יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

הבולשת ו-Sabon בחורף חם סובב עולם !




זה לא סוד גדול שאני מאוד אוהבת את SABON  (סבון של פעם) , תמיד ממליצה בחום ובפה מלא על המוצרים שלהם וכל ביקור שלי בחנות זו חגיגה .

אז בשל אהבתי הגדולה למותג והרצון שגם אתן תהנו ומכיון ש-SABON משיקה סניפים חדשים בעולם [שזו סיבה למסיבה בפני עצמה] ומכיון שהחורף אוטוטו כאן  - סבון של פעם החליטו להעניק לכן קוראות "הבולשת" ן[וכמובן שאם יש קוראים גברים אז גם אתם מוזמנים] מתנה מענגת לתחילת החורף כדי שיהיה לכולנו חורף נעים ומטופח .

כל שעליכן לעשות הוא פשוט מאוד :



1. ספרו לנו בתגובה לפוסט זה , איזו עיר בעולם היא העיר המועדפת עליכן בעונת החורף ומדוע ? האם אתן מחובבות פריז , עיר האורות הרומנטית בחורף ? או אולי זו ניו יורק והסיילים ?אולי אתן בכלל מכורות לתל אביב , נהנות לראות את הים ואת הגשם היורד בה בחורף .... ואולי אתן בכלל טיפוס של אספרסו קצר וחם ברומא ? ....
2. הצטרפו לרשימת ה-Followers של הבולשת
3. הצטרפו לדף הפייסבוק של הבולשת
4. הצטרפו לדף הפייסבוק של SABON


***עדכון*** 


לאור בקשות רבות במייל , ייחשבו בתחרות גם התגובות של אלו שאין להם פייסבוק .
בבקשה לא להשאיר תגובות אנונימיות כדי שאדע למי לפנות במידה והתגובה תיבחר. 

המקום הראשון שישכנע אותנו וייתן את הנימוק המעניין/מצחיק/מרגש/מרתק , יזכה בגיפט קארד בשווי 300 ש"ח למימוש ברשת SABON. בנוסף , יהיו עוד 5 זוכים/ות [!!!] בגיפט קארד בשווי 50 ש"ח כל אחד למימוש ברשת SABON . 


כן כן , יהיה שווה! :-)



אודות SABON




"החנות הראשונה של 'סבון של פעם' נפתחה באמצע שנות התשעים, ברחוב שינקין, בליבה של תל אביב. מאז, גדלה אותה חנות והיתה לרשת בינלאומית בשם SABON , המונה מעל ל- 90 חנויות ברחבי העולם: ניו-יורק, טוקיו, אמסטרדם, רומא ועוד. כל מוצרי SABON מיוצרים ונארזים בישראל ומהווים גאווה למלאכה וליצירה הישראלית ברחבי העולם"

וכדי שקצת נתחמם אני מציעה לכן לקרוא את רשומות SABON שלי [גם כאן] כדי לתכנן מה כדאי לכן לקנות אם וכאשר תזכו .

התחרות תערך מהיום  24/11/10 ועד ליום 8/12/10 בחצות. שמות הזוכים יפורסמו ב-9/12 .


אז קדימה , אנחנו רוצים לשמוע איפה אתם/ן אוהבים/ות לשהות בחו"ל בחורף ! אם יש לכן עוד מה לספר לי , הרגישו חופשי  לספר לי בתגובות. מבטיחה לקרוא הכל.

ובינתיים שיהיה לכולנו Perfect Day :)










תקנון התחרות :
1. כללי
1.1. התחרות ("התחרות") היא תחרות לבחירת הנימוק הטוב ביותר/המרגש/המצחיק/המעניין שיוצג על ידי המשתתפים בתחרות. 
1.2. התחרות נערכת לגולשות "הבולשת".
1.3. המשתתפים בתחרות פוטרים בעצם השתתפותם את עורכיה מכל טענה הנוגעת לבחירת הזוכים וחלוקת הפרסים ומדרישות למתן הנמקות לבחירה.
1.4. בתקנון זה יכול וייעשה מטעמי נוחות שימוש בלשון נקבה או בלשון זכר, אך הכוונה היא הן לזכר והן לנקבה, באחד או רבים לפי העניין.
1.5. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין התקנון לבין כל פרסום אחר, מכל סוג ומין, למעט הודעה כאמור על שינוי תנאי התקנון, יגברו הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה. 
1.6. לעורכת התחרות הזכות לקצר, להאריך, להשהות ו/או לבטל את התחרות מכל סיבה שהיא, וכן לשנות את כלליה ותנאיה בכל דרך שתמצא לנכון. 
2. הגדרות
2.1. תקופת התחרות: מיום 24/11/2010  ועד יום 8/12/2010 בחצות. פרסום שמות הזוכים יעשה ביום 9/12/10 .
2.2. הפרס הראשון בתחרות: כרטיס מתנה [גיפט קארד] בשווי של 300 ש"ח בלבד לרכישת מוצרים ברשת SABON . 
2.3. הפרס השני בתחרות: 5 כרטיסי מתנה [גיפט קארד] לחמישה גולשים נוספים בשווי 50 ש"ח בלבד כל אחד.
2.4. הבחירה תערך ע"י "הבולשת" ו/או אנשים נוספים שימונו על ידה לשם בחירת הזוכים.
3. השתתפות בתחרות
3.1. המשתתפת תעלה תגובה לפוסט זה ובו תספר איזו עיר בעולם היא אוהבת בעונת החורף.
3.2. המשתתפת תצטרף לרשימת העוקבים לבלוג הבולשת.
3.3 המשתתפת תצטרף לדף הפייסבוק של הבולשת.
3.4. המשתתפת תצטרף לדף הפייסבוק של SABON . 
3.5. ההשתתפות בתחרות הינה בגדר הסכמה לתקנון זה על כל חלקיו.
4. בחירת הזוכים
4.1. עם תום תקופת התחרות יבחרו הזוכים מבין כלל התגובות שהועלו במשך תקופת התחרות על ידי המשתתפות.
4.2. הזוכה במקום הראשון והזוכים בחמשת המקומות הנוספים ייבחרו על ידי  הבולשת או מי מטעמה  לפי שיקול דעתה הבלעדי, ללא חובת הסבר או הנמקה.
4.3. שמות הזוכים יפורסמו ע"י הבולשת בדף הפייסבוק ובפוסט [רשומה] מיוחדת שבה יופיעו שמות הזוכים.
5. מימוש הפרסים
5.1. הבולשת תודיע  לכל הזוכים על זכייתם באמצעות דף הפייסבוק  ו/או באמצעות רשומה מיוחדת בה יפורסמו שמות הזוכים.
5.2. הזוכים ימסרו כתובת למשלוח דואר בהודעה למייל כפי שתשלח אליהם.
5.3. על הזוכים להעביר לעורכות את כתובתם בתוך חמישה ימי עבודה לאחר קבלת הודעת הזכייה.
5.4. זוכה אשר לא יעביר את פרטיו בתוך אותה תקופה, יאבד את זכותו לפרס ובמקומו יבחר זוכה אחר.
5.5. כרטיסי המתנה יישלחו אל בתי הזוכים בתוך 30 ימים מיום הזכייה.
5.6. יובהר כי הזכייה בפרס כלשהו מזכה את הזוכים כמפורט בתקנון זה בלבד. הזוכים פוטרים בזאת את עורכת התחרות ו/או כל מי מטעמה מכל חבות ו/או אחריות בכל הקשור בפרסים, התאמתם ו/או תקינותם, במישרין או בעקיפין.
5.7. חובת עורכת התחרות הינה אך ורק למסירת הפרסים לזוכים כהגדרתם בתקנון זה בלבד.
5.8. הפרסים הינם אישיים ואינם ניתנים להעברה ו/או החלפה ו/או פדיון ו/או המרה בכסף ו/או לקבלת זיכוי תמורתם.
5.9. במידה ולא יממשו הזוכים את זכייתם מכל סיבה שהיא, לא תהיה להם כל זכות לדרישת פיצוי כלשהו, או לשינוי מהות הזכייה. עורכת התחרות תהיה פטורה בכל מקרה, מכל פיצוי שהוא.
5.10. ההשתתפות בתחרות כמוה כויתור סופי ובלתי מותנה על כל טענה, דרישה ו/או תביעה כנגד עורכות התחרות בקשר לתקלות ו/או פגמים ו/או לחוסר שביעות רצון ו/או לחוסר התאמה כלשהו ו/או לעגמת נפש אשר עלולים להיגרם בקשר עם זכייה בפרס.

45 תגובות:

  1. אני אוהבת את פאריס בחורף בגלל הקרפ החם מגדל אייפל והשופינג :)

    השבמחק
  2. אני אוהבת את פרג הקסומה בחורף, חורף אמיתי עם שלג וקור אימים.לשבת בבית קפה בפרג ולהסתכל מבעד לחלון על השלג שיורד ואז לחזור לארץ להפשיר קצת...

    השבמחק
  3. אני רשומה ב followers וחברה בעמוד הפייסבוק שלך ושל סבון.
    האמת שמבחינתי חורף הכי כיף להתכרבל בשמיכה עם כוס שתיה חמה וספר (קינדל ;)) ובכל זאת, הנה סיפור שכזה על פראג בחורף.

    אחרי השירות הצבאי שלי נסעתי לפראג עם מי שהיה בן זוגי דאז. לא הסתדרנו באופן כללי וגם לחופשה הזאת טסנו ביחד כי כבר היו כרטיסי טיסה ביד.. אני זוכרת שהיה חורף וציפינו לקור כלבים אמיתי כמו שאירופה יודעת לייצר ובכל זאת המעלות לא הסכימו לרדת אפילו לא עד ה 0..

    העיר היתה מהממת! זאת היתה הפעם הראשונה שלי בחו"ל ואין ספק שהחוויה היתה שונה מכל מה שהכרתי. בטח לא לדבר את השפה והעובדה שהמקומיים לא בדיוק שולטים באנגלית...

    עם זאת, אם אני צריכה לעצום את העיניים ולהזכר בחוויה שהיתה עבורי פראג ובכלל הטיסה הראשונה שלי מה שאני זוכרת זה את עצמי הולכת ברחובות פראג לבד ובוכה.
    התחושה הזאת של ללכת במקום שלא מכירים אותו, התחושה הזאת של הלבד שמקיף אותך מכל הכיוונים, הגשם הקר שמטפטף על הראש.

    מידי פעם עולים בי זכרונות נוספים מהעיר עצמה. אבל הזיכרון הרגשי שלי תמיד יהיה ללכת בגשם לבד.
    הייתי רוצה לטוס לשם שוב, לראות את העיר הזאת בעיניים פחות עצובות. אבל איכשהו זה לא ממש מצליח להכנס ל To Do List שלי.

    השבמחק
  4. אני מחוברת לרומא בחורף כי זה מזכיר לי את הצעת הנישואים שלי . הריחות של העיר , הקפה , העוגה והטבעת שנשלפה מחזירים אותם אחורה בזמן לרומא שאליה אני תמיד נהינת לחזור.זכרון מתוק

    השבמחק
  5. הימים ימי סוף דצמבר, בדיוק בין הכריסמס לסילבסטר. כיאה לזוג ישראלים תאוויי אווירת חו"ל ומעט שופינג, שמנו פעמינו פריזה.
    עם הנחיתה בעיר האורות באישון לילה התברר שחלה טעות קלה בקריאת התחזית, ומעט קריר משציפינו. אבל מיד החלטנו בעוז - מזג האוויר לא יוכל לנו !
    למחרת בבוקר התברר שצדקנו כשראינו מהחלון מכוסה האבק והפיח שמיים בהירים, גם אם אפורים קמעה.
    אז יצאנו.
    העיר - מרהיבה. מהממת ומוארת מתמיד, וקפואה למשעי.
    כמובן שעטינו מחלצות בהתאם (בהתאם לתחזית בחיפה, מסתבר), קרי: חולצת טריקו דקה ומעיל צמר, ויצאנו לתור את עיר העורות. וגם האורות.
    ביום הראשון היינו בלובר. אחרי הלובר שיחקנו אותה מיטיבי לכת והלכנו עד שער הניצחון. היה קר ויבש והחלטנו שאכן, יש להתעטף היטב אבל זה ממש לא נורא.
    בערב שמנו לב שיש לנו כוויות קור קלות על הלחיים. בעלי ניסה להגיד משהו עוין על מזג האוויר, אבל אני טענתי בעוז שזה חלק מהכיף והוא סתם פארטי פופר.
    ביום השני נסענו ליורו דיסני. יוהו ! אין כמו יורו דיסני. טסתי אחוזת אמוק למתקן הראשון שראיתי. לא ממש בדקתי על מה אנחנו עולים, מסתבר שלמתקן קראו "אינדיאנה ג'ונס לופ דה לופ". זה כשלעצמו היה צריך להדליק כמה נורות אדומות.
    זניחים הם עשרת התקפי הלב שעברתי בדרך. מה שיותר קריטי כנראה הוא להסתחרר באוויר הקפוא בשטח פתוח בגובה של 10-20 מטר, ככה , לופ דה לופ.
    בהיעדר אנרגיות לעלות על מתקנים אחרים ישבנו שם במזללה דוחה והשתעלנו זה על זו תוך לעיסת שניצל מקביל לטבעול, רק עם ארומה צרפתית.
    את הדרך חזרה עשינו כבר בצלעות דואבות (מהשיעול) ובפנים שורפות (מהיובש והרוח) ושולי מכנסיים לחים (מהגשם הפתאומי), אבל מה, לא נקנח באיזה שוקו באחד מבתי הקפה של השאנז אליזה ? איך לא ?
    אז קינחנו. בחוץ, ליד פטריית חימום עם שמיכת פליז. האווירה היתה מהממת ומוארת, כאמור. גם את האפים המאדימים שלנו קינחנו, פה ושם, אבל לא התרגשנו. זה בטח סתם מהרוח.
    במקלחת התגלו אי אילו כוויות קור על הרגליים. אז מה ? אם טיול אז עד הסוף.
    בלילה נשמעו חרחורים מכיוון הבעל. גברים. טיפת רוח וגשם והם נמסים.
    למחרת כבר היה ברור כשמש - האיש חולה. אני משחקת אותה קולית, כי אני אישה. עשויה מברזל. קצת נזלת לא תפיל אותי ! יצאתי בנחישות וברגישות לכיוון בית המרקחת הסמוך, לא לפני שנסעתי עד השאנז אליזה כדי לחפש בית מרקחת בסטייל . לא היתה נפש חיה ברחוב (שבת מוקדם בבוקר). רק אני , השיעול הרדוף שלי וחתולים שחיטטו בפחי הזבל. איש מאיתנו לא הצטיין ביותר מדי סטייל.
    כשכבר הגעתי לבית המרקחת הסברתי לרוקחת: "איי הב א קוף".
    "מאדאם" היא שאלה אותי "דו יו הב א ווט קוף, אור א דריי קוף ? "
    לרגע לא הבנתי מי זאת מאדאם , אז השהיתי את התשובה. עד שהרוקחת נהמה קצת, אז עניתי :
    "אואאההה".
    כזה קוף.
    ומאז ועד היום, פריז נשארה אהובתי הלא מושגת, הבלתי ממומשת, האפורה, היפה, המוארת והנהדרת.

    השבמחק
  6. חיפה בחורף, מתחת לפוך על הספה בסלון, עם קפה שזה עתה הגיע לטמפרטורה מאפשרת לגימה, תכניות גילטי פלז'ר בטלוויזיה וגשם שמטפטף בחוץ על הואדי. וכשהגשם מפסיק, יוצאים למרפסת לנשום אוויר צלול של ואדי שזה עתה נשטף והעצים ירוקי-העד מקבלים גוון מדהים כזה, הכי ירוק שאפשר, והים בקצה הואדי אפור כמו השמיים. אפור לונדוני כזה שבא לבקר.
    זה עתה עברתי לת"א והקיץ לא נגמר. אני סנטימנטלית.

    השבמחק
  7. אני רשומה כעוקבת בבלוג הזה וגם הצעתי לך חברות בפייסבוק.
    אוהבת את פאריס ורוצה לנסוע לשם...
    הייתי בפארקיס עם הוריי לאחר הלימודים ולפהני הצבא (הייתי עתודאית) וחשבתי לעצמי שזה מקום לנסוע עם בן זוג ולא עם ההורים. אלא שחבר לא היה לי אז (והייתי כבר בת 22...:-()
    רשמתי לעצמי הבטחה שכשאני אחגוג 10 שנות נישואין אחזור לחופשה בפאריס עם בעלי שיחיה.

    עברו הימים, ונולדו לי ילדים, ובני הבכור שהיה אז בן 7 הוא אוטיסט. לא היתה אפשרות להשאירו ולנסוע לחופשה בפאריס. בקושי יצאנו ליומיים בצימר פה ושם...
    לפני 3 חודשים הוא עבר לגור בדיור חוץ ביתי (מה שנקרא - הוסטל) ולפני כמה ימים לראשונה נסענו עם שני הילדים לאכול יחד במסעדה כמו משפחה נורמלית...
    מקווה שעוד ייצא לי להגשים את החלום ולבלות שבוע כיפי בחורף בפאריס...

    השבמחק
  8. אני רשומה ב followers וחברה בעמוד הפייסבוק שלך ושל סבון.
    אני אוהבת את ניו יורק בחורף.
    הפעם הראשונה שהוריי לקחו אותי לחו"ל הייתה לניו יורק.
    יצא שבאותה שנה שלושת החגים הגדולים של שלושת הדתות יצאו יחדיו (חנוכה, קריסמס ורמאדן)
    ניו יורק הייתה מהממת.
    בכל בית היה עץ אשוח, ובחלק היו גם חנוכיות.
    ברוקפלר קיבלנו חנוכיות מבית חב"ד.
    היה מדהים!!

    רותי- אני מאמינה שתגיעי לפאריז. את מדהימה!

    השבמחק
  9. אני הכי אוהבת את לונדון בחורף. קודם כל, לונדון מזכירה לי את הילדות: הייתי מטיילת שם המון כשהייתי ילדה, עם ההורים שלי. במוזיאונים, ברחובות... הכל.
    חוצמזה, לונדון בחורף היא היעד הראשון שבעלי ואני טסנו אליוכשעוד היינו חברים והיעד האחרון שבו היינו בו וגיליתי בה שאני בהריון עם הילדה השניה שלנו!
    בקיצור, לונדון בחורף - זה רק זכרונות טובים ונעימים.

    השבמחק
  10. אני הכי אוהבת בחורף את ... רמת גן :)
    אין כמו הבית שלי, ביום חורפי וסגריר להתכרבל עם בן הזוג המקסים וצמד הכלבלבים המדהימים שלי!
    אין כמו ההרגשה של חום ואהבה אינסופיים מההולכים על ארבע האלו, לדעת שעד לפני כמה חורפים הם נאלצו לבלות בקור ובגשם, וכיום יש להם מיטות ושמיכות חמות ונעימות ...
    המחזה שמצד אחד החלון עם הגשם והברקים ומצד שני לראות את השניים שלי מכורבלים אחד עם השני, ואני יודעת שהם מאושרים, טוב להם ונעים להם, זה עושה לי את החורף הכי מאושר :)
    ובזמן שהם מתכרבלים להם, אין כמו לשים את הראש על בן הזוג, להדליק את הטלוויזיה, להתכסות בשמיכה, ולהירדם תוך כדי הסרט ... :)
    מעבר לזה, הכי כיף גם להיות בפארק הלאומי אחרי הגשם, כשהכל עם ריח נקי, ריח חורפי, ולתת לשובבים להתרוצץ ולקפץ במדשאות! לא יאמן כמה שהם אוהבים את הריחות של החורף...
    בקיצור, אין כמו החורף בבית - ברמת גן!

    השבמחק
  11. סופגניה שמנמנה25 בנובמבר 2010 בשעה 10:43

    לונדון העיר שלי שאותה אני בוחרת. לונדון היא אפורה , יפה ,גשומה ומעניינת. יש לה מזג משלה והיא אחת הערים שהחורף שולט בה כמעט כל השנה . אני מאוד אוהבת חורף וקור ואני לא טיפוס של קיץ ובגלל זה אני חושבת שלונדון נכנסה לי ללב . מספיק לי כוס תה עם חלב חם ביום גשום ומיד אני מחייכת. הייתי בלונדון חמש פעמים ובכל פעם נהניתי יותר ממקודם אז לונדון היא העיר שלי.

    השבמחק
  12. טוב אז אני אוהבת את ניו יורק כי פשוט אין כמו ניו יורק זה עיר שאני תמיד מתגעגעת אליה במיוחד בחורף עם השלג ורוקופלר סנטר וקפה בסטארבקס והסיילים במייסיס ואיך כל העיר מתקשטת כ"כ יפה לקראת הכריסטמס...מדהים! ויש ריח של חורף ואווירה אחרת:-)

    mail: talichen86@gmail.com

    השבמחק
  13. אהלן הבולשת.
    1. עשיתי הכל עפ"י ההוראות.
    2. לגבי אירופה בחורף אני אוהבת את הסיילים שלפני חג המולד ואת אווירת חג המולד ברחובות. זה באמת לא משנה לי אם זה לונדון, פריז, אמסטרדם או רומא העיקר לעשות את אירופה ולחזור עם שלל.
    3. חלוקת המתנות שלך בדיוק ביום ההולדת שלי, אז זה יהיה משמח עבורי באופן מיוחד.
    4. ההגרלה שלך מפיצה ריח טוב.

    השבמחק
  14. ובכן!!
    לדף הפייסבוק שלך ושל סבון הצטרפתי כבר.
    ואני עוקבת.
    והחלטתי לכתוב שיר!

    "החורף בניו יורק
    נראה לי קצת רחוק
    כל הקור הזה, אין שמש בשמיים
    זה ממש לא תורם לי לדלקת הברכיים.

    פריז זה קצת יותר נחמד
    אבל בטח שלא לכל אחד
    הרומנטיקה וכל הקיטש
    יכולים לגרום לי להקיא על הכביש..

    בכלל, חו"ל זה כיף מאוד
    אבל לי הכי כיף בארץ לחיות.
    לכן, אני מודה,
    החורף בארץ - מבחינתי הוא אגדה!!

    לא בתל אביב, ההומה והסואנת
    אלא בבית, בפתח תקווה, עיר מגורי המהממת (בטח D:)

    אין כמו לישון בבית במיטה
    מתחת לפוך עם אחותי הקטנה
    ואז לאכול המון מרקים
    (במיוחד מרק סולת ומרק.. חצילים! באמת!)

    אני יכולה עוד הרבה להמשיך ולכתוב
    אבל בקיצור - בישראל הכי טוב!!



    בהצלחה לכולם :]
    zoharm89@gmail.com

    השבמחק
  15. אמנם לא יצא לי להיות בחו"ל בחורף אף פעם,אבל אני מניחה שזו ללא ספק לונדון.
    אני אנגלופילית ברמות (אנגלופיל הוא אדם שאוהב את בריטניה),וראיתי לא מעט סדרות בריטיות,שבין השאר מתרחשות בלונדון,בחורף.
    אני מניחה שהשילוב של השלג,הקישוטים של הכריסמס והמבטא הבריטי הכבד יכול להפוך אצלי כל חורף קר ומייאש לחורף מושלם.

    השבמחק
  16. הצטרפתי לעוקבים, אוהדת את הדף של הבולשת וגם של סבון.
    אני מאוד אוהבת את לונדון.
    גם האווירה, וגם הסיילים, ובכלל היא אחת הערים האהובות עליי, למרות שבחודש הבא אני צפויה להיות לראשונה בניו יורק בלי נדר, אז אי אפשר לדעת.... :)

    השבמחק
  17. היי, עשיתי את כל ההוראות: הצטרפתי לעוקבים ולדפים של סבון והבולשת בפייסבוק

    אני מאוד אוהבת את ירושלים בחורף, אתם בטח שואלים למה בחרתי אותה ולא עיר בארץ אירופאית או אמריקאית
    כי אותן, ברור שכולם אוהבים: סיילים, שלג, קישוטים של קריסטמס ועוד
    אבל

    בירושלים שלנו רואים מאפיינים של שלוש הדתות, מה שהופך אותה לקסומה בכל עונות השנה.

    ובחורף בעיקר כשכבר יורד שלג בה, זו סיבה מעולה לעלות אליה ולראות את העיר המהממת הזאת הופכת ללבנה. וכן, זה דורש לעמוד בפקקים אינסופיים אבל אין על החוויה החורפית הזאת, על כדורי השלג שזה עתה נוצרו ועל קפה מהביל בארומה כשאת עטופה צעיף, מעיל, כובע ומגפיים :)

    השבמחק
  18. חורף ...
    את החורף בחול אוהבת בניו יורק ובמרילנד ארה"ב החודשים האהובים נובמבר ודצמבר.
    בארץ ... אני אוהבת את החורף ברמת הגולן ובירושלים, קרוב לבית ומרגיש כמו חו"ל , הכי כף למצוא מסעדה טובה עם מנת מרק מפילה ולעמוד בחוץ בקור לעצום עיניים ולקחת אויר מלוא הראות ...תענוג

    השבמחק
  19. אני אישית לא אוהבת את החורף וגם אף פעם לא הייתי בחו"ל אבל אם כבר חורף ובחו"ל - הייתי שמחה להיות באיטליה!!! לאכול מלא ספגטי ופיצה חמים וטעימים ואז לקנח בגלידה קרה באחת מהמסעדות הרומנטיות שיש שם ♥
    אוף, עכשיו ממש עשיתי לעצמי חשק להיות שם :))))

    השבמחק
  20. כמה עצוב... בחודשים האחרונים אני מרגישה יותר ויותר שרוב הדברים השווים מחייבים השתתפות בפייסבוק. מה יעשו אלה שאין להם?? ממש עולם מקביל נפתח שם...

    אבל אחלה תחרות ואם אני כבר כותבת תגובה - מעולם לא הייתי בחו"ל בעונת החורף, אבל תמיד רציתי לבדוק את לונדון בתקופה הזו. הרוב אומרים שקר אבל לא נורא, ויש כאלה שאומרים רק שקר, אבל משהו בתקופה הזו קורץ לי - להסתובב עטופה במעיל, בכובע ובכפפות, למות מחום בתחתית (זו השערה שלי שיהיה שם חם גם בחורף של ממש), אבל להרגיש את הקור בפנים בחוץ. איכשהו, נראה לי שאפילו הקור יהיה כיפי כשזה בלונדון...
    יש לי מעיל שקניתי בלונדון בגיל 16 (בחישוב קל, המעיל בן 13 שנים!), והייתי רוצה לקנות לו תחליף גם בלונדון.
    אולי בקרוב...

    Pie and Cactus

    השבמחק
  21. העיר האהובה עליי בכל העונות היא ריו דה ז'נירו -העיר הכי יפה בעולם!
    כשכאן חורף שם קיץ
    ובעצם, בקיץ שלהם יורד יותר גשם מבחורף שלהם.
    כשסמלה של העיר - הפסל של ישו בהר הקורקובדו מכוסה בענן - מכל מקום בעיר רואים שהיום זהו יום חורפי.
    מה שכיף בה שגם כשיש גשם חם ולא משנה מהי העונה!

    השבמחק
  22. העיר האהובה עלי בחורף היא ניו יורק. אני מתה על העיר הזאת, במיוחד בחורף בגלל הסיילים, השלג, התרבות, השוקו חם והאמריקאים. לא מזמן חזרתי משם ועכשיו גרמת לי להיזכר ולהתגעגע מחדש :)

    השבמחק
  23. טוב ....
    העיר שאני הכי אוהבת להיות בה בחורף ,היא בוייסי שבארה"ב. בוייסי היא עיר הבירה של איידהו. כדי להגיע לבוייסי צריך לקחת 3 טיסות (מתישות) ולוקח סה"כ 24 שעות להגיע לשם, עם המתנה בשדה וכו'...
    עכשיו תשאלו את עצמכם , מה לה ולמקום הרחוק הזה??
    ובכן אחותי הגדולה מצאה את החצי השני שלה שם..
    כן כן אחותי היא מחלוצות ההיכרויות באינטרנט ולא דרך אתר היכרויות ...לפני 13 שנה היא הכירה אותו בקבוצת מעריצים של להקת "קווין". לפני 13 שנה כל העניין לא היה הכי מקובל שבעולם ... בכל מקרה כל מי שהתייאשה איפה המכסה שלה,לכו תדעו אולי זה במרחק כמה טיסות מפה או אולי מתחת לאף ממש :)
    בכל מקרה , נסיעה כזו לא עושים כל יום מן הסתם אבל כשמגיעים לשם , משתוללים ובגדול. בכל זאת לא כל יום מגיעים לארה"ב ,שם הכל בגדול. אם זה הסופרים הענקיים ששם יש מעבר שלם רק לגלידות ,ואין יותר טעים מגלידת וניל עם ארנבוני חמאת בוטנים גם בחורף. יש בבוייסי המון חנויות ,אחותי אומרת שאפשר לחיות חיים שלמים ועדיין לא להספיק לראות ולבקר בכולן. מצאתי שם חנות מדהימה אאוט לט של ניין ווסט ואפשר למצוא שם תיקים במחירים מצחיקים פלוס. אתם בטח יכולים לתאר לעצמכם 2 אחיות שלא נפגשו הרבה זמן יוצאות לסיבוב שופינג סוער. בלאגןן !!!. אפילו פעם אחת קניתי שם 7 תיקים ,זה היה בסביבות הקריסמס ,המוכרת שאלה אותי , "זה למתנות?" ,עניתי לה : "כן ,מתנות בשבילי". בקיצור ההמלצה שלי היא לנסוע עם 2 מזוודות אחת מלאה והשנייה ריקה ולשים אותן אחת בתוך השנייה.
    לא יודעת אם הצלחתי לשכנע אתכן לבקר בבוייסי איידהו , אם כן נהדר ואם לא ..לא נורא יותר חנויות בשבילי :)

    כמובן שעשיתי את כל הנדרש : נרשמתי,עקבתי,חיבבתי
    בהצלחה לכולן 3>
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  24. שלום לך,
    העיר המומלצת לשהות בחורף, היא קרייסטצ'רץ' בניו זילנד. עיר ציורית וחורפית מאוד. אני מעריץ ותיק של החורף והקור האימתני בשילוב עם אנשים מקסימים ונופים מרהיבים רק העצימו את החיבור שלי למקום.
    תודה לך על התחרות,
    הצטרפתי לשני הקבוצות בפייסבוק ועוקב אחר הבלוג.
    nimrody82@walla.com

    השבמחק
  25. אני הכי אוהבת בחורף לנסוע לפריס
    גם לחגוג יומולדת וגם לראות את הקישוטים בקריסמס
    ובסליבסטר לראות את הזיקוקים והמופע ליד אייפל
    העיר רומנטית מאוד
    להסתובב בצ'אנדליז'ה
    הרחוב הכי מפורסם בפריס
    ויש שם מופעי מולנרוז' או לידו

    כדאי וממולץ רק תצדידו במעיל חם צעיף וכפפות
    שרית נחום ארוילי
    Tiger_sr@walla.com

    השבמחק
  26. העיר המומלצת שלי לחורף?
    ללא ספק פריז הרומנטית.
    יש משהו בטיפות הגשם הקרירות, בבקרים האפורים ובבגדי החורף הארוכים שגורם לך לברוח למקום הכי מנוגד לזה - החום והמגע האנושי.

    ובגלל זה לדעתי פריז היא רומנטית בכל עונות השנה ולאו דווקא כשהשמיים בהירים והטמפטורה גורמת לנו לחייך.. ;)

    mor1144@gmail.com
    אני עוקבת אחרייך ועשיתי את כל הפעולות הנדרשות [;

    השבמחק
  27. העיר המועדפת עליי בחורף היא- ירושלים.
    אני חושבת שמכל הערים בארץ הקטנה שלנו, ירושלים המיוחדת ביותר וובחורף עוד יותר יפה ובמיוחד כשיש שלג המשתרע על העיר כולה, העיר היפה בתבל. עטופה בלבן כשגגות הרעפים מכוסים בשלג מרהיב. פסגות ההרים הבוהקות למרחוק. העיר ירושלים חוגגת חגיגה בלבן כמו כלה ביום חופתה.
    שלג עוטף את הרחוב בלובן צח, את העיר העתיקה, שכונות העיר בנויות על הגבעות כאשר ביניהן נמתחים עמקים וואדיות וכשכל זה מושלג, זה כ"כ מיוחד!
    עיר מדהימה ומיוחדת
    לא סתם היא עיר בירתנו.
    mor-le@zahav.net.il
    נוספתי לכל הקבוצות בפיסבוק :)

    השבמחק
  28. העיר הכי יפה בחורף היא בהחלט פריז.
    פריז רומנטית תמיד, אבל בחורף אי אפשר שלא להתאהב! פריז היא עיר שכדאי מאוד לבקר בה בחורף, יש בה אווירה קסומה ורומנטית עוד יותר מבדרך כלל, ספל שוקו חם, יין אדום וטוב, ערמונים קלויים על האש והאורות של שאנז אליזה שנוצצים בחושך. האוכל והשוקולד מענגים כפליים ויש המון מה לעשות. אתרי התיירות המוכרים לובשים צורה חגיגית ומזמינה. אם נהיה ממש קר או אם יורד גשם אפשר להתחמם באחד מבתי הקפה הרבים עם ספל מהביל של שוקולה מתוק ובחג המולד נכון שמשמעותו לא אומרת לנו הרבה, אבל פריז היפיפה והקסומה מתעטפת בתקופת החגים בקישוטים ובחיוך ענק. לפני כנסיית נוטרה דאם מוצב עץ אשוח ענק ומקושט לכבוד כריסמס והעיר כולה מקושטת באורות נוצצים.אפשר להצטלם לצד עץ חג המולד הכי גדול והכי מרשים של פריז בערב ראש השנה האזרחית החדשה, מגוון עצום של מסעדות וארוחות משובחות, לטייל באזור המושלג ההמוני המתנשק למרגלות מגדל אייפל, או עם מאות האלפים שפותחים בקבוקי שמפניה תחת שער הניצחון :)
    מאוד מיוחד בחורף!
    :)
    arilev11@walla.com
    הצטרפתי לכל :)

    השבמחק
  29. הפכתי לעוקבת, ועשיתי לייקים :)

    העיר האהובה עלי היא ניו יורק. ללא כל ספק.
    ללכת ברחובות מוקדם בבוקר ביום חורפי (עם מעיל כמו שצריך), בלי יעד מדוייק ולראות את העיר המדהימה הזו מתעוררת. להרגיש שכל שאיפה של אוויר קפוא ממלאת אותי במשהו הלא מוגדר הזה, שגורם לי להרגיש חיה יותר מאשר בכל מקום אחר.

    השבמחק
  30. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  31. אני אוהבת חורף וברוצ'סטר, ניו יורק יש הרבה שלג וכיף לצפות בו מבעד לחלון בתוך הבית החמים. גם אני עוקבת ועשיתי לייקים.

    השבמחק
  32. I think the best place to be in the middle of winter is Israel but if I had to choose it would be Toronto! Toronto is a great city with lots of interesting museums, art galleries and fun restaurants and coffee shops – oh, did I mention great shopping at the Eaton’s Center and down town? Toronto in the winter is a fairy land and if you go down to the harbor front you can skate on the lake in the middle of the night under a full moon – romantic!

    Gotta love Toronto!

    השבמחק
  33. אני הכי אוהבת את ירושלים בחורף.
    אויר הרים צלול כיין, עם קור אירופאי שאין בעוד אף מקום בארץ, משולב באפרוריות חורפית, יחד עם ערב רב של אנשים מכל הגוונים והשפות, קדושה וחמימות של לב יהודי, שחם גם בחורף...

    השבמחק
  34. אני לא בחורה עירונית.. (אלוהים יודע איך התגלגלתי לעיר שאני גרה בה...)
    ולכן המקום הכי כיפי בעיני בחורף הוא הר הבנטל ברמת הגולן
    אין כמו לצאת ביום חורף סגרירי לעלות לרמת הגולן לראות את כל הנחלים שוצפים וגועשים.. לטפס לאט לאט אל הר הבנטל כי בקושי רואים בגלל הערפל.
    להגיע אל החניה וללכת מהר על השביל ישר אל תוך בית הקפה "קופי ענן"..
    להזמין מרק מהביל עם לחם טוב ליד, מוסיקה שקטה, חברה נעימה עם בן הזוג והשלג מתחיל לאט לאט לפול על החלון..
    ממש שוויץ במרחק נסיעה

    השבמחק
  35. העיר האהובה עלי בחורף (במידה וקיים חורף במדינה שלנו) היא ירושלים, עיר של פלא וקסם , התמונה שעולה לי לראש היא - להתהלך ברחובות העיר, אבן ירושלמית, עתיק מול חדש, היסטוריה של מאות שנים טמונה בכל אבן בעיר, בכל נשימה שאני לוקחת, זו עיר שזורמת בעורקי ואני פשוט מאוהבת בה, זכיתי לגור על פסגת הר שכשיורד שלג אנו נהנים מהפתיתים הראשונים, אפילו מהערמות הקטנות שבכל מקום אחר בעולם אולי יעלו גיחוך אבל אצלנו הן מעוררות התרגשות. עשיתם לי חשק לגשם! שיבוא כבר...
    orna shem tov
    http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=526717571

    השבמחק
  36. לפני כאלף שנים היו בדרום אירופה כמה מרכזים חשובים לתעשיית סבון ובהם העיר סאבונה שבאיטליה. דומה שהשם סבון, שמקורו צרפתי, גזור משמה של עיר זו. עד לפני מאתיים שנה הייתה תעשיית הסבון ביתית בעיקרה, והיה צורך לאסוף כמויות ניכרות של אפר כדי להפיק את הסבון. אז ללא ספק אני בוחרת בעיר סאבונה שבאיטליה החורפית :)

    אליענה לוי לישנסקי

    השבמחק
  37. את ניו יורק חייבים להכיר, דרך מערכת הביוב
    מלאה תנינים שדים ומפלצות, בכמות ובעירוב
    בין מנהרות חשוכות, צינורות וסולמות חלודים
    להתרוצץ עם תת מקלע נגד טרוריסטים חשודים

    בניו יורק הכל גדול - רובים, מרדפים ושודדים חובבים
    חבורות רחוב רוקדות, מול להקות של זומבים רעבים
    בצבע מלא ובחדות ברורה - כמו שהבמאי ביקש
    כי לקהל צריך לתת אקשן, להרעיד ולרגש

    בטח כבר הבנתם שאני כרגע חי בסרט
    בניו יורק לא הייתי באמת, כך או אחרת
    אולי פעם יזדמן לי לבקר, לחוות ולתאר
    בתנאי שבביקורת הגבולות..לא יתפוס אותי שוטר :)

    השבמחק
  38. אצלי חורף זה ירושלים

    כשהייתי בת 15, היו לי כפכפים הולנדיים כאלה, מעץ, שיחד עם גינס קרוע וחולצת משבצות היו התלבושת האחידה שלי באותם ימים, הרגשתי פריקית ומיוחדת איתם.
    בחורף, על מרצפות האבן בירושלים, כשהגשם יורד, הכפכפים האלו הופכים למלכודת של החלקות...
    אני זוכרת את עצמי מדדה ברחובות, מחליקה מדי פעם, אבל לא מוותרת עליהן
    ומאז חורף זה תמיד ריח של נעורים בירושלים..
    אפרת בהוטמייל. נרשמתי לבלוג.

    השבמחק
  39. את ניו יורק חייבים להכיר, דרך מערכת הביוב
    מלאה תנינים שדים ומפלצות, בכמות ובעירוב
    בין מנהרות חשוכות, צינורות וסולמות חלודים
    להתרוצץ עם תת מקלע נגד טרוריסטים חשודים

    בניו יורק הכל גדול - רובים, מרדפים ושודדים חובבים
    חבורות רחוב רוקדות, מול להקות של זומבים רעבים
    בצבע מלא ובחדות ברורה - כמו שהבמאי ביקש
    כי לקהל צריך לתת אקשן, להרעיד ולרגש

    בטח כבר הבנתם שאני כרגע חי בסרט
    בניו יורק לא הייתי באמת, כך או אחרת
    אולי פעם יזדמן לי לבקר, לחוות ולתאר
    בתנאי שבביקורת הגבולות..לא יתפוס אותי שוטר :)

    השבמחק
  40. 1. העיר האהובה עליי היא ניו-יורק, כי אני המעריצה הכי גדולה של סקס והעיר הגדולה, ותמיד רציתי להיות קארי ברדשו.. ;)
    2. הצטרפו לרשימת ה-Followers של הבולשת- נעשה
    3. הצטרפו לדף הפייסבוק של הבולשת- ברגע שתאושר החברות...
    4. הצטרפו לדף הפייסבוק של SABON -נעשה!

    השבמחק
  41. אני הכי הכי אוהבת את איטליה בחורף~ כן כןאיטליה.
    אנ אוהבת להיות על העיר מים ולשוט בסירות .
    ובכלל זאת עיר מופלאה-
    השם שלי בפייס טלי שרון.

    השבמחק
  42. היי,
    כמובן, שביצעתי את כל ההוראות לפי הפירוט :-) !
    אז העיר המועדפת עליי ביותר, ובהתחשב, שמדובר בעונת-החורף, כמובן, היאאאאאאאא.......
    י ר ו ש ל י ם :-) ! מדוע ???
    ראשית, לא הצלחתי להגיע לכלל החלטה ברורה, באשר לעיר אחת מסויימת בחו"ל. ישנן ה מ ו ן כאלו, ולרובן יש להציע דברים דומים מאוד, עם הבדלים קטנים לכאן ולשם... "אותה הגברת בשינוי אדרת", או גודל, או מיקום גיאוגרפי :-) !

    ולגבי ירושלים- עיר-הבירה והקודש של ארצינו הקטנטונת :
    ככל שזה נוגע אליי בחורף, אז בשיא-הכנות- מיייי בכלל צריך לטוב לחו"ל, אם הוא קיים עבורי במלוא הדרו ותפארתו בארץ, מרחק של שעתיים וחצי נסיעה מביתי ?? בירושלים, כמובן ! בפעמים המועטות כ"כ, שהייתי בירושלים, עוד מהיותי כבת 10, ת מ י ד חשתי, כי אני מגיעה ונמצאת במדינה אחרת. אוליי כיוון, שכבר אז ידעתי, שזוהי עיר-קודש מיוחדת במינה, או אוליי כיוון, שהיא אכן מייצרת עבורי אווירה כה שונה וייחודית- רק לה ! עיר קסומה ומופלאה, גם הגדולה ביותר במדינה, עם אינספור אתרים לביקור- מכל הסוגים, הגוונים, הדתות והגדלים :-) ! ישנו גם שילוב מדהים של היסטורי ומודרני, משומר מול אותנטי - פשוט משגע !
    אוויר-ההרים שלה א כ ן צלול כיין, ובפרט בחורף. קור-כלבים יש גם שם, רק שלשמחתי בפניו אני עוד מצליחה להתגונן, ובטח לא בפני קור של הרבה מעלות מתחת ל-0, כמו רב הערים בחו"ל בחורף ! הנוף שם תמיייד עוצר-נשימה עבורי, רב-גוני ומרהיב ביופיו !בנייני-האבן האופייניים כ"כ לעיר זו, כמו גם שווקיה ושכונותיה המגוונות כ"כ... אחחחחחח, מי בכלל צריך את חו"ל ??? יש לי כ"כ הרבה "טעם של עוד" כלפי ירושלים, בחיי- עוד הרבההה יותר מלכל עיר אחרת בעולם ! כזאת אני- כנראה, שעבורי ארצנו הקטנה, עם שילוב של עיר-הקודש והבירה שלנו - נותנת בעצם את כל החבילה כ ו ל ה :-) ! סיילים ? מי צריך אותם בכלל עוד, כשכל דבר ניתן היום לרכוש בארץ, באותו המחיר, או פחות- בחנויות מוחשיות או באינטרנט ! שלא לדבר על כל שלל הקניונים והחנויות והשווקים המקסימים בירושלים ! חג-המולד ? גם בירושלים יש - ומרהייייב ביופיו ! ממש לא כמהה ליותר מכך (מנסיון אישי) ! הרים מושלגים ? רב הסיכויים, שגם בהרי-ירושלים נוכל למצוא ממנו, ובדיוק במינון המתאים עבורי. וגם אם לא- ממש לא נורא, תמיד יש גם את החרמון בשביל זה :-) !
    יכולתי עוד להמשיך ולהלאות במילים ולהפליג בדמיון היצירתי כ"כ, ישר כשירושלים עולה במחשבותיי ובליבי... אך נראה לי, שלצורך משימה זאת בהחלט מיציתי :-) ! ללא שמץ של ספק- ירושלים בחורף - זו ה-בחירה שלי !
    ואגב, לידיעה כללית, היא נבחרה גם ע"י MSN העולמית כאחת מ-20 הערים הנחשקות ביותר בעולם בחורף :-) !

    השבמחק
  43. איסטנבול- הכי יפה בחורף
    בקיץ יש בה 17 מיליון איש שמגיעים הן כתיירים והן מהאזורים במזרח ואילו בחורף יחסית שקט. היא מתנהגת כמו אירופה בקרירות, בשלג, בריחוק, אבל ההווי שלה הוא כמו במזרח, חום אנושי, מקבל ועוטף. שווקים, צבע והרבה חיים.השלג הנוחת ברכות על הבוספורוס לפנות ערב יכול להביא אדם לחוויה מיסטית מרוב יופי, עוצמה, וגעגוע למשהו שלא ברור מהו.
    חלום שמתגשם- איסטנבול בחורף.

    השבמחק
  44. העיר האיטלקית סבונה שבטח לא שמעתם עליה אך דעו שהיא נחשבת למרכז תעשיית הסבון החשוב ביותר במדינה.
    הייתי רוצה לבקר שם ולראות את ייצור הסבון ובטח שבחורף :)
    על שמה כמובן "סבון", סבון של פעם. :)
    morika25@walla.com

    השבמחק
  45. אני אוהבת את פאריז בחורף. זאת עיר שיש לי אליה אהבה רבה שמתחילה לפני 14 שנים כשני ובעלי , שאז היה עדיין חבר שלי נסענו לפריז ושם קניתי את שמלת הכלה שלי .
    פאריז היא עיר יפהיפיה ורומנטית ובחורף היא רומנטית כפליים.
    כשהכל אפור והרחובות מתמלאים בשלכת והקור מקפיא, אין יותר כייף מלהכנס לבית קפה, להרגיש מוגנים מהקור העז ולשתות שוקולה חם ועוגת ערמונים או להתפנק עם מרק בצל חם . אנחנו מאד נהנים להכנס לאנג'לינה ולאכול שם את עוגת הערמונים שלהם המעולה.ברחובות אפשר להנות מקרפים חמים וערמונים חמים וטעימים.
    לכבוד הכריסמס הרחובות והעצים מתמלאים באורות יפים ואווירת החג מורגשת ברחובות
    מומלץ מאד לטיל בשדירת השאנז אליזה היפהיפיה שלכבוד החג מתקשטת בנורות צבעוניות וחלונות הראווה מקושטים ולשבת שם באחד מבתי הקפה ולהשקיף על השדירה המוארת. .
    לפני כנסיית נוטרה דאם מוצב עץ אשוח ענק ומקושט לכבוד כריסמס.
    . בחורף העיר מתרוקנת מתיירים והתורים נעשים קצרים, המחירים יורדים ואיך אפשר בלי הסיילים הגדולים בתקופה הזאת. ממליצה להכנס לגאלרי לפיאט ולהנות מהמבחר הגדול ומההנחות הגדולות.

    העיר בחורף פורחת מבחינה תרבותית ומציעה שלל פסטיבלים וקונצרטים שחלקם בחינם.
    מומלץ להחליק על רחבת החלקת הקרח אשר מוקמת לכבוד החורף לפני בניין העירייה ולעלות על הקרוסלות של חג המולד ולהסתחרר איתן ברחבי העיר.
    .
    לא לשכוח לעלות על מגדל אייפל ולהשקיף על עיר האורות שלכבוד הכריסמס עכשיו מוארת שבעתיים ונראית רומנטית פי כמה .

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן