יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

Purr By Katy Perry



במהלך השיטוטים היומיים שלי ברשת נחתו עיניי על ידיעה "רועשת" שחזרה על עצמה - קייטי פרי משיקה בושם! זה רק נדמה לי או שהתחילה איזושהי פרי-מאניה ? [ומה בכלל הבאזז סביב הבחורה הזו ? , סברו את אוזניי בבקשה...] .

Anyway , to make a long story short , הגברת פרי משיקה בושם העונה לשם PURR . האריזה החתולית של הבושם הורסת בעיניי , יש לו מראה שובבי , מדליק וסגלגל והוא בהחלט שובה את העין , ואם להיות ממש כנה , כשראיתי את הבקבוק בהתחלה הייתי משוכנעת שזה בקבוק של מוסקינו [שזו מחמאה] . בכל אופן , מי שתחליט לשים את ידה על בקבוק ודאי תרצה לדעת גם איך הוא מריח , לא ? אז הבושם מאופיין בתוים של , נקטר אפרסקים ,תפוחים , פריחת יסמין , וניל , סחלב ועוד כמה תוים מעניינים.

הבושם יושק בלונדון ב- 12 בנובמבר עם קייטי פרי עצמי בהשקה מיוחדת שבה היא גם תחתום על הבקבוקים. רוצו בהמוניכן!

מחיר הבושם יעמוד על 36-65$ לפי גודל הבקבוק [30,50,100 מ"ל בהתאמה] .

אז מה אתן אומרות ? ראשונות , אחרונות או לא טורחות לעמוד בתור ?

9 תגובות:

  1. הבקבוק באמת מתוק, אבל רק מלקרוא את תווי הריח יש לי בחילה...

    השבמחק
  2. Vanity - כן , יש בזה משהו. יותר מדי תוים סוכרתיים למרות שאולי במינון הנכון יכול לצאת מזה משהו מעניין אבל כנראה שלא נדע עד שלא נריח. הבקבוק לעומת זאת , מקסים!

    השבמחק
  3. לא הייתי בונה על בושם סלבריטי להיות "במינון הנכון", אבל כמו שאמרת - עד שלא נסניף לא נדע :)

    השבמחק
  4. הבקבוק מהמם!!!
    לא חובבת חתולים האמת, אבל עדיין!
    ואני חובבת סגול מושבעת אז העיצוב החתולי (בכל זאת) עם הצבע הזה שובר אותי לגמרי!

    אגב, מי זאת קייטי פרי הזאת?
    השם שלא לא היה אומר לי כלום אילולא היתה עושה איזה בז סביב איזושהי קולקציית לקים שצריכה לצאת (דוגרי לא זוכרת איזה..)

    השבמחק
  5. Meital - קייטי פרי היא סוג של זמרת [?!] אהודה מאוד . גם אותי הצבע של הבקבוק שבר והעיצוב...הוי העיצוב המקסים. והבאזז הוא באמת סביב הקולקציית לקים..שלה :) יש לה קולקציה משל עצמה [חטטי בפוסטים של חודש קודם , היה לי פוסט על זה] .

    השבמחק
  6. סליבריטאים אף פעם לא היו הקטע שלי.
    אז לא פלא שלא היה לי מושג (וטכנית עדיין אין לי) מי זאת.
    ואם היא זמרת, המצב שלה "עוד יותר גרוע"
    כיוון שאני לא שומעת מיינסטרים הסיכוי שלי להכיר שכזו די נמוכים..
    לא נורא, אני בטוחה שהיא מסתדרת יפה בלעדי..

    השבמחק
  7. סגול וחתולים זה לחלוטין אני!!! הייתי קונה אפילו סתם בשביל להציג על המדף.

    השבמחק
  8. רחלי - תמתיני עוד קצת , בטח יגיע גם אלינו כמו שאר בשמי הסלב . :)

    השבמחק
  9. סגול וחתולים זה לחלוטין אני!!! הייתי קונה אפילו סתם בשביל להציג על המדף.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן