יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

Color Club Treatment Series

חוזרת לכתוב פוסטים בכוחות מחודשים..... :)

במהלך הפשפושים ברשת , ראיתי שקולור קלאב - Color Club האהובים עליי מוציאים קולקציה של 11 לקים שכולם מיועדים לטיפול בציפורניים שלנו. קולור קלאב היא אחת החברות שאני אוהבת במיוחד בגלל הגיוון , הצבעים המשוגעים והתעוזה ודי שמחתי לגלות את הקולקצייה הטיפולית שלהם והיא מעניינת ללא ספק.

אז מה בקולקציה ?


0-60 - טופ קואט שמתייבש ב-60 שניות ובעל גימור מבריק , הטענה היא שהוא מייבש את כל שכבות הלק ב-60 שניות . מדליק.




Vita base - מחזק ציפורניים שמטפל בציפורניים חלשות , שבירות ורגישות. מדובר על קופלקס ויטמינים שמכיל בין היתר פרוטאין ליצירת ציפורניים חזקות יותר . השינוי לטענת קולור קלאב לוקח שבועיים כדי להרגיש בהבדל.




Stuck On You - הקץ להתקלפויות הלק שלכן! לק ש"מדביק" את הלק ושומר עליו לאורך זמן . המוצר הזה מתאים לציפורניים טבעיות בלבד ושומר על המניקור שלכן ועל אורך חיי הלק על הציפורן לטווח ארוך יותר . כמו שאומרים...נחיה ונראה , אני סקרנית.





Vivid 10 - מוצר שמתאים לעצלניות שבינינו. המוצר הזה מיוחד ללקים שדהה להם הצבע , לנשים עסוקות שאין להן זמן לחדש את הלק וצריכות לשמור על מראה מטופח. המוצר הזה נותן מראה "חי" יותר ללק שלכן ומקפיץ את הצבע החוצה [סוג של אשליה אופטית נהדרת] . הטענה היא שהמוצר מתאים לרוב הגוונים אבל באדומים וורודים תהיה קפיצה בצבע.



Milky White - ללא ספק מוצר נדרש בקרב הלקלקניות שאני מכירה. מדובר על מוצר שמלבין את הציפורן ונותן לה מראה בריא יותר וחלק יותר . מתאים לפרנץ' מניקור למי שאוהבת או סתם למראה בריא וטבעי.



Smooth Operator - המוצר הזה הוא ridge filler , ז"א מחליק את פני הציפורן לבעלות ציפורניים מחוספסות ומאפשר מריחת לק חלקה ללא בעיה.




Chip Free - מתאים לכל אוהבות הלקים ששונאות את ההתקלפות המעצבנת של הלק ואת השחיקה שלו מקדימה. בהחלט מוצר נדרש למי שרוצה לשמור על לק לטווח ארוך.



Dry Ice - כשמו כן הוא , מייבש לק אבל בטיפות. מדובר על מייבש סופר מהיר [הטענה היא שמתייבש בפחות מדקה] ונותן מראה יפה ללק על כל שכבותיו.



Loosen Up - מרכך קיוטיקלס [העור שמסביב לציפורניים] ומסיר אותו. אוקיי , זה מוצר שהייתי רוצה לבדוק בעצמי. קיימים בשוק המון מוצרים מעניינים להסרת עור מסביב לציפורניים אבל אף אחד לא השביע את רצוני עד היום הזה. מעניין לראות אם קולור קלאב יתעלו על כולם. על המוצר נכתב שהוא משחרר בעדינות את העור מסביב לציפורן וגורם להסרה מהירה ויפה.
ייבדק...





Cuticle Sooth - שמן לקיוטיקלס לעור יבש , עדין ופצוע מסביב לציפורן. מדובר על קרם הזנה שמרכך את העור מסביב לציפורן וגורם לו לגדול בריא יותר וללא פציעות. השמן מועשר בריח שקדים עדין [מישהו אמר Solar Oil ?] .




Matte ified - מוצר רב תכליתי שיכול לשמש הן כבייס קואט והן כטופ קואט ונותן ללק מראה SUEDE [ דהיינו מאט מעט חי]   - המוצר הזה בחלט מעניין בגלל רב התכליתיות שלו ויהיה מעניין לראות את התוצאה בסופו של יום.

זהו , אלו המוצרים שללא ספק מעניינים והייתי שמחה לבדוק את האיכות שלהם. לשמחתי קולור קלאב נמכרים ברשת במחירים מאוד זולים כך שיש סיכוי לא רע שארכוש כמה מהם על מנת לתהות על קנקנם.

אז מה דעתכן על המוצרים ? מה המוצר האהוב עליכן לציפורן מטופחת ?




וזה גם הזמן להזכיר לכם שהתחרות של SABON והבולשת נסגרת מחר בחצות אז קדימה מהרו!


15 תגובות:

  1. ניראה לי שאני גם אזמין.. יש פה כמה שניראים לי מעניינים במיוחד

    השבמחק
  2. מורן - מסכימה איתך , יש פה כמה וכמה מעניינים במיוחד שקורצים לי.

    השבמחק
  3. תודה, שווה בדיקה בהחלט!
    בשבילי במיוחד השניים הראשונים.

    השבמחק
  4. danra - בכיף! :) שמחה שאהבת .

    השבמחק
  5. לא יודעת לגבי כל המוצרים, אבל חלק מהם לא חדשים וכבר יצאו בסדרות מלפני שנה ויותר, יש לי את חלק מהמוצרים -
    המייבש 0-60 לא משהו, כתבתי עליו פוסט בזמנו (לא רוצה לדחוף לך קישור אבל תגידי לי אם תרצי)

    השמן שלהם נחמד מאוד ויש לו ריח טוב, השתמשתי בו די הרבה זמן.

    ה- Vitabase נחמד, לא ראיתי שהוא עשה משהו מיוחד...

    זהו, זה מה שאני מצליחה לזכור בינתיים - שאר המוצרים נראים לי מעניינים :-)

    השבמחק
  6. Tuli - כן אני יודעת שחלק מהמוצרים לא חדשים אבל הם קיבלו תוספות. יכול להיות ששונו גם חלק מהפורמולות . שמחה שניסית חלק מהמוצרים ואת בהחלט מוזמנת להוסיף קישור בכיף :)

    השבמחק
  7. מגניב!!!!
    גם אני מאוד אוהבת את קולור קלאב!
    הייתי שמחה לבדוק את המייבש (למרות שיש לי 2 אופציות שאני אוהבת) וכמובן את המחזק! שהוא בטוח ידגם!
    מעבר לזה אני תוהה לגבי השמן או המוצר לקיוטיקלים.
    ואגב, הריח שקדים עדין הזה ממש לא עושה לי את זה :/ סליחה שאני לא בקטע של ציאניד...

    השבמחק
  8. Meital - אותי מעניין לא השמן לקיוטיקל אלא המרכך /מסיר קיוטיקל . גם לי ריח של שקדים לא עושה את זה. אני מעדיפה מוצר טוב .

    השבמחק
  9. המוחק של CND לגמרי עושה את העובדה מבחינת הקיוטקלים אבל הייתי מעדיפה חומר מזין לעור סביב הציפורן שתמיד יבש וקשה.. לכן חשבתי על השמן..
    אני תוהה אם הוא באמת כמו הסולר אויל של CND.. למרות שלא ממש נתתי לו צ'אנס.. הריח מרגיז אותי.

    השבמחק
  10. Loosen Up מסקרן. עד עכשיו הסתפקתי בלקים ולא חומרים. הטופ היה 22 שקוף של ב CHIC כ TOP.
    בחודשים האחרונים אני לומדת הרבה ועכשיו אני רוצה לקנות חומר לקיוטקל. אך בשלב זה אני מסתפקת בקניה בארץ

    השבמחק
  11. Meital - אני לא אוהבת שמנים בכלל , לא נעים לי על האצבעות. אני אוהבת דווקא את החומר לקיוטיקלס של Burt's bee , הוא זול , יש לו ריח לימוני מעולה והוא ממש עושה עבודה מעולה.

    Efrat - המוצרים בארץ שיש להשיג לא רעים [אני אישית לא אהבתי את אלו של שיק] , לאורלי יש מוצרי טיפוח הציפורן לא רעים בכלל . אני גם חושבת שה-loosen Up מעניין.

    השבמחק
  12. בבדיקה האחרונה שלי של הברוט בי התפלאתי לגלות שהם ברשימת המוקצים.. נו מילא.
    אני גם לא מתה על התחושה של הסולר אויל אבל אני בקטע של מה שעובד עובד.. (וכרגע לא יודעת אם עובד :P)

    השבמחק
  13. I got this web page from my buddy who shared with me on the topic of this website and
    now this time I am visiting this web site and reading very informative posts at this time.


    Review my web site ranger forum

    השבמחק
  14. You really make it appear so easy with your presentation however I find
    this topic to be actually something that I feel I
    might never understand. It seems too complicated and extremely broad for me.
    I'm having a look forward to your next post, I'll try to get the dangle of
    it!

    Feel free to visit my weblog; ford Ranger

    השבמחק
  15. It's an amazing paragraph in favor of all the web people; they will obtain benefit from it I am sure.

    Here is my web site :: Ford Ranger Forum

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן