יום שני, 13 בדצמבר 2010

China Glaze Crackles Collection

לאחרונה הקראקלים - Crackles [הלקים הנסדקים] מעוררים ויבראציות רבות בקרב לקלקניות בארץ ובעולם. כבר אמרתי ושוב אחזור על עצמי , שאני לא אוהבת את הלקים הנסדקים הללו אבל  זה תמיד נחמד לראות אותם בואריאציות שונות על נשים שונות [שהן לא אני].




צ'יינה גלייז יצאו בהצהרה כי בפברואר 2011 תצא סדרת קראקלים המונה שישה לקים שונים , כדי שיהיה לנו קצת יותר שמח ומעניין. הצבעים שיככבו יהיו : 

Black Mesh - לק נסדק שחור
Lightening Bolt - לק נסדק לבן
Broken Hearted - לק נסדק ורוד
Cracked Concrete - לק נסדק אפור
Crushed Candy - לק נסדק תכלת 
Fault Line - לק נסדק סגול


אז מה אתן אומרות  גבירותיי ? Hot or Not ?

15 תגובות:

  1. בעיניי חביב ותו לא.
    לא מתה על הטרנד הזה :)
    אבל מצד שני אני אפילו לא טיפוס של נצנצים, אז אני בטח לא מייצגת...

    השבמחק
  2. קורין - זו גם לא אני , אם כי יש כמה נשים שעליהן זה יראה קלאסי כאילו מדובר בפרנץ'. נורא תלוי.
    המראה הסדוק תמיד מרגיש לי מוזנח מדי אבל שוב , עניין של טעם.

    השבמחק
  3. לדעתי קטע מדליק לגמרי, במיוחד השחור כמובן.
    חבל רק שאי אפשר ללכת לעבודה עם לק כזה... ;-)

    השבמחק
  4. danra -מדליק כן , למרוח? לא. האמת שמשום מה האפור מסקרן אותי במיוחד , אני יודעת שלא אקנה ולא אלך עם קראקלים אבל הסווטצ'ים תמיד מעניינים אותי. ולעבודה בטח שלא הייתי הולכת עם זה ... :-P

    השבמחק
  5. אם אני לא טועה, לפני משהו כמו 6-7 שנים יצא לק דומה בארץ... הייתי אז בחטיבה/תיכון וזה פורסם בטירוף במעריב לנוער. אני זוכרת שאז ממש ממש התלהבתי, היום גם אני מעדיפה לראות את זה על אחרות ;)

    השבמחק
  6. lilo - את לחלוטין לא טועה. מסתבר שמסתמן איזה טרנד היסטרי של לקים סדוקים. אני אמנם הייתי בחטיבה לפני אי אלו שנים אבל אז לא היו לי ציפורניים כדי לדעת על הטרנד :-P .

    השבמחק
  7. לא מתחברת. בעיני זה פשוט נראה מוזנח.. סורי.

    השבמחק
  8. אני גם לא מתחברת (ולמרות זאת - כמו שאני מכירה את עצמי - בקרוב אצלי בבלוג)

    השבמחק
  9. Meital - כמוך כמוני.

    Vanity - סביר להניח שאני אהיה סקרנית :) ממתינה בסבלנות לסווטצ'ים שלך אי שם בפברואר מרץ 2011 .

    השבמחק
  10. iefrat
    בהתחלה HOT (ת'להבתי וקניתי 4 בקבוקים).
    עכשיו: NOT

    השבמחק
  11. efrat - אהבתי את התשובה :)

    השבמחק
  12. פעם ראשונה היום ששמעתי על הטרנד הזה זה נראה לי דווקא יוצא דופן וחביב ניתן בכלל להשיג את הלקים של צ'יינה גלייז בארץ? ואם כן ניתן לקנות רק את הלקים הנסדקים ללא ערכה כמו בחברות אחרות?

    השבמחק
  13. אנונימית - זה אכן טרנד יוצא דופן וחביב אם כי הוא עניין של טעם. צ'יינה גלייז לא ניתן להשיג בארץ אלא באתרים מחו"ל והם באים בבודדים ולא בערכה ובשלל גוונים [בקרוב אערוך פוסט על העניין הזה] . בארץ יש לך את שיק שיצאו עם לק נסדק ולק בסיס [בערכה זוגית] .

    השבמחק
  14. מוכרים את הלקים האלה בארץ ?

    השבמחק
  15. אם אני לא טועה, לפני משהו כמו 6-7 שנים יצא לק דומה בארץ... הייתי אז בחטיבה/תיכון וזה פורסם בטירוף במעריב לנוער. אני זוכרת שאז ממש ממש התלהבתי, היום גם אני מעדיפה לראות את זה על אחרות ;)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן