יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

Castro Nail Polish Winter Collection

רשת האופנה קסטרו שכבר חידשה לכולנו ויצאה עם קולקציה ראשונה בקיץ 2010 , משיקה קולקציה נוספת חורפית ובה 7 גוונים חדשים ומשגעים. מהקולקציה הקיצית רכשתי שני לקים , אבל את המריחה של אחד מהם מאוד לא אהבתי ועזבתי את זה בצד. קיבלתי הזדמנות לבדוק 3 גוונים מתוך ה-7 הקיימים של קולקציית החורף ויש לי תובנות חדשות.!



(ממליצה ללחוץ על תמונה להגדלה)

ראשית , הקולקציה החורפית של קסטרו מאופיינת בגוונים קרים וכיפיים כגון :
Secret Affair - סגול אפרפר מנצנץ [הורס!]
Mardi Gra - סגול עמוק מטאלי
Black Rose -  בורדו מטאלי נוצץ
Royal Affair - כחול עמוק מטאלי ונוצץ
Pebble Beach - אפור בטון
Chocolate Froth - חום שוקולד מאט
Velvet Queen - סגול שזיף עמוק

כמו שאפשר לראות , החורף הזה מאופיין בהמון ניודים וסגולים לגווניהם ואני אוהבת את השינוי המרענן לעומת שנים קודמות בהם הצבעים בחורף נעו בסקאלה לא מרשימה במיוחד. קסטרו , שאפו על הקולקציה!
שלושת הלקים שאני דגמתי היו    :  Velvet Queen, Pebble Beach, Secret Affair



אני מתנצלת על איכות הצילום הפרטי שלי .בכל מקרה , חשוב לי לציין קודם כל לטובה את המריחה המעולה . אחרי שהתלוננתי קשות על מרקם ה-Bubble Gum [לק ורוד פסטלי] שהיתה עבורי סיוטית , הלקים הללו מתאפיינים באיכות פורמולה מצטיינת ובמברשת מצויינת .

 Velvet Queen אינו גוון חדש , יש לו כמה מקבילות בחברות נוספות אבל הוא יפהפה , מעין בורדו-פוקסיה עמוק . השניים שבאמת הרשימו אותי מאוד היו דווקא Pebble Beach החביב בגוון אפור בטון. על פניו גוון הלק בבקבוק זעזע אותי עד עמקי נשמתי אבל החלטתי שאני לא אהיה בררנית וסנובית ונתתי לו צ'אנס - על היד הוא היה מדליק ביותר ובגוון הנכון. למי שצהבהבה כמוני , הגוון הזה יושב על גוון העור בצורה כמעט מושלמת  ואין ספק שהוא יוצא דופן ומיוחד. 

הלק הנוסף שהרשים אותי לא פחות היה Secret Affair , אני שמחה לצאת בהצהרה שהוא לק סופר מיוחד עד כדי כך שלא זכור לי שראיתי דומה לו איפשהו [ואני למודת מאות קולקציות ואלפי לקים] , מדובר על סגול מעורב באפור כסוף. התוצאה מתקבלת סגלגל-אפור מטאלי ומאוד מיוחד . הורס חושים. בעיניי Must  בתיק להשלמת לוק חורפי קר ומושלם. 

שאר הגוונים יפהפיים אף הם ואני כבר מגששת אחר ה-Chocolate Froth [במרקם מאט]  שמעניין אותי מאוד ועוד כמה מהם ששווים בדיקה בלייב.

ועכשיו לחלק האומנותי - המחיר !

המחיר לבקבוק לק אחד הוא בהחלט לא זול , 29.90 ש"ח , מצד שני למי שיש חבר מועדון קסטרו עם מספר נקודות נמוך יחסית יכולה לנצל זאת לקניית לק שזה גם נחמד לכשלעצמו אם יש לכן גוון שמעניין אתכן.

לסיכום

קולקציה מצויינת ומעניינת ובעיקר מאוד חורפית ! ולמי שמצאה לעצמה לק שהיא מחבבת , כנסו למגזין קסטרו  (בסוף הכתבה למטה) ונסו לשכנע למה מגיע לכן ויכול להיות שתזכו בזוג לקים מתנה :)


ולמי שרוצה לבדוק את הקולקציה מקרוב נסו את הסרטון הבא של קסטרו :




שיהיה לכולנו חורף אופנתי וצבעוני! 

15 תגובות:

  1. כל הלקים המטאליים נשמעים מעניינים. אני בהחלט אתן להם צ'אנס בקרוב.

    השבמחק
  2. מחיר מופרך ללקים של קסטרו.
    לפי מה שנאמר, הלקים שלהם זה למעשה הלקים של לה צ'אט במיתוג קסטרו.
    למרות שאני אלרגית לחתולים (LOL) עדיף חד משמעית לקנות את הלה צ'אט.
    בנוגע לגוונים, היחיד ששוה בדיקה לדעתי זה ה- Pebble Beach שנשמע מיוחד.

    השבמחק
  3. marina - הם בהחלט מעניינים. אני חושבת שבסרטון אפשר לראות אותם קצת יותר טוב .

    danra - אני מסכימה איתך שזו קפיצה קלה מעל הפופיק . אני לא יודעת אם זה נכון או לא עניין המיתוג של "לה שה" [זה בא מצרפתית , ככה אמורים להגות את זה למען האמת] והאמת שלא התנסיתי בלקים שלהם בכלל עד כה.
    ה-Pebble beach יכול היה בקלות להתאים לפוסט שלך על חאקי שיק! :))

    השבמחק
  4. באמת לחאקי שיק?
    אז עכשיו באים גברת?.... :-)

    השבמחק
  5. נו , כרגיל אני במאחרים :-P .

    השבמחק
  6. לפחות ממראה הבקבוקים בתמונה הקולקציה הזאת נראית לי קצת יותר קוהרנטית מהקודמת.

    השבמחק
  7. ואגב, דנרה צודקת. הלקים של קסטרו הם אכן הלקים של לה שה במיתוג אחר (זה גם כתוב על הבקבוק עצמו - תסתכלי בתחתית). העניין הוא שראיתי בהרבה מקומות שגם הלקים של לה שה נמכרים באותו מחיר. יש מעט מקומות יחסית שמוכרים את לה שה בפחות.

    השבמחק
  8. Vanity - בעיניי היא קולקציה מאוד מוצלחת ומעניינת ואכן שאפו. לגבי לה שה , אם זה אכן של אותה חברה רק במיתוג אחר והמחיר הוא אותו מחיר אז מן הסתם עדיף לרכוש את אלו של קסטרו מאשר לכתת רגליים בחיפוש אחר לה שה. מה שכן , אני יודעת שהכמות של לה שה יחסית גדולה מהכמות של קסטרו ומצד שלישי ...גם ככה עד שאני מגיעה לעשות על כל לק אצלי סיבוב נוסף עוברת שנה :-P [וזו גבירותיי היתה שיחה ביני לבין עצמי].

    השבמחק
  9. אכן שדרוג נאה ביותר לעומת קולקציית הקיץ. גוונים מאוד יפים והסגול הבהיר ממש מיוחד.
    לה צ'אט נמכרים ברוב המקומות ב 15-20 שקלים למרות שהמחיר הרשמי שלהם 30, השאלה אם גם הם הוציאו את הגוונים האלה?
    ספרי איך העמידות?

    השבמחק
  10. Efrat - המצלמה שלי לא שיקפה אפילו עשירית מהיופי שלו , הוא ממש מקסים. העמידות מצויינת בעיניי , עם טופ של סשה הן החזיקו לי מעולה.

    השבמחק
  11. הכי מדברים אלי שלושת הקיצוניים (בצד ימין)
    ה Secret Affair באמת נשמע מטריף! הייתי שמחה לראות סווץ שלך :P
    אני בטוחה שהייתי אוהבת גם את ה Mardi Gra שנשמע מאוד מעניין.
    והכחול, אי אפשר לשבוע מכחולים.. זה בטוח.. למרות שיש לי פי 2 יותר סגולים :) ומהם אני גם ממש רחוקה מלשבוע חחח
    בכל מקרה, 25 ש"ח זה לא זול. ואולי בכל זאת, אני אנהל איזשהו רומן סודי ככה מהצד עם קסטרו וארכוש אותו.. בלי שאף אחד ידע ;)

    השבמחק
  12. Meital - נו אני קשה עם הסווטצ'ים. אין לי סבלנות למרוח ולהוריד ואני צריכה לקנות גלגלי ציפורניים חדשים. מבטיחה בקרוב. ו..זה 29.90 , לא 25 ש"ח .
    כדאי לבדוק את הגוונים הם מהממים בעיניי, במקרה הכי גרוע , לא תאהבי.

    השבמחק
  13. 30 ש"ח! המון!

    ואת לא צריכה במיוחד בשבילנו לעשות סווץ', כשאת כבר שמה אותו - צלמי :)

    השבמחק
  14. Meital - וואלה...לא חשבתי על זה :-D

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן