יום שישי, 5 בנובמבר 2010

Orly Precious Collection - Spring 2011

ואחרי באזז החגים , מתחילות סנוניות ראשונות של קולקציות חדשות לאביב 2011 .  ראשונה מפציעה דווקא חברת ORLY עם קולקציית Precious .




אני חייבת להודות שאין שום לק בקולקציה הזו שתפס לי את העין. אולי אחרי קולקציית Cosmic המהוללת שיצרה היסטריה בפעם הראשונה מזה זמן רב בקרב בלוגריות ולקלקניות נבחרות , ציפיתי ליותר. שום צבע שבקולקציה הוא לא צבע שלא נראה כבר בעבר .
אז מה קרה פה בעצם ? אחרי החגים מזניחים ?! דווקא מקולציות אביב אני מצפה ליותר ... חבל.

לסיכום -פיהוק אחד גדול!

אבל זו אני , ומה איתכן ? אוהבות ?


7 תגובות:

  1. נראה לי שיהיה פה פיהוק קבוצתי אחד גדול. גם אני לא מצאתי שום לק שהייתי אפילו שוקלת לקנות. באמת חבל...

    השבמחק
  2. מסכימה איתך ועם עדן...
    הצמבעים אכן אביביים (למעט שני הקיצוניים הכהים...) אבל לא מחדשים דבר.

    השבמחק
  3. פיהוק אחד גדול גם כן..
    והאמת, גם לא מרגיש לי כזה אביבי..

    השבמחק
  4. לא מלהיב במהט ראשון, אבל אני הייתי מנסה את הכחול השמאלי ביותר(זה שנראה קרמי, לא השימרי), את הטורקיז (שנראה קצת מאובק או שנדמה לי?), ואת האפור/בז' שלידו.

    השבמחק
  5. edenable - פיהוק קבוצתי היה פה באמת... :)

    danra - הצבעים אפילו לא אביביים בעיניי , נדמה לי שנזרקו כמה צבעים לאויר כדי שיצדיקו קולקציית אביב מוכרת.

    Meital - כנ"ל

    Vanity - רק הלבנבן-אפור עוד איכשהו מדבר אליי כי הוא נראה לי חלבי משהו. כל השאר שיעמום...

    השבמחק
  6. הורוד הפנינתי נראה בדיוק כמו seashell, והורוד השני בדיוק כמו it's not me it's you. הכחול השימרי חורפי לחלוטין לדעתי.
    3 הנותרים יכולים אולי להיות בעלי פוטנציאל כלשהו. סווצ'ים יגידו!

    השבמחק
  7. Sandy - הורוד , הכחול , הטורקיזי כולם נראים כמו ורסיה שהיתה כבר בעבר בשינוי כזה או אחר.
    חבל שאין חידוש. גם כשראיתי את הקולקציה של צ'יינה גלייז שעומדת לצאת באביב אני חייבת לומר שממש התאכזבתי ...אין חידושים אחרי קולקציות החגים המפוצצות.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן