמצאו את הסומק הנ"ל , 3 גוונים צלליות תפזורת בזהב , סגול וכסוף , 2 גלוסים בורוד וסגול ו-2 לקים בסגול וכסוף.





הקולקציה כפי שאפשר לראות מאוד ורסטילית , מעניינת והצבע הסגול -כסוף הוא הצבע השולט . אהבתי במיוחד את זה שלנקום עשתה קצת שיעורי בית ויצרה את הצלליות המשגעות בתפזורת. אני שמחה שדווקא אין פלטות צבעים מוקטנות אלא ממש שלישיית צלליות משגעות שכל אחת עומדת בפני עצמה .

כל מה שנותר לנו הוא להמתין לאביב כי ככל הנראה חורף כבר לא יהיה כאן..... 

7 תגובות:

  1. קורין- מסכימה איתך , הוא קורץ לי מאוד :) גם הצלליות בתפזורת מקסימות בעיניי. לקים תמיד יהיו כאלו וגם גלוסים.

    השבמחק
  2. את נצלליות נראה לי שצריך לבדוק מקרוב. אם הן מאוד מנצנצות אז זו תהיה בעיה, כי אז הנצנצים בורחים מתחת לעיניים. נצטרך לחכות לקולקציה :)

    השבמחק
  3. גם אני עד שאני לא רואה בעיניים קולקציה קצת קשה לדעת כי לרוב הצילומים גורמים לה להראות טוב ולפעמים "בכוח" כשבמציאות זה לא דומה . אבל אני מאמינה שאם הקולקציות הקודמות של לנקום יהיו כמו זו אז אנחנו בידיים טובות :)

    השבמחק
  4. קולקציה יפה.
    מתוקה וחמודה מדי בשבילי.

    השבמחק
  5. איזה סומק יפהההההההההההההההההה!

    השבמחק
  6. danra - גם בשבילי אבל יש פה כמה "יציאות" חביבות.

    לימור - הסומק הוא גולת הכותרת. אין ספק :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן