יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

Benefit Bella Bamba

את חברת בנפיט אני אוהבת במיוחד . יש להם מוצרים מדליקים , מצויינים , מחירים סבירים ובעיקר אריזות משעשעות ומדליקות! לחברה ישנם מספר מוצרי דגל מעניינים וביניהם הסמקים בקופסא [האהוב והמוכר הוא הקורליסטה המפורסם]  , ה- High Beam [מוצר להארות]  , ה-Benetint [מכתים שפתיים] ועוד מוצרים מעולים ונפלאים. חלק מהמוצרים ניתן להשיג בסטרוברי נט אבל את השווים במיוחד ניתן לרכוש דרך האתר עצמו ששולח לישראל . 

האריזות של בנפיט יוצאו דופן ומעניינות. רובן מעוצבות בהשראת הרטרו ושנות ה-70 , חלק בקופסאות פח וקרטון ובשפופרות משגעות. אני מציעה לכן לעשות סיור באתר המדהים שלהם ולבחון מקרוב את המוצרים והאריזות.

מוצר חדש שבנפיט משיקים עכשיו ולכבודו הטרחתי את עצמי לכתוב פוסט,  הוא ה- Bella Bamba , סומק ב-3D . מה זה אומר בעצם ? שהסומק הוא סומק עם עומק . מדובר על גוון ROSE משגע עם טוויסט מעניין.
הבלוגריות שסקרו אותו אפיינו את הגוון כ- Water Melon Pink  ואפילו טענו שהוא מריח כמו אחד [טוב או רע..תחליטו אתן] בכל אופן הגוון הוא ורוד סמוק עם נגיעות זהב ופנינה . בבנפיט מציינים שגם הקופסא עוצבה במראה ה-3D וקיבלה מייקאובר קטן לקופסת פליפ פלופ עם מראה. ואני אומרת , איך אפשר סומק בלי מראה?! אז קיבלתן מראה בילד אין .

האימאג' המרכזי קצת משוגע מגניב ומשעשע עם המון חן והתוצר לא פחות. כל מה שנותר לי הוא לשלוף את כרטיס האשראי ולדאוג שבלה תהיה שלי  ושיצטרפו אליה עוד כמה חברים כי לא טוב היות ה"בלה במבה" לבדה כך אומרים.... :)


5 תגובות:

  1. :-)
    בדיוק השבוע חשבתי מה להזמין מהם,
    זאת בהחלט אפשרות,
    האריזות שלהם באמת מדהימות

    השבמחק
  2. אני גם ממליצה על אריזות ה- To Go שלהם , ניתן למצוא אותם באיביי או אם את מכירה מישהו מחו"ל אז שווה לך לבקש שישלחו לך. ככה אפשר לנסות כמה מוצרים שלהם במחיר זול . אני זוממת על הזמנת הבלה במבה הזו!

    השבמחק
  3. אני מעוניינת בסומק הזה!לא ידעתי בכלל שהם הוציאו סומק חדש...
    לא הייתי קוראת למחירים שלהם "סבירים" 28$ לסומק זה די יקר ועוד איזה 7$ משלוח...
    את הקורליסטה הזמנתי איזה יום שהיה 20% הנחה..נחכה להנחות שוות

    השבמחק
  4. לימור- המחירים שלהם לא בין היקרים מאוד . אולי סבירים זה לא המינוח הנכון אבל יחסית לאתרים אחרים המחירים נעים באמצע הסקאלה. אני מחכה גם לאיזה מבצע שווה במיוחד [יש לי קיק היסטרי לסמקים].

    השבמחק
  5. פעם ראשונה שאני נתקלת בשם הזה. ראיתי שיש להם אריזות יפיפיות. יכול להיות מתנה מדהימה ליום הולדת. איפה אני יכולה להשיג את המוצרים הללו בארץ?

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן