יום שני, 22 בנובמבר 2010

Thierry Mugler Angel Solid Perfume Ring



לכל אוהבות הבושם ANGEL [צר לי , אני לא בנימנות ביניהן] , אני מניחה שתמצאו בפוסט הזה עניין.
המעצב תיירי מוגלר משיק את הבושם המפורסם ANGEL כבושם מוצק שחבוי בתוך טבעת שמזכירה מאוד את עיצוב בקבוק הבושם התכול והכוכבי משהו.

הטבעת מתוארת כטבעת מכסף משובצת זרקונים והוגדרה כ"טבעת קוקטייל" [אני אזכור את זה להבא כשאני הולכת לקוקטיילים...] . בכל מקרה , מי שתרצה את הטבעת הזו בכל זאת מוזמנת להוציא את הארנקים ולשלוף משם 30 פאונד טבין וטקילין . למרות ההתלהבות העולמית אני לצערי אצנן את ההתלהבות , אהיה Party Pooper ואומר שהטבעת הזו כעורה ומשמימה ומקבלת ציון של חניון תת קרקעי [מינוס 3] .... סליחה תיירי , זה לא אישי.


6 תגובות:

  1. אני לא מאוהבות הבושם הזה, אבל העיצוב של זה ממש מגניב!

    השבמחק
  2. בתור אוהדת מושבעת של הבושם כבר מעל 12 שנה
    היה לי חיוך מאוזן לאוזן כשקראתי את הפוסט
    וזה מסוג הבסמים האלה או שאת אוהבת או שאת לא סובלת בדרכ אז אני מבינה אותך
    אגב היכן ניתן לרכוש את הטבעת?
    יום מקסים
    רינת

    השבמחק
  3. קורין - גם אני לא אבל גם את הטבעת לא אהבתי . מגניבה אבל לא הייתי קונה לעצמי.

    רינת - שמחה שאהבת. כמו שאני אומרת שוב ושוב- על טעם וריח ....אני מביאה לכאן גם דברים מעניינים שאני פחות אוהבת אבל אני יודעת שיש לאחרות עניין בהם :) ראיתי שמוכרים את הטבעת באיביי , מציעה לך לערוך חיפוש מעמיק . אם את מגיעה ללונדון בקרוב תוכלי למצוא את הטבעת בסלפרידג'ס.

    השבמחק
  4. לא רק מסכימה גם מוסיפה - אני לא יכולה לסבול את הריח..
    לא הבנתי, יש משהו עם ריח על הטבעת? או שזה סתם בקטע של העיצוב?

    השבמחק
  5. Meital - החלק הפנימי הבהיר הוא בושם מוצק בריח של הבושם הרגיל של אנג'ל [אם כי סביר להניח שהוא מרוכז יותר] הכוכב פשוט סוגר אותו .

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן