יום חמישי, 18 בנובמבר 2010

My November's Favorites


לאחרונה רכשתי כמה מוצרים שאני מאוד אוהבת והחלטתי לצלם [נו כן , שלא כהרגלי] עבורכן את המנצחים שלי לחודש נובמבר.

אני חושבת שבכל פעם שאני בפארמים אני תמיד מוצאת לעצמי את הזמן לחטט ולבדוק מה חדש ובחלק מהזמן ה"חידושים" נמצאים לי מול העיניים. אז מה חדש אצלי לאחרונה  ?

לא מזמן שוטטתי ביוטיוב ובפורומים ונתקלתי בבלוג של בחורה מקסימה בשם אדר [ממליצה לכם ללחוץ על הלינק ולבדוק את הערוץ שלה] . האנרגיות שלה הקסימו אותי והיא מתוקה להפליא . בכל אופן , באחד הסרטונים שלה היא דיברה על מיכל למילוי בושם שאפשר לשאת איתנו לכל מקום בתיק ומכיון שזה ב-ד-י-ו-ק מה שהייתי צריכה אצתי רצתי לחנות ביוטיקר ורכשתי לי אהמממ....3 מיכלים כאלו. אני חייבת לומר שזה להיט היסטרי. אז נכון , לא המצאתי את הגלגל אבל בשביל 2.68 ש"ח אני חייבת לתת דרור להתלהבות שלי. תזרמו איתי.





המילוי נורא פשוט - מצמידים את פיית הבושם המקורי שלכן ומשפריצים את הבושם פנימה לתוך המיכל הפתוח . כשהדיילת בביוטיקר אמרה לי את זה עיקמתי פרצוף אבל מסתבר שזה בהחלט עובד ואפילו עובד מצוין. אני קניתי כמה מיכלים כדי למלא כמה בשמים שאני אוהבת וכמובן שאפשר להדביק מדבקה לבנה בתחתית הבקבוק על מנת לדעת איזה בושם קיים במיכל מבלי לפתוח ולהריח.


משם קפצתי לסופר פארם שם מצאתי על יד הקופה סלסלת מבצעים גדושה ומסודרת ובה היה פילינג המשי של ג'ייד . שמעתי עליו רבות בכל מיני מקומות ומכיון שראיתי ערימות שלו במבצע ב-30 ש"ח במקום 100 ש"ח אמרתי לעצמי What the hell ? ננסה. אז ניסיתי ולא התאכזבתי. הפילינג  ממש מצוין , מנקה היטב , יש לו ריח מעולה של ורדים קמומיל ואלוורה והפנים זוהרות מיד לאחר הניקוי. גם האריזה נוחה וביחס למחיר אני חושבת שהתמורה מעולה. מה שכן , אני חייבת לסייג ולומר שלא הייתי חושבת לרכוש אותו במחיר המקורי שלו אבל בגלל המחיר המגוחך זרמתי.

מסקנה- פשפוש מעמיק בפארמים ובסלסלות המבצעים לפעמים גורם לנו לדלות דברים טובים. 





Hold your breath , בזאת לא נסתיימו שיטוטיי ....
מוצר נוסף שרכשתי לאחרונה הוא הפריימר השקוף והמפורסם של פופה שדובר על רבות וטובות . פריימר [PRIMER] למי שטרם הכירה את המונח [כן כן, גם אתן דיילות הקוסמטיקה שמתפלצות לשמע המילה הלא מוכרת] הוא בסה"כ בסיס הכנה לאיפור , לרוב מדובר בחומר שמחליק את הפנים בצורה כזו או אחרת ונותן להם מראה יפה ואחיד לפני מריחת מייקאפ ואיפור . השתמשתי באופן קבוע בפריימר של מאק Prep+Prime אבל הוא הסתיים בשעה טובה והחלטתי לגוון . ראיתי בעמדה של פופה שיש מבצע נהדר על הפריימר והוא עולה 99 ש"ח במקום 190 והוא נכנס אחר כבוד לסלסלת הקניות שלי. 
הידעת ? לפופה יש 3 סוגי פריימרים : 1. שקוף לכל סוגי העור 2. ירוק לטשטוש אדמומיות בעור ופגמים 3. סגול שהוא מעין מתקן גוון לצהבהבות . כל אחת תתאים לעצמה את הבסיס שמעניין אותה. 
המוצר נפלא , נעים , והמייקאפ נראה מעליו מצוין ! זה אחד המוצרים שייכנסו לרשימות החובה שלי.




ואם כבר הגענו עד הלום אז הנה תמונה של הזמנת הלקים האחרונה שלי מטראנסדיזיין ובנימה אופטימית זו אסיים ואומר : ברוך מחזיר חבילות ללא מכס :-D  [ותודה לאל שמישהו התעשת במדינה הזו והחזיר אותי למאה ה-21 ] .




מלמעלה : קולקציית GOTH של OPI .
מימין לשמאל : CND Sticky Base Coat - המחליף הזול יותר והאולטימטיבי שלי ל-ESSIE First Base Coat .
China Glaze Ruby Pumps
Misa Spinning out of control
OPI DS Extravagance
Misa Glitz Glamor Smile To The Camera
סווטצ'ים של MISA ניתן לראות כאן ו-כאן .

ואם הגעתן עד הלום , ספרו לי מה דעתכן. מה המוצרים המנצחים שלכן לחודש נומבר ?





17 תגובות:

  1. מותק, תתחדשי על כל הקניות!
    מחכה כמובן לפוסט בהול על ה- OPI GOTH!
    בנוגע לבקבוק בושם - רעיון מעולה עם ביצוע כושל במיוחד. מדובר על מיכל לא איכותי שמנדף את הבושם שמעבירים אליו במהירות וגם הפלסטיק התחתון שמכסה את המיכל משתחרר מעצמו. ניסיתי עם שני מיכלים שונים (שחור ואדום) ומאוד התאכזבתי.

    השבמחק
  2. תודה יקירה. ביקשת , קיבלת - יהיה פוסט בהול על OPI GOTH ויש המון מה לכתוב כי זו קולקציה מדהימה שאני לא מבינה איך לא עשו לה לקים בגודל מלא, זו פשוט טעות היסטרית.
    לגבי בקבוק הבושם - שחור לא ראיתי אבל האדום ממש מעולה. אני לא יודעת איזה ניסיון היה לך [ניסית את של ביוטיקר?] אבל אני כבר קרוב לשלושה שבועות משתמשת במיכל הזה והבושם לא התנדף והמיכל ממש מעולה .אני חייבת לומר שאני גם דואגת לא למלא לחלוטין אלא רק מעט מהבושם בכל פעם...את יודעת , כנראה יש ויש . גם לגבי הפלסטיק המשוחרר לא קרה לי .
    בשביל 2.68 ש"ח אני מוכנה לקחת סיכון ;-)

    השבמחק
  3. באמת הזוי הקטע שאין גודל רגיל ל- OPI...
    כן, של ביוטיקר, זה מגיע גם בשחור, חשבתי אולי יהיו הבדלים חוץ צהצבע, אבל אין, שניהם גרועים. ממש לא איכפת לי מהמחיר שלהם איכפת לי על הבושם המבוזבז...
    מקווה למצוא פתרון איכותי יותר לעניין כי זה בהחלט רעיון מוצלח.

    השבמחק
  4. גם אני ממתינה ללקים!
    הפילינג הזה מעולה
    קניתי אותו לפני איזה שנתיים במבצע באחד הסופרים
    זה היה בקיץ והוא פשוט עשה לי עור מעולה!

    השבמחק
  5. Peacha - אין בעיה , את מספר שתיים אחרי דנרה בתור ;-) . הפילינג באמת מעולה , אני מאוד אוהבת אותו ויש לו ריח מצוין [ובכלל אני אוהבת נורא פילינגים גם לפנים וגם לגוף אז 30 שקלים מבחינתי זה היסטרי].

    השבמחק
  6. סליחה על הבורות, איפה זה ביוטיקר?

    השבמחק
  7. Tal - לביוטיקר יש כמה סניפים [זו חנות של קשקושים בזול [גומיות ,איפור, מוצרי ציפורניים וכו']- אם את מכירה את רשת WOW ודומיה אז ביוטיקר היא אותו עיקרון. נסי לבדוק איפה יש סניפים באתר שלהם : www.beautycare.co.il
    אני רכשתי את שלי בקניון פ"ת.

    השבמחק
  8. איזה כיף להתחדש!
    אהבתי את הרעיון של הבקבוקון לבושם! ירכש!
    מממ מחכה לראות את הגותים של OPI!
    הרובי פמפס מגיע אליך רק עכשיו? באמת! :P
    את הולכת להנות מהאקטרווגנז. ולדעתי הוא מאוד מתאים בעונה הזאת שהיא לא קיץ ולא חורף.

    השבמחק
  9. Meital - תמיד כיף להתחדש :) הגותיים ייסקרו בקרוב , מבטיחה. לגבי הרובי פמפס - האמת שלא חשבתי שאני אוהב אותו ולחלוטין התאהבתי בו ואני זוכרת שאמרת לי שה- Extravagance הוא יפהפה אז הזמנתי והוא מעלף. כבר מרחתי אותו והוא היה מטריף.

    השבמחק
  10. ביתי בת העשרה מאוד אוהבת את הפילינג של ג'ייד. אני "הרמתי" אף . אנסה אותו בעקבות הפוסט המלבב שלך!

    השבמחק
  11. efrat - תקשיבי לבת העשרה שלך , היא יודעת מה טוב! :) אני אמנם מזמן [מזמן] לא בת עשרה [וחבל] ואם אני התנסיתי בו ואהבתי מאוד בטוחה שגם את .
    אני הייתי סנובית של מוצרים , היום כבר לא. לפעמים שווה לפשפש , יש מציאות.

    השבמחק
  12. יש משהו קסום ברובי פמפס. לא סתם הוא אהוב כ"כ על ידי כ"כ הרבה נשים (גם בעלות טעם שונה בדר"כ)
    האקסטרבגנז הוא בדיוק כמו שהוא נשמע :) אני חושבת שהשוגר פלאמס של צ'ינה גלייז הוא ניסיון (נואש) לייצר שכמותו. אבל הוא בהחלט לא מצליח..
    עושה לי חשק לשים אותו.. אולי זה יקרה מחר בערב..

    השבמחק
  13. Meital - אני דווקא מאוהבת בשוגר פלאמס ואני דווקא לא חושבת שזה היה ניסיון ליצר לו דומה...בכלל לא. חבל שהציפורניים שלי גזורות כבר כמה שבועות , אני מתגעגעת ללקים שלי!

    השבמחק
  14. לא הבנתי למה זה מפריע לשים את הלק..
    בכל מקרה אני לא יודעת,מרגיש לי שהם ניסו ליצר משהו דומה ואיכשהו זה נכשל במראה הסופי. אבל הבטחתי לו צ'אנס נוסף שכנראה יקרה השבוע..

    השבמחק
  15. כי הן קצוצות עד הסוף , לא יכולה למרוח על זה לק , זה נראה לא יפה בעיניי. ואת חייבת לשוגר פלאמס אהובי עוד ניסיון. הוא משגע!

    השבמחק
  16. היתה תקופה לאחרונה שהציפורניים שלי היו קצוצות ככה כל הזמן ואני לא חושבת שזה היה עד כדי כך גרוע עם לק, להיפך..

    אני אתן את הניסיון אבל אני תוהה אם אני לא מוטת כבר בדעה שלי לגביו..

    השבמחק
  17. Hello there, just became aware of your blog through Google, and found
    that it is really informative. I am gonna watch out
    for brussels. I will appreciate if you continue this
    in future. Lots of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Also visit my blog post: paydayloans

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן