יום שלישי, 14 בדצמבר 2010

הירוקים החדשים שלי

לא מזמן קיבלתי להתנסות שני מוצרים חדשים , שניהם ירוקים [אחד באריזה ושני במוצר עצמו] ושניהם מצויינים ויכנסו לחלק מתיק האיפור שלי בקביעות . אחרי מזג האויר הסוער בימים האחרונים לא יזיק לנו קצת ירוק בעיניים. 



מה ?

ובכן , המוצר הראשון שקיבלתי להתנסות היה אייליינר ג'ל מבית O.F.R.A בגוון ירוק יער [ Greenland] העונה לשם Fixline Gel  . אני מכירה את מוצרי  O.F.R.A המעולים כבר המון זמן ויש לי לא מעט מוצרים שלהם , מדובר על חברה מקצועית בעלת מוצרים איכותיים במיוחד [ ממליצה לכן לבדוק את סומק הכדוריות שלהם ואת מברשת המייקאפ המצויינת] ומכיון שאני מחפשת גוונים שונים של אייליינר כבר המון זמן ולא מוצאת מנצח ראוי [בצבעוניים] שמחתי לנסות את הג'ל הירוק שהתאים לי כמו כפפה ליד. 

למה ?

האייליינר הזה רך במיוחד , מגיע בצנצנת קטנה ונוחה מזכוכית ומתקבע כמאט על העין. ניסיתי אותו בכמה הזדמנויות שונות , הוא נפלא , מתייבש מהר מאוד ולא זז בדיוק כפי שאני מצפה מאייליינר טוב . הרכות של הג'ל היא יתרון וחיסרון מבחינתי כיון שמצד אחד זה נורא נוח ומצד שני צריך להיות נורא מדוייקים. בקיצור , גוון מושלם וחורפי .

בסדרת האייליינרים תמצאו חוץ מהירוק גם גוונים כגון : שחור , סגול , כחול וחום. 

כמה ?

המחיר תואם לחברת איפור מקצועית ועומד על 100 ש"ח שזה מחיר לא זול אבל גם לא מאוד יקר עבור מוצר איכותי .

האייליינר הירוק הוא חלק מקולקציית החורף 2010-2011 של O.F.R.A ובה תמצאו גם 4 מברשות חדשות , עפרון עיניים בגוון טורקיז , צללית IRON [שחור עם נצנצים] וליפ גלוס LOVE . 

לכל מי שמחפשת דברים ייחודיים ומעניינים אני מציעה להכנס לאתר של O.F.R.A ולעיין בקטלוג , בטוחה שלא תצאו בידיים ריקות :) 



מוצר נוסף שנשלח אליי להתנסות היה המסקרה הירוקה מבית REVLON - Grow Luscious שמבחינתי מעולה בדיוק כמו אחותה האדומה. 

מה מבטיח היצרן ?

"למסקרה החדשה של REVLON, GROW LUSCIOUS ,יש פורמולה ייחודית עשויה קומפלקס מפיטו-פפטידים, המסייעים לרכך ולחזק את הריסים, מיטיבים עם הגדילה הטבעית של הריסים, ומסייעים במניעת שבירתם.

המברשת הגדולה במיוחד יוצרת ריסים הנראים עבים וארוכים יותר באופן דרמתי, למשך כל שעות היום. 
הפורמולה מורכבת מקומפלקס פיטו-פפטיד המכיל:
פרוטאין חיטה – שכבה גמישה שעוטפת את הריס, לאיזונו וחיזוקו. הפרוטאין ידוע כמגמיש ומרכך
פאנטנול – פרו ויטמין B5 המרכך ומלחח ופיטאנטירול המגמיש ומרכך. שני הרכיבים עובדים יחד בסינרגיה עם תהליך גדילה הטבעית של הריס,  ומחזקים אותו, למניעת שבירתו המוקדמת.

המסקרה מצויידת במברשת גדולה במיוחד, המעניקה לריסים מראה מעובה וארוך .
GROW LUSCIOUS נשארת על הריסים לאורך יום שלם מבלי להתפורר או להישבר ".

ומה אני אומרת ?

מסקרה מצויינת בלי קשקושים מיותרים , מיועדת להארכת הריסים והדגשתם . נתנה מראה טבעי ונחמד והתאימה מאוד לריסיי הארוכים . לא יצרה מראה אובר דרמטי אבל בהחלט מודגש ונאה. המברשת היתה מאוד ארוכה יחסית למברשות מסקרה אחרות שאני מכירה שזה מבחינתי [כמו תמיד] יתרון גדול כיון שהיא מגיעה לכל ריס וריס . 
המסקרה מתאימה למי שלא מחפשת גאדג'טים מיותרים במסקרה שלה אלא מעדיפה שהיא תעשה את העבודה ישר ולעניין.

כמה ?

המחיר של המסקרה הוא 115 ש"ח [לפנ מבצעים] וניתן להשיגה בגוון שחור בלבד בכל הפארמים ובפרפומריות נבחרות.



9 תגובות:

  1. אחלה סקירה.
    את עפרה אני מכירה ומאוד אוהבת,
    את המסקרה טרם ניסיתי אבל אשמח לנסות גם כן.

    השבמחק
  2. אנונימית - תודה , שמחה שנהנית. המסקרה היא מסקרה יחסית פשוטה בלי שום Hu Ha מיותר . ככה אני אוהבת מסקרות , לא צריכה שהן תעשנה לי קפה ;)

    השבמחק
  3. iefrat
    המסקרה מסקרנת, יש לי ריסים קצרים, אך איני מחפשת במסקרה מראה דרמטי אלא רק הדגשה. בד"כ אני משתמשת בשחור/חום או בחום, (יש גם טורקיז בשביל הגימיק) אך האריזה יפה, מברשת ארוכה מקלה על העבודה (אני טועה או שאת חובבת מושבעת של ירוקים?)ויש גם מבצעים טובים ב REVLON. שווה לשקול!!

    השבמחק
  4. efrat - המסקרה נחמדה ביותר. אני קודם כל מציעה שתלכי לפארם ותסתכלי [רק להסתכל , אני אישית לא נוהגת לנסות טסטרים בפארמים מפאת מיני מרעין בישין...בלעכס] על המברשת עצמה . האפקט נחמד ביותר , טבעי ולא מוגזם - כן מודגש ויפה. וכן , תמיד יש מבצעים מצויינים של כל החברות וכדאי לבדוק.

    אגב ,
    אני חובבת ירוקים אך ורק באיפור [בלקים ממש לא].

    השבמחק
  5. לקח לי כמה רגעים טובים להבהיר לעצמי שמדובר על מסקרה שחורה! חחח
    האריזה ממש מבלבלת!
    האריזה האדומה (של הקודמת) לא השאירה מחשבות על מסקרה אדומה כי WTF?! אבל מסקרה ירוקה - יש מצב!

    אני מתעניינת יותר באייליינר. לפי מה שאני מבינה הוא מזכיר את הפלואידליין של מאק. יש לי את הסגולה (שרכשתי לאחרונה) אחרי הכחולה והשחורה ואני חייבת לציין שאני מאוכזבת ממנה (עלי כרגע במקרה). אני מרגישה שהיא די חסרה כזאת. אנמית אפילו. אני יודעת שיש להם חום או ברונזה וגם ירוק אאל"ט. ואני תוהה אם הירוק יכול להיות בכלל פונקציונלי וכמה רואים אותו.
    החום והברונזה אני יכולה להבין.
    אבל ירוק? גם הפעם שלא יראו אותה כמו שצריך או שלא תצליח להתבלט וגם התהיה עם מה לעזאזל זה יעבוד? נראה לי שאיפור ירוק לא, אז מה, איפור כחול? לא שיש לי התנגדות לאיפור כחול, להיפך. אבל האמת שאם אני הולכת על איפור כחול אני לא אוהבת שהוא מקבל אפקט טורקיז או ירקרק מגורמים שונים. ואם ירוק אני יכולה "לקבל"/"לסבול" מראה טורקיזי. משהו אולי לא ברור כזה אצלי..

    בכל מקרה - עם מה היית משלבת?

    השבמחק
  6. meital - נשבעת שלא הבנתי כלום ! חח . אנחנו מדברות על אייליינר או על מסקרה ?

    השבמחק
  7. המסקרה בלבלה אותי, לא הבנתי אם היא ירוקה (?!) או שחורה..

    לגבי האייליינר, תהיתי אם הוא בעצם "פלואידליין" אם הוא מספיק נראה. אם כן, עם מה את משלבת אותו?

    (עכשיו תראי אם הקודם ברור :P)

    השבמחק
  8. לא לא , המסקרה שחורה [כתבתי גם בתחילת הפוסט שאחד ירוק כמוצר ואחד באריזה]. האייליינר נראה מצויין , מאוד ברור ומאט. בתמונה הוא נראה מאוד חזק אבל הוא מעין ירוק כהה אבל לא ממש כהה נוטה לא לשחור אלא ביניים.הוא מתקבע מעולה - אני בונה על הנייבי שלהם , נראה לי שארכוש אותו בקרוב.
    בגלל שהוא ירוק אני לא משלבת אותו אלא נותנת מראה יותר נקי , פס אייליינר , מסקרה מודגשת ועפרון שחור [או ירוק, גם מגניב]. את יכולה אבל לנסות מעושן שחור עם ליינר ירוק , נראה לי שיצא מעולה.

    השבמחק
  9. מממ... אני אחשוב על זה..אני לא אוהבת שמוצרים של עפרה יחסית לא זמינים..
    מעצבן שאין אותם בחנויות.
    אבל יתכן ואם אתקל בהם ארכוש לי את הירוק.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן