יום שני, 29 בנובמבר 2010

כשצילום פוגש טרנדים -אוריאנה לייט ל-Maybelline

חוזת הטרנדים ואנתרופולגית הצבע , אוריאנה לייט מבית Maybelline ביקרה לפני שבועיים בישראל כשהיא מותירה מאחוריה שלל מגמות לשנתיים הקרובות בתחום היופי.

טרם הגיעה לישראל , אוריאנה לייט צילמה לוח שנה ייחודי לשנת 2011 שיחולק ל-50 האנשים המשפיעים בעולם בלבד וגזורות ממנו סצינות מחיי האישה שממנה נגזר מראה איפור [חלק משקפות בציניות קלה את "תפקידי האישה" ] .






אוריאנה לייט מקבלת את ההשראה למייבלין מביקוריה בעולם ומחפשת את המגמות הבאות בתחומים שונים. לטענתה , כשמחפשים את המגמות הבאות בתחומים שונים , כל דבר הופל רלוונטי , החל ממכוניות וכלה באוכל. כל אחד משפיע בצורה אחרת על השני.

כשנכנס טרנד חדש , זמן ההגעה למדף של המוצר בעקבות הטרנד אורך בין 18-24 חודשים . נשים אוהבות טרנדים חדשים ואוהבות להתעדכן במה חם ומעניין ולכן המוצרים חייבים להתאים לכל אישה לפי התרבות שלה , הצרכים שלה והטרנדים.

למשל אישה בניו יורק תחפש מוצר שנשאר לאורך זמן כיון שרוב הזמן היא מחוץ לבית , נעה בין העבודה לבילוי. נשים אסיאתיות דווקא יחפשו מוצרי אינסטנט שניתן להחליף במהירות ללא קושי והם נחשבות לפתוחות יותר ופחות שמרניות בכל הנוגע לאיפור וטיפוח.

הטרנדים העתידיים עפ"י אריאנה לייט לשלושת העונות הקרובות : 

אביב 2011 

לטענתה של לייט , באביב ישלטו צבעי כתום , כאמל , סגול , ירוק , טורקיז וליים. הגבות הופכות אט אט עבות ועוצמתיות יותר . שנות ה-80 באות לידי ביטוי באביב הקרוב וללקים יש יותר דגש , דהיינו הצבע שלא ניתן להביא לפנים יקבל דגש בצבעי לק שונים.

סתיו-חורף 2012

בסתיו חורף של 2012 יקבלו דגש צבעי האפור , סגול לגוניו , וצבעים מטאליים כדוגמת ברונזה.

קיץ 2012

בקיץ 2012 ימשיכו לשלוט צבעי הסוכריה הפלסטים הלא טבעיים של האייטיז , הנטייה היא לערבב צבעים , ליצור מוצרים צבעוניים , בוהקים וזרחניים יותר . 

בקיצור , מסתבר שבשנתיים הקרובות יותר ויותר נשים יחפשו את מה שיותר אופנתי ומה שפחות יוקרתי , הטרנדים ישתלטו על העולם במובן החיובי ולנו ? יהיה הרבה על מה לכתוב והרבה מה לראות .

אז , איזה סוג של נשים אתן ? כאלו שהולכות אחרי טרנדים או כאלו בעלות קו אישי ?


5 תגובות:

  1. IEFRAT - צריך לשלב בין השניים, אמירה אישית תוך שימוש בטרנדים הנוכחיים בגוונים ובעוצמה שהולמים אותנו...

    מייבלין - בעיני יש קיצוניות במוצרים שלהן - לדוגמא: לקים - סבבה, מייקאפ מוס - סבבה, גלוסים - אורך חיים קצר ומתייבשים. צלליות - מאכזבות.

    בככלי - לא כוס התה שלי (באנגלית זה נשמע טוב...)

    השבמחק
  2. אף פעם לא הייתי טיפוס של טרנדים כי מעולם לא ידעתי עליהם חחח
    עכשיו כשאני חלק מהבלוגיה ואני קוראת בפורומים של איפור ולקים אני משערת שאהיה יותר טרנדית. אבל רק בגלל שמה שיוצא בקולקציות חדשות יגיע אלי ועשוי לעניין אותי לא בגלל שעצם ה"טרנד" משנה לי משהו..

    השבמחק
  3. האיפור והלבוש נהיה לאחרונה בחו"ל בהשראת אליס בארץ הפלאות, הסרט שהיה, הכל צעקני וזורח, לא בהכרח מבחינתי מתאים לכל אחת.

    אני חושבת שאני נשארת נצמדת למה שמוכר - הפלוידליין השחור של מאק והצלליות הבהירות של כל מיני חברות מוכרות בשוק שנותנות מראה טבעי לעיניים.

    אני חושבת שצריך להיות ממש נועזת בשביל לצאת עם איפור מסוג זה החוצה, זה משו שישרוד פה ושם בתצוגות אופנה, צילומי אומנות למינהם ואולי קצת באירופה (ככה אנשים יסתובבו), לא מאמינה שיותר מזה.

    השבמחק
  4. אני חושבת שטרנדים זה דבר נחמד אבל לא תמיד "נכון" לכולן. אני אוהבת לשלב קו אישי עם טרנדים שפויים . לא רואה את עצמי זרחנית במיוחד , לרוב אני משתדלת לראות טרנדים וליישם את מה שמתאים לי.
    אמירה אישית היא דבר חשוב , להיות העתק של מגזין אופנה או טרנד כזה או אחר פחוצ מדבר אליי אם כי כן חשוב לי להיות מעודכנת. אני חושבת שאני משהו בין הניו יורקיות לאסיאתיות :)

    השבמחק
  5. Hey! Do you know if they make any plugins to protect
    against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.

    Any suggestions?

    Here is my web blog; paydayloanspup.co.Uk

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן