יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

SABON - מבשם טקסטיל [כי גם לטקסטיל מגיע פינוק!]


לא מזמן קיבלתי מייל ממועדון SABON שמשיק מבשם טקסטיל או בעברית מבשם בדים /בגדים/רהיטים/מצעים ומכיון שאני כמובן לא יכולה לשבת בשקט  בכל הנוגע למוצרים של SABON , אצתי רצתי לבדוק במה דברים אמורים.
נכנסתי לאחד הסניפים האהובים עליי של סבון וריחרחתי . בחנות היו רק שני ניחוחות מתוך שלושה שקיימים ומכיון שהמוצר היה חדש , טרם הגיע הניחוח השלישי .
הניחוחות הקיימים נפלאים - Lavender , Linen , Delicate Jasmine . אני מכירה את ריח ה-Linen ממפיץ הריח האהוב עליי ולכן החלטתי שארכוש אותו , היסמין היה חסר והלבנדר הוא נפלא  אבל אני בכל זאת מעדיפה את ה-Linen שכמו שתיארה לי הבחורה המקסימה שעזרה לי בחנות - הוא פשוט ריח של כביסה נקייה ולכן הוא נרכש מבלי למצמץ.
יותר מאוחר קיבלתי במתנה את המבשם בריח לבנדר ואני יכולה לומר בפה מלא שהוא מדהים לא פחות .



בסבון אומרים כי מבשמי הטקסטיל מיועדים לבישום כל סוגי הבדים בבית - מהבגדים בארון ועד למצעים , וילונות , מזרנים וכיו"ב. הפורמולה היא פורמולה בטוחה שאינה פוגעת בבד או בסביבה [חשוב מאוד!] . 

בואו נדבר קצת על האריזה 

במילה אחת  , מ-ש-ג-ע-ת!!! מדובר על בקבוק זכוכית מאוד מאוד גדול [350 מ"ל] , מעוצב יפה ונקי עם שפריצר פשוט אך נפלא שעושה את העבודה היטב. התזה אחת מפיצה ניחוח עדין ונחה בעדינות על הבד. אני מתיזה על כביסה נקייה שאבד לה קצת ריח המרכך או על בגדים מקופלים בארון וכשנחה עליי הרוח אז לפני שאנחנו הולכים לישון מתיזה קלות על המצעים והכריות והולכת לישון עם ניחוח מתוק ליד האף :) . אני חושבת שדווקא במוצר הזה כדאי שיהיו אריזות Refill כדי לשמור על הסביבה בכל זאת וכדי להימנע מרכישת בקבוקי זכוכית בכל פעם מחדש . SABON , הרי לכם רעיון.

טיפ חשוב : לא להתיז יותר מדי אחרת העדינות תהפוך לריח כבד וחסר פרופורציה . כמובן להתיז מרחוק ובסיום לסגור את הנצרה.

כמה $$$ ?

המחיר הוא 58 ש"ח ל-350 מ"ל וניתן להשיג את המוצר בכל חנויות SABON ברחבי הארץ. המחיר סביר  בהחלט בעיניי ביחס לכמות ולאיכות המוצר וכמובן שלמי שיש נקודות מועדון יכולה תמיד לנצל אותן .

לסיכום 

מומלץ מאוד מאוד! לא רק אנחנו זקוקים לטיפוח , גם הבית שלנו והחפצים שלנו מסביב צריכים את זה , אז למה לא  בעצם ?

16 תגובות:

  1. את האמת שזה בדיוק מה שאני מחפשת קבר היום יקפוץ לסניף על יד הבית, שאלה הריח מרוכז או מעודן?

    השבמחק
  2. באופן אישי, אני מתיזה לארון כמה שפריצים מהבושם הקבוע שלי- גם עושה את העבודה נהדר וגם אין התנגשות מאוחר יותר עם הריח של הבושם :)

    השבמחק
  3. Ksyu - הריח מאוד מעודן. כמובן שאם מתיזים בהגזמה אז הריח יהיה כבד ובלתי נסבל. מספיק 2-3 התזות ממרחק כדי שיהיה ריח נעים.

    אנונימי/ת - הבעיה עם בושם שלעיתים הוא משאיר סימנים וחבל. אני תמיד משתדלת להתאים לבדים/בגדים שלי מוצר מיוחד לבדים. חוץ מזה אני מחליפה בשמים כמו גרביים כך שאני מעדיפה ריח קבוע לבגדים שלי ואם מדובר על הבגדים של הבעל אני בטוחה שהוא יעדיף משהו נייטרלי יחסית ולא להריח כמוני באמצע היום :-P

    השבמחק
  4. גם אני קניתי את המבשם בריח Linen , ואני מרוצה ממנו מאוד. מעולה !!!

    השבמחק
  5. אני מתה על סבון של פעם , כל המוצרים שלהם מעולים הבושם לבגדים הזה נשמע מעניין .הוא בכל הסניפים ?

    השבמחק
  6. דנה - המבשם נמצא בכל הסניפים ככל שידוע לי :)

    השבמחק
  7. בהשראתך, אני מבקרת יחסית הרבה ברשת ומאוד אוהבת את המוצרים :)
    רכשתי את המוצר הזה לפני כחודש אני חושבת. דווקא לקחתי את היסמין שהוא חביב בעיני. אבל לא יודעת אם אני רוצה אותו על הכרית שלי ;)
    קניתי אותו לעזור לי קצת בבישום הספה שגם אם אריק לא מטפס עליה עדיין איכשהו מצליחה להריח לא משהו.. לפעמים אני מתיזה על הכרית שלו וחשבתי לנסות גם באוטו למרות שעכשיו הוא נראה כמו ארגז חול בעעע

    בשני הסניפים האחרונים שביקרתי בהם הסבתי את תשומת לב המוכרות לעניין הזכוכית בתקווה שיעבירו הלאה -
    הצעתי שאפשר יהיה להחזיר בקבוקים (כמו בקבוקי שתיה) ככה אפשר להמשיך לרכוש מוצרי זכוכית אבל לדעת שממחזרים אותם או משהו כזה..
    אמרתי שאני חושבת שזה לא חייבת להיות בתמורה ל"מתנה" ממשית אפילו משהו סימלי, העיקר לחשוב על הסביבה.
    בחנות אחת נתתי את דוגמת הבקבוקים הרגילים ובחנות אחרת נתתי כדוגמה את מאק עם ה B2MAC שלהם.

    השבמחק
  8. Meital- אני שמחה שאת מבקרת בסבון בהשראתי , בהחלט מהנה להיכנס לחנויות שלהם . דווקא את היסמין טרם הספקתי לרחרח אבל אני מקווה שאשלים פערים בקרוב :-). לגבי בקבוקי הזכוכית , אני איתך - יש לך רעיונות מצויינים ואם תרצי אשמח להעביר את הרעיונות שלך ישירות לSABON ואני בטוחה שהם יתייחסו אליהם ברצינות.דוגמת back to M.A.C היא מצויינת והלוואי ובאמת החברות היו מאמצות את הרעיון הזה . חומר למחשבה...

    השבמחק
  9. בהרגשה שלי החברה מאוד מחוברת לקונספט, ואני גם אוהבת את המראה הנקי של המקום (ובכלל לתחושה והריחות).
    יש מצב שהם יהיו קשובים כי סה"כ זה בטח יוצא די חסכוני אם יחזירו להם בקבוקים ריקים..
    ואם נגיד תקבלי חתיכת סבון בגוש בתמורה לכמה בקבוקים סה"כ כל הצדדים יוצאים מרווחים :)
    אולי באמת כדאי לפנות אליהם ישירות ולא רק דרך המוכרות..

    רכשתי כמה מוצרים שלהם ואני מאוד מרוצה. יש לי 3 בקבוקים של ריח שכחתי איך קוראים להם ב 3 ריחות שונים, אחד לכל חדר בבית. וממש מרגיש לי כיף לטייל בבית ולעבור בין החדרים. עזבי אני נהנית להכנס לשירותים לריח הוניל חחחח

    אמא שלי נתנה תשבוחות טובות לקרם גוף (שקניתי לה במתנה) אז נראה לי שבקרוב אנסה גם אותו..
    אני קצת מתעצלת לשים קרם גוף על הרגליים לא ממש יודעת למה.. אולי אם הוא יריח ממש טוב ויהיה ממש נעים זה יעבוד ;)

    השבמחק
  10. אין לי בעיה , אעביר את הרעיון .אני מאוד מסכימה איתך ומחוברת לנושא הסביבה ואני חושבת שזה רעיון טוב [ולא , גוש סבון לא יספק אותי :-P].
    שמחה לשמוע שאני מדרדרת אותך לטובה ולגבי קרם גוף על הרגליים ....למה לא למרוח כבר את קרם הרגליים שלהם ? הוא מעולה ומריח מצויין!

    השבמחק
  11. אני מרגישה ממש דבילית.. חחח
    יש הגיון בקרם רגליים על רגליים!
    רק שאני התכוונתי לשוק ולירך אז אני חושבת שאחרי הכל יותר הגיוני קרם גוף, לא?

    כל עוד שומרים על איכות הסביבה גוש סבון מספיק לי :P
    חוץ מזה שאני גם ככה מעדיפה סבון נוזלי ;)

    אגב, קניתי את הקרם שפתיים ועיניים של קרליין ואני ממש מרוצה בנתיים! זה ממש טוב לשפתיים למרות שזה קצת מוזר כי הטעם מממ לא משהו כזה.
    אבל זה רק מהתרשמות של 3 ימים.

    השבמחק
  12. אל תרגישי דבילית , אני גם לא הבנתי אותך נכון , חשבתי שמדובר על כפות רגליים. לגבי קרליין אני שמחה שאהבת , אני משתמשת בו לעיניים , לשפתיים זה קצת נראה לי מוזר . אני מאוד מרוצה מהקרם יום ולילה שלהם.

    השבמחק
  13. לגבי הקרם רגליים אמא שלי אמרה שיש לו ריח קצת מוזר (זה הקרם הטבעי הזה שלהם) אז לא יודעת אם אני מעדיפה אותו..
    אני משערת שבכל מקרה יותר נפוץ שכפות הרגליים יבשות. אבל אצלי זה הלייזר שעשיתי ברגליים. עכשיו הן סופר יבשות. אני משערת שזה גם פונקציה של גיל... כי לפני הטיפולים ובכלל בעבר לא היה לי אף פעם יובש ברגליים.

    הקרם מוזר על השפתיים אבל הוא עושה את העבודה. אם מקבלים את הטעם המוזר..

    השבמחק
  14. אנחנו מדברות על הקרם הירוק שלהם ? יש לו ריח מעולה! אולי אמא שלך דיברה על הסדרה האורגנית נטולת הריח ? [אם כי אני לא יודעת אם יש להם קרם רגליים] כי הבנתי שהסדרה האורגנית מריחה ממש לא טוב.

    השבמחק
  15. לדעתי זה מהסידרה האורגנית.
    קניתי לה "ערכת נסיעות" שהיה בה קרם רגליים קרם ידיים וקרם גוף.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן