יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

Serena and OPI "Glam Slam" Collection



טוב אין מה לומר , OPI עלו על גל הקולקציות המטורף ומשחררים עוד ועוד קולקציות . בין שאר הקולקציות המשוחררות לאחרונה תושק בקרוב הקולקציה של סרינה וויליאמס הטניסאית . OPI וסרינה חתמו על הסכם שיתוף פעולה ובעקבותיו תושק קולקציה על שמה של סרינה ועל פי טעמה ובהשראת עולם הטניס. הקולקציה הזו מהווה המשך להתעניינות של סרינה בעולם הציפורניים ולשמירה על הקשר עם העולם הנשי ולפיכך פתחה מכון טיפוח גדול מאוד .

בקולקציה תמצאו שני לקים : את ה-Black Shatter שכולנו מכירים וכבר כתבתי עליו בפוסט אחר ומטרתו להיות Crackle  , דהיינו לק במראה סדוק ומתבקע ומתחתיו תמצאו את Simply Smash-ing בגוון זהוב [או גוון כדור טניס זהוב- ירקרק?] .





אז מה דעתכן ? אוהבות ? מחבבות ? רצות להזמין ?

10 תגובות:

  1. טוב, ברור שהקראקל הזה ירכש ברגע שיצא. ראיתי אותו בעוד קולקציה שכתבת עליה. מגניב לגמרי.

    השבמחק
  2. אני באופן אישי לא מתחברת למראה ה-crackle ההיסטרי הזה , הוא תמיד נראה לי מוזנח נורא ולא מטופח . היסטרי כן ,שיק ? ממש לא.

    השבמחק
  3. לפני עשור הייתי רצה לקנות, היום אני לגמרי מוותרת.

    השבמחק
  4. Sandy - נראה לי שלפני עשור לא היה לי על מה למרוח לק כי הייתי כוססת אבל בחלוף עשור אני יכולה לומר שהמראה הסדוק לא עושה לי את זה באופן אישי אבל אני בטוחה שיש לו גרופיות היסטריות ברחבי העולם. אני משאירה לעצמי קולקציות אחרות :)

    השבמחק
  5. בולשת אני איתך המראה הלא מטופח הזה ממש לא עושה לי את זה :/
    והאמת שגם הלק הצהוב-ירוק לא ממש. גם אם אני אוהבת כדורי טניס.

    השבמחק
  6. OPI מוציאה כ"כ הרבה קולקציות לאחרונה שאני לא עוקבת. סביר להניח שלא את כולן נאהב אז אני משאירה לעצמי את מרווח הנשימה לחפש לעצמי את הקולקציות שאני מחבבת במיוחד.זו פחות לטעמי.

    השבמחק
  7. איפה אפשר לקנות את ה-BLACHSHATTER?

    השבמחק
  8. ליטל - את יכולה למצוא אותם לדעתי במכוני מניקור פדיקור ובמיוחד בנייל סטודיו.

    השבמחק
  9. ליטל - את יכולה למצוא אותם לדעתי במכוני מניקור פדיקור ובמיוחד בנייל סטודיו.

    השבמחק
  10. אני באופן אישי לא מתחברת למראה ה-crackle ההיסטרי הזה , הוא תמיד נראה לי מוזנח נורא ולא מטופח . היסטרי כן ,שיק ? ממש לא.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן